Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gimli2830 skrev:Jeg var træt af at være en "spaghetti" mand. Jeg har været ham med spaghettier ud af ærmerne. Så da jeg stoppede på sergentskolen og startede på studiet, begyndte jeg at løfte nogle vægte og spise ordentligt. Det er nu små 8 måneder siden og min motivation har været at få fjernet spaghetti armene og bruge min fritid konstruktivt.

) og roser sine muskler man har arbejdet hårdt for. Udover det er det også for at holde den sunde livsstil, så man får sig rørt og spiser sundt ;-)
jsauerberg skrev:Generaliseret sagt har alle har vel kigget på billeder af diverse kroppe, bodybuildere, modeller w/e you might call it og ville gerne have den krop, de havde.
Sådan tænker jeg i hvert fald, men udover det at konstant sætte sig mål - nå dem, og lave flere og udfordre sig selv. Desuden har jeg en fantastisk følelse når man står ude i fitness og giver den max gas, måske lige flexer en gang i spejlet når ingen kigger () og roser sine muskler man har arbejdet hårdt for. Udover det er det også for at holde den sunde livsstil, så man får sig rørt og spiser sundt ;-)
Min største motivation;
Haters gonna hate,men dét er det! ;-D

tazed skrev:jsauerberg skrev:Generaliseret sagt har alle har vel kigget på billeder af diverse kroppe, bodybuildere, modeller w/e you might call it og ville gerne have den krop, de havde.
Sådan tænker jeg i hvert fald, men udover det at konstant sætte sig mål - nå dem, og lave flere og udfordre sig selv. Desuden har jeg en fantastisk følelse når man står ude i fitness og giver den max gas, måske lige flexer en gang i spejlet når ingen kigger () og roser sine muskler man har arbejdet hårdt for. Udover det er det også for at holde den sunde livsstil, så man får sig rørt og spiser sundt ;-)
Min største motivation;
Haters gonna hate,men dét er det! ;-D
Ah, den video er så nice. Zyzz for president!

Themuss skrev:Hey bodybuilding.dk er rimelig ny herinde dog følger jeg med hverdag.
Kunne godt tænke mig at høre hvad jeres motivation er for at træne så hårdt som den individuelle nu måtte gøre.
Dette spørgsmål har plantet sig i mit hoved efter jeg blev spurgt af en kammerat om, hvorfor gør du det her, hvorfor bruge 2 timer af din dag på at "tæske" din krop?
Hvad er meningen med det?
Hvad skal der ske når du engang når dit mål?
Måtte svare at jeg ikke helt vidste konkret hvorfor, men at de eneste svar jeg kunne give ham var;
Jeg gør det vel for at leve sundt og ikke mindst se godt ud, har endnu ikke hørt en "dame" der utilfreds med en trænet krop. Er 2 % fra mit fedtprocentsmål er nået og efter det ikke vidste hvad der skulle ske, evt. arbejde på det man synes man nu mangler på sin krop mht masse.
Men udover det? Hvad er jeres motivation hvorfor gør i det? Konkurrere i stiller op i konkurrencer? Hvad er jeres mål?

Nders skrev:Det er min undskyldning for at æde abnorme mængder mad.

ØbroMorten skrev:Da jeg startede, var det fordi jeg var den tyndeste dreng på jorden (50 kg ca. fordelt på 182 cm).
I dag træner jeg fordi jeg ikke kan lade vær. Det er mit mentale frirum og et socialt paradis. Derudover elsker jeg kampen mod mig selv. Du spørger, hvad så når man har nået målet? Det gør man aldrig rigtigt. Der er altid noget du kan forbedre.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster