Skal den splittes lige over, elle skal kvinden eller manden betale?
Håber at høre hvordan i tænker om dette. Hav ellers en rigtig god tirsdag

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

LookWhatYouDid skrev:Den der inviterer, er den der betaler, IMO.

hehe

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Kenny Nickelman=GUNS skrev:Det samme gælder i byen. Giver aldrig øl/drinks til random mennesker/kvinder.

hjælpervenner skrev:Kenny Nickelman=GUNS skrev:Det samme gælder i byen. Giver aldrig øl/drinks til random mennesker/kvinder.
Så vidt jeg ved, så synes mange piger også det er ufatteligt ucharmerende, hvis du køber drinks til dem.

kjer skrev:hjælpervenner skrev:Kenny Nickelman=GUNS skrev:Det samme gælder i byen. Giver aldrig øl/drinks til random mennesker/kvinder.
Så vidt jeg ved, så synes mange piger også det er ufatteligt ucharmerende, hvis du køber drinks til dem.
Ja, pigerne bliver vildt sure når du bruger penge på dem. puha

Garik skrev:Hvis jeg er interesseret i pigen, har jeg ikke noget imod at betale. Er jeg ikke, ville jeg ikke invitere hende ud, så det løser ligesom sig selv.
Hvis du inviterer, betaler du. Hvis hun inviterer, må I snakke om det.

CaliWali skrev:Garik skrev:Hvis jeg er interesseret i pigen, har jeg ikke noget imod at betale. Er jeg ikke, ville jeg ikke invitere hende ud, så det løser ligesom sig selv.
Hvis du inviterer, betaler du. Hvis hun inviterer, må I snakke om det.
Ligestilling. Yea.

ErikaMaria skrev:Hvis han inviterer, 50/50. Hvis jeg inviterer, betaler jeg. Hvis jeg kender vedkommende virkelig godt, kan jeg gå med til, at han betaler for f.eks. mad, og jeg drikke, eller han giver denne gang og jeg næste.
Hvis en fyr betalte alt på første date, uden at spørge mig først... det ville simpelthen ikke gå. jeg ville hæve halvdelen af pengene og stoppe dem i hans pung. Bare kald mig sær, men jeg kan simpelthen ikke have det.

Manse_O skrev:Vi må have JonG på banen her.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster