Jeg skal til Balaton søen i Ungarn med 5 venner 1 uge i slutningen af juli. Druk, hor og skørbug!!!

Pigerne der skal med har luftet at os drenge får en lille gave til brug på stranden...

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Casper.S skrev:Skal lige 2 uger til Kreta med de gamle - Dette er så 13. gang i de sidste 12 år at vi er dernede .. samme sted![]()

Neoc skrev:Casper.S skrev:Skal lige 2 uger til Kreta med de gamle - Dette er så 13. gang i de sidste 12 år at vi er dernede .. samme sted![]()
Hvor henne på Kreta, og hvornår?

JensL skrev:Fed tråd!
Jeg tager smut på KVUC. Det bliver godt den vildeste sommer med integralregning, vektorer og differentialligninger - Yehaaa!
Fuck jer feriefisser!

ratzy skrev:En uge med druk i et sommerhus oppe i løkken sammen med en masse andre drenge + de tilfældige hoes vi samler op, derefter et par dage i sommerhus med familien hvor den står på afvænning.

Dingo skrev:ratzy skrev:En uge med druk i et sommerhus oppe i løkken sammen med en masse andre drenge + de tilfældige hoes vi samler op, derefter et par dage i sommerhus med familien hvor den står på afvænning.
Var jeg også for et par år siden. Har du et billede af huset / området??

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Casper.S skrev:Neoc skrev:Casper.S skrev:Skal lige 2 uger til Kreta med de gamle - Dette er så 13. gang i de sidste 12 år at vi er dernede .. samme sted![]()
Hvor henne på Kreta, og hvornår?
I en by der hedder Platanias. Den ligger tæt på Chania, hvis det siger dig noget?
Vi tager vist afsted den 27. juni.
Hvad med jer?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster