Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

awesome skrev:INB4 Martin Nobell og Ditlev Madsen
](./images/smilies/wallbash.gif)

agv skrev:Elliot Hulse har da mange gode pointer. (Men sikkert heller ikke helt clean)

Udgaard skrev:Vil du have nogle forbilleder du kan være sikker på er clean og ikke er blevet retoucheret til ukendelighed? Så skal du helt tilbage til bodybuilderne fra Steve Reeves tid og før.

ISucceeded skrev:Brad Schoenfeld, Alan Aragon, Anders Nedergaard(kropblog.dk), Layne Norton, Lyle Mcdonald, Bret Contreras.
Allesammen er videnskabens mænd, så intet bullshit fra disse gutter

NGS skrev:Måske Jim Wendler.

Udgaard skrev:Vil du have nogle forbilleder du kan være sikker på er clean og ikke er blevet retoucheret til ukendelighed? Så skal du helt tilbage til bodybuilderne fra Steve Reeves tid og før.

Træningsduden skrev:ISucceeded skrev:Brad Schoenfeld, Alan Aragon, Anders Nedergaard(kropblog.dk), Layne Norton, Lyle Mcdonald, Bret Contreras.
QFT!

TrexMode skrev:NGS skrev:Måske Jim Wendler.
Jim Wendler har bogstaveligt talt et kapitel i hans bog der handler om hvilke typer krudt og i hvilke doser man skal tage dem. Han er til gengæld 100% ærlig omkring det, så det gør ham selvfølgelig mere gennemskuelig, men man skal bare lige have i baghovedet at han i hvert fald ikke er clean.
Dermed ikke sagt at clean = til at stole på, du kan sagtens have merit og være "til at stole på" selvom du krudter den, imho. Så længe man er åben omkring det og ikke forsøger at føre nogen bag lyset.

Moose skrev:Udgaard skrev:Vil du have nogle forbilleder du kan være sikker på er clean og ikke er blevet retoucheret til ukendelighed? Så skal du helt tilbage til bodybuilderne fra Steve Reeves tid og før.
Du skal tilbage til før 1889 for at være sikker på at der ikke har været en eller anden form for supplementeret testosteron indblandet.
Men jeg tillader mig at stille mig tvivlende overfor hvor meget nosse juice hjælper.

ISucceeded skrev:Men jeg tillader mig at stille mig tvivlende overfor hvor meget nosse juice hjælper.
Troll much!?!?!?!?!!!!!?![]()
ISucceeded skrev:Brad Schoenfeld, Alan Aragon, Anders Nedergaard(kropblog.dk), Layne Norton, Lyle Mcdonald, Bret Contreras.

SandyFrink skrev: men jeg nærmest garanterer at Anders er bedre begavet end enhver i det line-up.

DonKahle skrev:Ingen tvivl om at Anders er utrolig belært, og en man bør lytte til, og følge. Kan ikke tage en der formidler information om styrketræning, men som ligner en der aldrig har løftet en vægt, seriøst. Dog skal man være et fjols, hvis man ikke lytter bare en smule til de ting som Anders siger.
Personligt vil jeg sige CanditoTrainingHQ, eller Scott Herman. Sidstnævnte har en utrolig flot form, og er ret sikker på, at han er clean. Det samme gælder i øvrigt CanditoTrainingHQ.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster