Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

f.eks. hytteost, proteinbar, mandler, pistacienødder osv.

Rosenhøj skrev:Sørger for at have Nellie Dellies lakridser i huset, de har stort set intet kcal indhold.
pr. 100 g:
75 kcal
6g protein
10g kulhydrat
0,4g fedt
70g kostfibre
Og smager kanon...

Xiva skrev:Lakrids skulle nedsætte dit testetoron (jeg er en stavespade) i kroppen, så jeg holder mig fra det.

Rosenhøj skrev:Xiva skrev:Lakrids skulle nedsætte dit testetoron (jeg er en stavespade) i kroppen, så jeg holder mig fra det.
Hmm ledte lige efter det, og fandt et gammelt indlæg her på bb.dk, men synes ikke rigtig jeg kan finde andet end smeden der nævner det.
Et andet sted står der at det kun er i naturlig lakrids.
Er der ikke lige nogen der kan be- eller afkræfte at lakrids nedsætter testosteron?

Zaulich skrev:Rosenhøj skrev:Xiva skrev:Lakrids skulle nedsætte dit testetoron (jeg er en stavespade) i kroppen, så jeg holder mig fra det.
Hmm ledte lige efter det, og fandt et gammelt indlæg her på bb.dk, men synes ikke rigtig jeg kan finde andet end smeden der nævner det.
Er der ikke lige nogen der kan be- eller afkræfte at lakrids nedsætter testosteron?
Det nævnes i flg. tre links - Brug google!:mrgreen::
http://www.bionordic.dk/page.asp?id=258
http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/i ... 9/menu=13/
viewtopic.php?t=24441
Tror den er god nok...

Xiva skrev:Zaulich skrev:Rosenhøj skrev:Xiva skrev:Lakrids skulle nedsætte dit testetoron (jeg er en stavespade) i kroppen, så jeg holder mig fra det.
Det nævnes i flg. tre links - Brug google!:mrgreen::
http://www.bionordic.dk/page.asp?id=258
http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/i ... 9/menu=13/
viewtopic.php?t=24441
Tror den er god nok...
Er du stadig vild med dine Nellie Dellies lakridser Rosenhøj?

Bork skrev:Underligt det med at i har lyst til slik. Jeg craver aldrig slik eller noget med sukker. Derimod craver jeg burger, bøffer, pizza og sådan noget.

junjer skrev:evt lav gulerods eller agurk stave og lav noget dip dertildet smager mega godt og man bliver hurtig mæt af det, eller det fylder meget godt..ellers nødder og nogle gange lidt alm IS

Casper.S skrev:junjer skrev:evt lav gulerods eller agurk stave og lav noget dip dertildet smager mega godt og man bliver hurtig mæt af det, eller det fylder meget godt..ellers nødder og nogle gange lidt alm IS
Almindelig is går vel også under kategorien "Søde Sager"?

Inzire skrev:har købt nogle kanelkiks. de smager utroligt godt!
indhold:
kcal pr. kiks: 60
kulhydrat: 11 g
protein: 2 g
fibre: 1-2 g
sukkerarter: 2 g
fedt: 1 g
dem holder jeg mig til. Højst 2 om dagen. Helst 1. Ingen slik/sodavand. (Måske en light, men så uden kiksne.

Gaxe skrev:Inzire skrev:har købt nogle kanelkiks. de smager utroligt godt!
indhold:
kcal pr. kiks: 60
kulhydrat: 11 g
protein: 2 g
fibre: 1-2 g
sukkerarter: 2 g
fedt: 1 g
dem holder jeg mig til. Højst 2 om dagen. Helst 1. Ingen slik/sodavand. (Måske en light, men så uden kiksne.
60kcal for en enkelt kiks er da rimelig meget ?er det ikke !? Lyder sku som slik i mine ører
Personligt drikker jeg en zero, hvis jeg får lyst.. ellers spiser nogle mandler..

Xiva skrev:Gaxe skrev:60kcal for en enkelt kiks er da rimelig meget ?er det ikke !? Lyder sku som slik i mine ører
Personligt drikker jeg en zero, hvis jeg får lyst.. ellers spiser nogle mandler..
For en kiks jo, men overall så er 60 jo ikke så slemt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster