Lige præcis at sætte specielle værdier på er svært.
Men jeg kan da sige hvad jeg synes.
Altså, jo tættere på 15 og derunder, der bør aldersforskellen være mindre, end når man har rundet de 20 imo.
En 13 årig pige med en kæreste på 18, er WAY out efter min mening. Forstår heller ikke hvad en 18 årig ser i en på 13

Ja ja, der er da nogle piger der mere udviklede end andre, but still, der er også noget mentalt der kommer med alderen.
Det er også bare lige som at når folk har rundet de 20, så burde begge parter også være så modne at risikoen for at den ene blot skulle udnytte den anden formindskes.
Er selv 20, og ville kunne gå ned til 16 hvis pigen vel at mærke er så moden mentalt og ved hvad hun vil, evt er startet på gym. Ellers ville vi i min verden være for langt væk fra hinanden på vej ind i den voksenverden med regninger, skat, huslån og alt det der

Netop derfor jeg helst ville finde en pige på min alder, da man så nogenlunde kan forvente en modenhed der passer ens egen.
Og så er det ligesom at denne modningsproces skinner igennem jo ældre folk bliver, for der er 8 år ofte nærmest ingen forskel, når begge parter er over 30 f.eks.
Så det er sgu svært at sætte tal på hvor meget og hvor ledes, det afhænger også af individerne selv.
Men ville da kunne gå så langt at sige, hvis en af parterne i forholdet er under 15, ja så er 1-2 års aldersforskel nok der jeg sætter grænsen for at det bliver suspekt.
Min 13 årige datter skulle helt sikkert ikke have en kæreste på 18