Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Carsten2002 skrev:Jeg bruger ekstrabladet.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:Jeg tog engang på Bøssebar.

Skitzoo skrev:Hejsa, hvordan udvider I jeres horisont?
Jeg har intet at tage mig til, derfor kunne jeg godt tænke mig at lære noget, udvide min horisont, blive klogere. Har egentlig ikke noget specielt i tankerne.
Så derfor kunne godt tænke mig at I anbefalede nogle forums/hjemmesider som I kigger rundt på, når I ikke har noget at lave(selvfølgelig med henblik på viden, altså ikke sider som 9gag, facebook, ... etc. )
Alle emner er velkomne. Tak!

katouler skrev:tjr skrev:Jeg tog engang på Bøssebar.
Du ved vel ikke om der ligger sådan en i Hjørring, vel?

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Skitzoo skrev:Mange tak for alle de gode ideer. Vil meget gerne have flere![]()
Er selvfølgelig godt klar over at fagbøger og biblioteket er at foretrække, men det er ikke altid at jeg lige har en fagbog ved hånden, men det må jeg selvfølgelig bare have så

JannikB skrev:Carsten2002 skrev:Jeg bruger ekstrabladet.
Jeg synes, det at læse aviser er en god ting, men hvorfor fokusere på at læse en tabloidavis? Jeg supplerer selv med EB.

Legend skrev:JannikB skrev:Carsten2002 skrev:Jeg bruger ekstrabladet.
Jeg synes, det at læse aviser er en god ting, men hvorfor fokusere på at læse en tabloidavis? Jeg supplerer selv med EB.
Kære Jannik.
Hvordan kan formatet på en avis diktere kvaliteten? Hvad er der galt med en avis som Berlingske Tidende, der ligesom Ekstra Bladet, BT, Jyllandsposten, Børsen og flere andre er tabloidaviser?
On topic: Moby Dick sagde det: læs bøger!

Ravn888 skrev:Læs om score-teknikker og social dynamik.
Hvis du kan lide at konkurrere med dig selv, forbedre dig og se resultater, så er score-teknikker helt sikkert noget for dig.
Bodybuilding er meget lig det at være PUA = Pick up artist fordi de indeholder de samme elementer. Jo lækrere piger, des flere reps eller tungere kg. Jo mere du træner, jo bedre bliver du. Der er mange forskellige tilgange til "hvad der er bedst" ligesom i bodybuilding. Man udvikler sin egen stil, kan øve og læse når man vil, og bestemmer selv i hvilket tempo man vil gøre tingene i.
Opsummering:
Det er sjovt, udfordrende og selvudviklende. Man kan også vælge at holde det på det teoretiske plan, uden nødvendigvis at skulle praktisere det. Og den sidste bonus er, at der findes et HAV af artikler, bøger, hjemmesider og fora - det er bare at gå i krig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster