Jeg sidder nogle gange og tænker over hvad der kan imponere pigerne. Nogle synes det er fedt drengene er gode til fodbold, håndbold osv.
Men er der nogle som har prøvet at score en pige på noget af det i kan, og hvad?

- Begynderen (:

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Begynderen skrev:Hej BB'ere. Vil på forhånd undskyld hvis det er et forkert forum jeg har valgt, eller hvis nogle synes det er for irelevant i forhold til selve bodybuilding.dk konceptet.
Jeg sidder nogle gange og tænker over hvad der kan imponere pigerne. Nogle synes det er fedt drengene er gode til fodbold, håndbold osv.
Men er der nogle som har prøvet at score en pige på noget af det i kan, og hvad?
- Begynderen (:

SandyFrink skrev:Begynderen skrev:Hej BB'ere. Vil på forhånd undskyld hvis det er et forkert forum jeg har valgt, eller hvis nogle synes det er for irelevant i forhold til selve bodybuilding.dk konceptet.
- Begynderen (:
Tjen en masse penge, bedrag en masse mennesker, udnyt dine omgivelser, placer dig selv i toppen af hierarkiet, og vær et dumt svin.

Dingo skrev:At du er udadvendt, har humor og ikke er bange for at tale med dem. Hvis du har talegaverne i orden kan du tale bukserne af dem

Smid din p*k på bordet, og råb så er der natmad

colossus skrev:Smid din p*k på bordet, og råb så er der natmad
ville du ikke være nervøs for der var en frøken som sagde, eejjj pindemad, igen.,...
Men håber bare på at det er så mørk, og de er så fulde at de ikke opdager den er lille før de har den i munden. Og når de har det, så håber jeg at de tinger "når jeg nu alligevel har den i munden så hvorfor ikke" 

Nders skrev:Skil dig ud fra mængden.

ChristianR skrev:Og den der med, at kvinder elsker at snakke efter sex er efter mine erfarringer en lodret løgn...
De vil meget hellere have lov til at ligge i fred og græde ud i busken..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster