Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 962
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 960

Følg bodybuilding.dk på

lazar angelov

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hej alle sammen, jeg er faldet over ham gutten her lazar angelov, jeg ville sige han har en ond fysik. Det er vist den krop som rigtig mange gerne ville have. Jeg har to spørgsmål, det ene er: hans program er det godt eller skidt, har selv set på det og synes det er ret mærkeligt(Programet er linkt), det andet spørgsmål lyder på : er han clean ?
Er det den samme "historie" som Greg Plitt?

http://www.simplyshredded.com/washboard ... d-com.html

Reputation point: 35

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Godt spg, noget der undrer mig mere er at ingen på den hjemmeside kører andet end 1 muskel om ugen.. Det ikke noget jeg andre steder ud over hos proffesionelle..

Reputation point: 5

androide skrev:Godt spg, noget der undrer mig mere er at ingen på den hjemmeside kører andet end 1 muskel om ugen.. Det ikke noget jeg andre steder ud over hos proffesionelle..

det er rigtig, det har jeg også lagt mærke til

Styrkeliste

Det er et velbevaret dogme i BB-kredse i USA, at lav frekvens er vejen til store gains. Jeg er ikke nødvendigvis uenig. Ofte bliver det dog for mig at se en undskyldning for ikke at træne hårdt. Det er i øvrigt væsentligt lettere at sælge lavfrekvensprogrammer, fordi de netop falder i god jord hos folk, som gerne vil skære hjørner og undgå at blive presset for meget.

Programmet er i øvrigt lort, og jeg vil vædde med, at han ikke træner efter det.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Aner intet om hans program er hit eller shit kender ikke til de der 1 muskelgruppe om dagen programmer..

Men en vild fysik har han det er stensikkert..
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

i'll see your Lazar Angelov and raise with Alberto Nunez :mrgreen:

http://www.simplyshredded.com/the-ivory-latino-wnbf-pro-alberto-nunez-talks-with-simplyshredded-com.html

-tjek især det sidste billede i artiklen :dope:
Never trust a bunny!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

The Juice skrev:Det er et velbevaret dogme i BB-kredse i USA, at lav frekvens er vejen til store gains. Jeg er ikke nødvendigvis uenig. Ofte bliver det dog for mig at se en undskyldning for ikke at træne hårdt. Det er i øvrigt væsentligt lettere at sælge lavfrekvensprogrammer, fordi de netop falder i god jord hos folk, som gerne vil skære hjørner og undgå at blive presset for meget.

Programmet er i øvrigt lort, og jeg vil vædde med, at han ikke træner efter det.

Måske det bare et program til at vedligeholde hans muskler..
Men tak fordi du siger det er lort var også min mening..

alle ved jo at man overtræner hvis man træner sine ben mere end én gang om ugen :^o
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 267.50

Forcedreps skrev:alle ved jo at man overtræner hvis man træner sine ben mere end én gang om ugen :^o

hahaha :D

Styrkeliste

Mich. skrev:i'll see your Lazar Angelov and raise with Alberto Nunez :mrgreen:

http://www.simplyshredded.com/the-ivory-latino-wnbf-pro-alberto-nunez-talks-with-simplyshredded-com.html

det ser sygt ud og ondond fysik også :)

Styrkeliste

Til mine venner herinde som tænker for meget på andres kostplaner og træningsprogram osv. nogle gange kan man godt få nogle sindsyge gode tips osv. af dem men den bedste af det bedste er den måde du selv kører på...

Det man skal...

1.få dig et godt kosplan med 2-3 timer mellemrum ( ik mæt dig selv) pas på kalorier osv. spis godt med proteiner pas på sukkker fedt, det ikke svært at danne en kostplan så længe du har styrer på mængden osv.

2. Træn ikke efter andres måder heletiden mærke og føle dine muskler kører noget >> Super Slow Workout >> Langsom op og langsom ned > gentagelser max 12.. du skal kunne mærke at dine muskler syrer helt vildt ...

3. Kører Cardio-træning dem må du selv føje til som du vil men du skal huske at hvile ud meget vigtigt !!

Jeg er ikke en prof. rådgiver men jeg får selv ud af det for det kun fornuftigt at gøre på denne måde håber i fik noget ud af det...

Kostplan: Ingen kostplan

Fernandinho88 skrev:
1.få dig et godt kosplan med 2-3 timer mellemrum

du skal ikke spise hver 2-3 time for at få gode resultater
Brugeravatar

Fernandinho88 skrev:Til mine venner herinde som tænker for meget på andres kostplaner og træningsprogram osv. nogle gange kan man godt få nogle sindsyge gode tips osv. af dem men den bedste af det bedste er den måde du selv kører på...

Det man ikke skal...

1.få dig et godt kosplan med 2-3 timer mellemrum ( ik mæt dig selv) pas på kalorier osv. spis godt med proteiner pas på sukkker fedt, det ikke svært at danne en kostplan så længe du har styrer på mængden osv.

2. Træn ikke efter andres måder heletiden mærke og føle dine muskler kører noget >> Super Slow Workout >> Langsom op og langsom ned > gentagelser max 12.. du skal kunne mærke at dine muskler syrer helt vildt ...

3. Kører Cardio-træning dem må du selv føje til som du vil men du skal huske at hvile ud meget vigtigt !!

Jeg er ikke en prof. rådgiver men jeg får selv ud af det for det kun fornuftigt at gøre på denne måde håber i fik noget ud af det...

/fixed
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

TheCzech skrev:Til mine venner herinde som tænker for meget på andres kostplaner og træningsprogram osv. nogle gange kan man godt få nogle sindsyge gode tips osv. af dem men den bedste af det bedste er den måde du selv kører på...

Det man ikke skal...

/fixed

:D
Brugeravatar

Fernandinho88 skrev:Til mine venner herinde som tænker for meget på andres kostplaner og træningsprogram osv. nogle gange kan man godt få nogle sindsyge gode tips osv. af dem men den bedste af det bedste er den måde du selv kører på...

Det man skal...

1.få dig et godt kosplan med 2-3 timer mellemrum

Nu er jeg ikke normalt typen der kører på andre folk på nettet, men tiltrods for dit forsøg på, med reel hensigt, komme med nogen tips, så lyder det lidt som noget man godt kan arkivere under bro-science efterhånden, eftersom måltidsfrekvens ikke ændre på noget uanset om du spiser 3 eller 7 måltider dagligt.... men du er velkommen til at uddybe hvis du mener noget andet :)
Brugeravatar

Mich. skrev:i'll see your Lazar Angelov and raise with Alberto Nunez :mrgreen:

Woaw.. det ligner min pik på en god dag....

Nej spøg til side.... ham Lazar er lidt mere spiselig efter min smag.. altså menneskelig.
Brugeravatar

Mht. om han er clean, mindes jeg, da interviewet kom frem på simply.com at et lignende topic blev oprettet herinde. De kom vist til den konklusion at han højst sandsynligt ikke var clean. Kan dog ikke huske argumentationen.

Galleri: Vis galleri (1)

Kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne opnå det der clean, han er jo ikke vanvittigt stor tilgengæld er han skrallet helt i bund.
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Aalborg

Hvorfor skulle han ikke være clean??
Der er ikke noget overdrevet muskelmasse på ham..

Det er kun fordi han har så lav fedtprocent folk dømmer jo..
De billeder i ser er jo reklamebilleder, derfor ser det også bedre ud ligesom modeller, de ser jo ikke ligeså godt ud irl..

Check evt. på normale digitale bileder af ham, det er ikke noget som er uopnåeligt det mener jeg ikke!

Han har bare gode gener og styr på træning og kosten..

Geografisk sted: Helsingør

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 150.00

Galleri: Vis galleri (4)

han er for bulgarin = han er ikke clean :lol:

Tror ikke han er clean, men formen kan opnåes naturligt eller noget deromkring.
:=))
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 133.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online