Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Lyder som noget der kommer fra munden på en nystartet crossfitter, der synes at have fundet den hellige gral og nu hater på BB verden og dens falske muskler.
Alle ved jo at hvis man træner biceps med curls, så er det ren luft man pumper ind i den, men træner man den derimod med pullups med skulder-iturivende-kipp , så opbygger man kvalitets masse. (irony may occur)

wager skrev:Hvorfor har du noget imod CrossFIt? Er nysgerrig grundet at jeg selv dyrker det

hansi hinterseer skrev:wager skrev:Hvorfor har du noget imod CrossFIt? Er nysgerrig grundet at jeg selv dyrker det
Du burde i stedet have brugt ordet 'fordi' :O)

wager skrev:hansi hinterseer skrev:wager skrev:Hvorfor har du noget imod CrossFIt? Er nysgerrig grundet at jeg selv dyrker det
Haha betyder sgu ikke det store, men det er da ændret nu for din skyld. For det må da være irriterende siden du har kommenteret det ;)

wager skrev:hansi hinterseer skrev:wager skrev:Hvorfor har du noget imod CrossFIt? Er nysgerrig grundet at jeg selv dyrker det
Haha betyder sgu ikke det store, men det er da ændret nu for din skyld. For det må da være irriterende siden du har kommenteret det ;)

SinK skrev:ved at indenfor bodybuilding tales der om kvalitetsmuskel når der bruges sterioder som ikke ophober store mængder væske.. altså muskler som rimelig meget ryger så snart kuren er endt..
kvalitetsmuskelmasse er altså det der bliver siddende på kroppen efter endt kur..

Dingo skrev:Lyder som noget der kommer fra munden på en nystartet crossfitter, der synes at have fundet den hellige gral og nu hater på BB verden og dens falske muskler.
Alle ved jo at hvis man træner biceps med curls, så er det ren luft man pumper ind i den, men træner man den derimod med pullups med skulder-iturivende-kipp , så opbygger man kvalitets masse. (irony may occur)

Jegerny skrev:SinK skrev:ved at indenfor bodybuilding tales der om kvalitetsmuskel når der bruges sterioder som ikke ophober store mængder væske.. altså muskler som rimelig meget ryger så snart kuren er endt..
kvalitetsmuskelmasse er altså det der bliver siddende på kroppen efter endt kur..
Ja, det var det svar jeg ledte efter.. takker

Xander93 skrev:Dingo skrev:Lyder som noget der kommer fra munden på en nystartet crossfitter, der synes at have fundet den hellige gral og nu hater på BB verden og dens falske muskler.
En pige fra min klasse forklarede mig at falske muskler, kommer ved at indtage fx proteindrikke og proteinbarer, da musklerne så ville blive fyldt med fedt og vand.. De forsvandt 2-3uger efter du stoppede med at træne
Ægte muskler var lange og slanke muskler.. De forsvandt ikke

Xander93 skrev:Dingo skrev:Lyder som noget der kommer fra munden på en nystartet crossfitter, der synes at have fundet den hellige gral og nu hater på BB verden og dens falske muskler.
En pige fra min klasse forklarede mig at falske muskler, kommer ved at indtage fx proteindrikke og proteinbarer, da musklerne så ville blive fyldt med fedt og vand.. De forsvandt 2-3uger efter du stoppede med at træne

SinK skrev:"Oxandrolone used in a dose of 80 mg/day suppressed endogenous testosterone by 67% after 12 weeks of therapy"
fra wiki... så jo det undertrykker din egenproduktion.. præcis ligesom alle andre anabole steroider.. det kan dog være tale om at det ikke er i ligeså stort grad som fx. stærkere medikamenter.

Xander93 skrev:Jegerny skrev:SinK skrev:ved at indenfor bodybuilding tales der om kvalitetsmuskel når der bruges sterioder som ikke ophober store mængder væske.. altså muskler som rimelig meget ryger så snart kuren er endt..
Ja, det var det svar jeg ledte efter.. takker
Vil da mene at grunden til at du mister muskelmasse efter en endt kur, er grundet at du har smadret din egen produktion af hormoner, og du derved ikke opretholde massen, uanset hvor hårdt du træner, eller hvor meget du æder.

wager skrev:Hvorfor har du noget imod CrossFIt? Er nysgerrig fordi jeg selv dyrker det
Xander93 skrev:En pige fra min klasse forklarede mig at falske muskler, kommer ved at indtage fx proteindrikke og proteinbarer, da musklerne så ville blive fyldt med fedt og vand.. De forsvandt 2-3uger efter du stoppede med at træne

Jegerny skrev:det er Anavar jeg læste det på nemlig. Og det er så mild en form, så der sker intet med din egen produktion.. derfor siger folk det bliver..
Jaja, hvem skal man tro. Æd ordenligt så skal du se!!
Hvorfor har du noget imod CrossFIt? Er nysgerrig fordi jeg selv dyrker det

Bone-14 skrev:wager skrev:hansi hinterseer skrev:wager skrev:Hvorfor har du noget imod CrossFIt? Er nysgerrig grundet at jeg selv dyrker det
Ønsker man at udfører øvelser med rædselsfuld teknik og påfører sig selv skader så er crossfit lige sagen for dig.
http://supertraining.dk/articles/52/40- ... t-syndrome

Dingo skrev:wager skrev:Hvorfor har du noget imod CrossFIt? Er nysgerrig fordi jeg selv dyrker det
Crossfit træningstilgangen kan sagtens være fin, men der er bare overflod af tosser der CFer på fuld smadder, uden tanke på teknik eller almindelig sund fornuft. De smadrer sig selv mere end godt er, og de blærer sig endda med det, og priser det som værende træningens hellige gral. Træningens svar på Kong Midas' guld.
Jeg kender dog lidt folk der crossfitter, der faktisk skænker teknik og udførsel en tanke, som har fået skide gode resultater. Folk skal bare slappe af og komme ned fra pedistalen, og lade være med at tillægge crossfit mere end hvad det er; vægt- og kropsvægttræning med en alternativ opbygning end traditionelt.Xander93 skrev:En pige fra min klasse forklarede mig at falske muskler, kommer ved at indtage fx proteindrikke og proteinbarer, da musklerne så ville blive fyldt med fedt og vand.. De forsvandt 2-3uger efter du stoppede med at træne

Dingo skrev:wager skrev:Hvorfor har du noget imod CrossFIt? Er nysgerrig fordi jeg selv dyrker det
Crossfit træningstilgangen kan sagtens være fin, men der er bare overflod af tosser der CFer på fuld smadder, uden tanke på teknik eller almindelig sund fornuft. De smadrer sig selv mere end godt er, og de blærer sig endda med det, og priser det som værende træningens hellige gral. Træningens svar på Kong Midas' guld.
Jeg kender dog lidt folk der crossfitter, der faktisk skænker teknik og udførsel en tanke, som har fået skide gode resultater. Folk skal bare slappe af og komme ned fra pedistalen, og lade være med at tillægge crossfit mere end hvad det er; vægt- og kropsvægttræning med en alternativ opbygning end traditionelt.Xander93 skrev:En pige fra min klasse forklarede mig at falske muskler, kommer ved at indtage fx proteindrikke og proteinbarer, da musklerne så ville blive fyldt med fedt og vand.. De forsvandt 2-3uger efter du stoppede med at træne

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster