Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

)
Just rockin' the gym 

wralhawal skrev:Har altid været typen der går i løst tøj, da jeg synes det er rarest.![]()
Men der gik vel omkring et 1½ år. Mit første år havde været det mest useriøse træning nogensinde, sammen med fodbold 3 gange i ugen.
Men jeg husker at jeg kom til en fest, hvor der var en pige, jeg ikke havde set i ca. et halvt år, hun krammer mig og bryder overrasket ud: "Wow, du er godt nok blevet buff".
And I was like![]()
Siden da, ca. 2 år efter, er der mange der kommenterer, at jeg er stor og kalder mig "pumper", "bøf" osv. (mener ikke selv at jeg er det, ikke stor nok.)

skr26 skrev:wralhawal skrev:Har altid været typen der går i løst tøj, da jeg synes det er rarest.![]()
Men der gik vel omkring et 1½ år. Mit første år havde været det mest useriøse træning nogensinde, sammen med fodbold 3 gange i ugen.
Men jeg husker at jeg kom til en fest, hvor der var en pige, jeg ikke havde set i ca. et halvt år, hun krammer mig og bryder overrasket ud: "Wow, du er godt nok blevet buff".
And I was like![]()
Siden da, ca. 2 år efter, er der mange der kommenterer, at jeg er stor og kalder mig "pumper", "bøf" osv. (mener ikke selv at jeg er det, ikke stor nok.)
Så et halvt år efter, at du begyndte at træne seriøst?

TheCzech skrev:Der gik nok 2-3 år. Efter 4 år var der folk, der mente, jeg kun måtte have trænet røv.

Almond skrev:Indtil videre er det kun min morfar, som har kommenteret mine arme. Ved ikke om det bare vare for at være sød ved mig

skr26 skrev:Almond skrev:Indtil videre er det kun min morfar, som har kommenteret mine arme. Ved ikke om det bare vare for at være sød ved mig
Hvor lang tid har du været i gang?

Almond skrev:skr26 skrev:Almond skrev:Indtil videre er det kun min morfar, som har kommenteret mine arme. Ved ikke om det bare vare for at være sød ved mig
Siden januar, men har først fået ordentlig styr på kosten de sidste 3-4 måneder.

skr26 skrev:Almond skrev:skr26 skrev:Almond skrev:Indtil videre er det kun min morfar, som har kommenteret mine arme. Ved ikke om det bare vare for at være sød ved mig
Siden januar, men har først fået ordentlig styr på kosten de sidste 3-4 måneder.
Hvad med dig selv. Synes du selv, at du kan se fremgang?

Thegame skrev:Folk som ikke har set mig i lang tid, kommenterer: "Wow, du er da ved at blive stor", eller "fuck du blevet buff mand!!"
En enkelt person har sagt: "Du er allerede ved at være for stor".. mfw
Tror det begyndte for ca. 3-4 måneder siden, efter jeg havde trænet i ca. 6 måneder seriøst.

skr26 skrev:Thegame skrev:Folk som ikke har set mig i lang tid, kommenterer: "Wow, du er da ved at blive stor", eller "fuck du blevet buff mand!!"
En enkelt person har sagt: "Du er allerede ved at være for stor".. mfw
Tror det begyndte for ca. 3-4 måneder siden, efter jeg havde trænet i ca. 6 måneder seriøst.
Det er meget sjovt. Jeg troede, at man allerede burde se det tydeligt efter meget kort tid 2, max 3 måneder?
Det vil sige jeg fik en lille bule på biceps fordi jeg lavede chin-ups hele tiden, i min ribbe 

.
Adin skrev:2 år og 24 kg senere, venter stadig på at nogen får øje på mig.

jon pall skrev:Som jeg husker det gik der hvertfald omkring 3 år, jeg gik heller aldrig i stram tøj, Jeg gik og ventede på min XL-XXL blev stramme til mig en dag i stedet for. Jeg synes det var fjollet med folk der gik rundt i "børnetøj" for at forsøge at se store udJeg gik også fra omkring 65 til 100 kg på de tre år så det ville være underligt hvis folk ikke kunne se forskel.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster