Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nybegynder(igen) skrev:Hej, jeg har tænkt lidt på at putte lidt olie ind i min kostplan.
Men hvilken olie er bedst?
Hvordan indtager i jeres olie, sidst jeg gjorde det, puttede jeg det i min shake,
Men shakeren er nærmest umulig at få rengjort, olie over det hele.
Så hvilken olie spiser i, og hvorfor?
Hvordan indtager i det?
Hvilke mængder?

Smeden skrev:Der er ingen evidens for at hørfrøolie eller nogen af de andre fjolleolier kan gøre noget som helst. Fiskeolie, olivenolie (og i min verden, økologisk smør), det er the way to go.

Smeden skrev:Der er ingen evidens for at hørfrøolie eller nogen af de andre fjolleolier kan gøre noget som helst. Fiskeolie, olivenolie (og i min verden, økologisk smør), det er the way to go.

Ahrendsen skrev:Udo's Choice er glimrende, dog også rimelig dyrt. Bare i en ske og kværn det

Bay skrev:Ahrendsen skrev:Udo's Choice er glimrende, dog også rimelig dyrt. Bare i en ske og kværn det
Det kan gøres meget billigere. Køb heller en olivenolie og Bodylab Omega 3.

Nybegynder(igen) skrev:Hej, jeg har tænkt lidt på at putte lidt olie ind i min kostplan.
Men hvilken olie er bedst?
Hvordan indtager i jeres olie, sidst jeg gjorde det, puttede jeg det i min shake,
Men shakeren er nærmest umulig at få rengjort, olie over det hele.
Så hvilken olie spiser i, og hvorfor?
Hvordan indtager i det?
Hvilke mængder?

Kidde skrev:I har da helt glemt WD40......
olivenolie og fisk her også

Dingo skrev:Hvor er det egentlig forvirrende at Sandy har nuppet Nikc_91s profilbilled

Dingo skrev:Hvor er det egentlig forvirrende at Sandy har nuppet Nikc_91s profilbilled

Gaxe skrev:Dingo skrev:Hvor er det egentlig forvirrende at Sandy har nuppet Nikc_91s profilbilled
Jeg sys sku det er god griner .. kunne være vi alle bare sku gøre det..

Nick_91 skrev:Gaxe skrev:Dingo skrev:Hvor er det egentlig forvirrende at Sandy har nuppet Nikc_91s profilbilled
Nooooo

Gaxe skrev:Nick_91 skrev:Gaxe skrev:Dingo skrev:Hvor er det egentlig forvirrende at Sandy har nuppet Nikc_91s profilbilled
Nooooo
Whaat ?

Smeden skrev:Fatboy: og det skal det, for det er jeg rimeligt sikker på er løgn.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster