Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1364
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1362

Følg bodybuilding.dk på

Must haves - tråden vi manglede !

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Must haves

Har du selv lige købt noget, som du synes, at andre kunne have glæde af at vide noget om ? Eller er der nogen ting du har derhjemme, du bare er så glad for, at du syntes andre absolut også bør have det - Ja,så er her muligheden, for at give dine erfaringer videre til andre !

Det kan være en ny trøje, sko, blender, MP3 afspiller, træningstøj, ja sågar noget nyt øko-mad du er faldet over :D

Ikke fordi alt skal handle om materialisme, men det kunne da være smart med sådan et online "damemagasin", hvor man deler sine erfaringer :D

Sæt igang :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg lægger ud:

Senseo Kaffemaskine: Uden den ville mit liv bryde sammen. Det er nemt at lave kaffe med puderne og så smager det hammer godt

Bodylab protein Pulver: Jordbær, banan og choko - igen uden dette vil mit liv bryde sammen :D

All Bran Plus: Fiber morgenmad. Smager måske ikke rigtigt af noget - men det mest fiber rige produkt på marked. Det mætter og holder en kørende i mange timer :wink:
Sidst rettet af Boye 30. apr 2007, 16:44, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

NIKE+IPOD KIT
Selve kittet består af af modtager i form af et dock-stik, som du sætter i ipod'en, og en trådløs sender som ligger skal ligge i skoen.

Jeg synes det giver mig et ekstra boost for at komme ud og løbe efter jeg har fået denne gadget. Mens man løber, så kan man trykke på center knappen, og så fortæller en mand/kvinde, hvor langt man har løbet, hvor længe man har løbet, og hvor mange min. du bruger i gennemsnit pr. kilomet.. Og specielt det sidste bruger jeg til at konkurrere mig selv. Derudover kan man have en powersong, altså man trykker på en knap, og så spilles denne sang lige for at give ekstra motivation for at klare turen fx.

Når du så har løbet, kan du ligge din løbetur ud på nike's hjemmeside, på din personlige account. Der findes også en masse features, bl.a. at man kan sætte sig mål, som at løbe 30 km. på en uge, og så kan jeg hele tiden følge med hvor langt man er nået. Men det fedeste, synes jeg, er at man får en grafisk visning over ens løbetur, jeg har tilføjet et billed af hvordan det fx kan se ud. Man kan også udfordre hinanden, i forskellige ting :)

Til dem som er interesseret, så koster dette kit kun 250 kr. ca, men derudover koster armbåndet og skoene ekstra, men de to sidst nævnte ting er slet ikke nødvendig hvis man er lidt kreativ!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Garmin Forerunner 305:
Super puls ur med GPS - KAN ALT, Når du først har prøvet det er du HOOK - og din træning bliver sjovere end nogensinde. Kan bruges til cykling, løb, power walk mv.
Brugeravatar

Ikke fordi alt skal handle om materialisme, men det kunne da være smart med sådan et online "damemagasin", hvor man deler sine erfaringer :D

Så synes jeg du skulle lave overskriften om til Bodybuilding.dk's damemagasin :8

Simpsons, The complete ninth season

Navnet siger sig selv :D Den sæson er bare genial og med den kommende Simpsons film kan man da ligeså godt gå i gang allerede nu med at få fyret op for noget The Simpsons =D>
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

jbh0007 skrev:Garmin Forerunner 305:
Super puls ur med GPS - KAN ALT, Når du først har prøvet det er du HOOK - og din træning bliver sjovere end nogensinde. Kan bruges til cykling, løb, power walk mv.

Ser meget spændende ud JBH, hvad koster sådan en fætter og hvor kan man købe den?

Jeg har dårlige knæ og skinneben, og kan derfor ikke løbe. Men cykle derimod kan jeg sagtens og det kunne da være cool med en gps :8

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan

Matt skrev:

Ser meget spændende ud JBH, hvad koster sådan en fætter og hvor kan man købe den?

Jeg har dårlige knæ og skinneben, og kan derfor ikke løbe. Men cykle derimod kan jeg sagtens og det kunne da være cool med en gps :8

Købte min hos T.Hansen til 2.899,- men har set den på nettet til omkring 2300,- Fåes også i en billigere version med så er det uden puls måler :wink:
Brugeravatar

jbh0007 skrev:
Matt skrev:

Købte min hos T.Hansen til 2.899,- men har set den på nettet til omkring 2300,- Fåes også i en billigere version med så er det uden puls måler :wink:

Har lige set på sagerne, garmin har også lavet en model specielt til cykling. JBH for fanden da nu bliver jeg jo heeeelt hoooked!! :twisted: har deesværre ikke lige 2699;-

...så må jeg spare lidt op :lol:

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Min elkeddel: Skaffer mig varmt vand til neskaffe (som jeg er storforbruger af), al form for madlavning, afstraffelse af min kat u name it.

5 rammer Hustler energizer: Flydende energi. Skål!

Min kat: Ballademager no. 1. Så er der altid noget sjovt at glo på hvis tv-tossen er gået død i et humoristisk selvmordsforsøg.
Brugeravatar

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

Redbull:
Altid lækkert med sådan en fætter ligefør træning! Kan også anbefales, til at mixe med vodka :D

Arla Letmælk fra New Jersey køer:
Denne mælk kommer fra de mindre køer på fyn, de indeholder dog 3.9g-protein/100 gram. De har en kraftig smag.
De kommer kun i 2 liter plastikdunke :)
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

Slips gerne store, maskuline og farverige

Sorte, italienske lædersko fordi damer godt kan lide mænd med stil

Blazer fordi den kan bruges til nærmest alle lejligheder

Prada solbriller fordi det er lir :8
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

nr 1: min kaffe maskine! jeg virker ikke uden kaffe.
nr 2: protein pulver og en shaker
nr 3: min kat.. der er da ikke noget hyggeligere end at blive vækket hver morgen klokken 5 af det kræ :twisted:
nr 4: min shaver.. ville sq da ligne en hulemand ellers.

til jer senseo freaks.. jeg har også købt en, men det er da en alt for dyr måde at lave kaffe på! de puder koster en mindre formue i forhold til alm. kaffe. nogen der har fundet en metode til at lave dem selv? jeg har sat kæresten til at sy en lille stofpose med samme form som puderne med en lille lynlås i.. så må vi se om det virker..
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 200.00

Ringe fra Ringtraining.com:

Billede

Kettlebells fra Kettlebells.dk:

Billede
Brugeravatar

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Ringe fra Ringtraining.com:

Kettlebells fra Kettlebells.dk:

god stil!

overvejer selv kraftigt at investere i begge dele!
Kettlebell, Kropsvægt og BB Træning - Følg med her:
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=6657
Brugeravatar

Nu sagde Jesper jo at det skulle være et damemagasin så jeg blander mig lige... :D

Pepsi Max!!!! Som der står i min blå bog - "live life to the MAX" efter en reklame der kørte for sodavanden den gang for maaaange år siden da jeg gik i gymnasiet :lol: har drukket det siden :D

Mine hunde :)

Mine akrylnegle :D skidedyre men for satan de er flotte :wink:

M

Geografisk sted: Købehavn Ø

Logbog: Ingen logbog

Joggingbukser - Der findes ikke noget bedre end at komme hjem fra skole, smide de dumme jeans, hoppe i et par joggingbukser og drikke en Coca-Cola
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Bodylab prats: Det bare mums!
Metal Deadlifter V iking, titan centurion & inzer ragex: SÅ lækkert de er til at sove i :D
One time I squatted so deep, I picked up a smartie with my ass.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo

Træner her: Rødby Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00

Bondi skrev:All Bran Plus: Fiber morgenmad. Smager måske ikke rigtigt af noget - men det mest fiber rige produkt på marked. Det mætter og holder en kørende i mange timer :wink:

Er det ikke tilsat en masse sukker?
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Half-Life 2: Singleplayer-delen er rigtig god med en fængende historie og rigtig god action. Men det bedste ved det er alle de mods, der er. Der er (/kommer snart) Mario Go Kart Racing, SourceForts, Garry's Mod, Hidden, Dragon Ball Z og mange, mange andre vildt fede, gratis mod.
Score; "9.2" på Gamespot.
Også koster det også kun en hund nu til dags.
Brugeravatar

Billede
En chinupbar, et eller andet sted, hvor man kan lave kropshævninger, og et par håndvægte.
Det må som minimum være alle menneskers eje uden undtagelse :)
Dt vil jeg håbe er til min rådighed og må blive brugt indtil jeg dør :)
Ja, det er mest de unge, der træner, men mest de (eller vi) ældre, der har brug for det :)
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

SimonJ skrev:NIKE+IPOD KIT
Selve kittet består af af modtager i form af et dock-stik, som du sætter i ipod'en, og en trådløs sender som ligger skal ligge i skoen.

Jeg synes det giver mig et ekstra boost for at komme ud og løbe efter jeg har fået denne gadget. Mens man løber, så kan man trykke på center knappen, og så fortæller en mand/kvinde, hvor langt man har løbet, hvor længe man har løbet, og hvor mange min. du bruger i gennemsnit pr. kilomet.. Og specielt det sidste bruger jeg til at konkurrere mig selv. Derudover kan man have en powersong, altså man trykker på en knap, og så spilles denne sang lige for at give ekstra motivation for at klare turen fx.

Når du så har løbet, kan du ligge din løbetur ud på nike's hjemmeside, på din personlige account. Der findes også en masse features, bl.a. at man kan sætte sig mål, som at løbe 30 km. på en uge, og så kan jeg hele tiden følge med hvor langt man er nået. Men det fedeste, synes jeg, er at man får en grafisk visning over ens løbetur, jeg har tilføjet et billed af hvordan det fx kan se ud. Man kan også udfordre hinanden, i forskellige ting :)

Til dem som er interesseret, så koster dette kit kun 250 kr. ca, men derudover koster armbåndet og skoene ekstra, men de to sidst nævnte ting er slet ikke nødvendig hvis man er lidt kreativ!

Ser rigtig spændende ud! Overvejer kraftigt at købe mig sådan en - men 1. KAN den bruges til alm. løbesko? 2. Kan man høre musik imens man har den der dock indsat?
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Must haves:

1. Pepsi MAX
2. Proteinbarer
3. Min bil... bor på lars tyndskid så uden den ingen arbejde, træning eller andet.
MissT

Gozo skrev:
Bondi skrev:All Bran Plus: Fiber morgenmad. Smager måske ikke rigtigt af noget - men det mest fiber rige produkt på marked. Det mætter og holder en kørende i mange timer :wink:

Nix - men det gør så også at det ikke er verdens mest spændende smagsoplevelse. Men det mætter og giver POWER til mange timer op af dagen :wink:

Men korrekte, mange af de såkaldte "sunde" morgenmads produkter indholder store mængder af sukker - så man skal se sig meget om inden man smider varerne i vognen. Der har lige været en test i flere blade ang. dette og produket kom ind som nr. 1 og 2 i alle. Kan lige være jeg finder dem frem og smider noget info op :wink:
Brugeravatar

Cola Zero <33

Tror jeg drikker en 2-3 dårser om dagen :oops:
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Bondi skrev:
Gozo skrev:

Nix - men det gør så også at det ikke er verdens mest spændende smagsoplevelse. Men det mætter og giver POWER til mange timer op af dagen :wink:

Kellogg's All Bran Plus næringsindhold. Man kan så sikkert diskutere om 17 % sukkerarter (ved ikke hvad det præcist dækker over) er højt, men i forhold til at der kun er 1 % i mine havregryn fra Kvickly, synes jeg måske alligevel det er lidt skidt. Havregryn ftw =D> :mrgreen:
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Dødløft: 225.00

Karl Æg skrev:...Havregryn ftw =D> :mrgreen:

Og havregrød med bananer og rosiner = cut mad ftw :8
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

Karl Æg skrev:
Bondi skrev:
Gozo skrev:

Kellogg's All Bran Plus næringsindhold. Man kan så sikkert diskutere om 17 % sukkerarter (ved ikke hvad det præcist dækker over) er højt, men i forhold til at der kun er 1 % i mine havregryn fra Kvickly, synes jeg måske alligevel det er lidt skidt. Havregryn ftw =D> :mrgreen:

De 17 g sukkerarter må højest sandsynligt være hovedsageligt glukose, hvis man kigger i ingredienserne i hvertfald:
Hvedeklid (85%), sukker, malt (byg), glukose-fruktosesirup, salt.

Så ja, havregryn ftw. Det er og bliver nr. 1 :lol:
Where there is a will, there is a way!

Geografisk sted: Gladsaxe

Træner her: Atlas Motion og Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 170.00

MC skrev:
SimonJ skrev:NIKE+IPOD KIT

Ser rigtig spændende ud! Overvejer kraftigt at købe mig sådan en - men 1. KAN den bruges til alm. løbesko? 2. Kan man høre musik imens man har den der dock indsat?

ja du kan godt selv sætte senderen på et par almindelige løbesko! kig evt her http://podophile.com/2006/11/30/nike-ip ... -round-up/
. og ja du kan også høre musik imens man har den indsat!
------------------------------------
Smerte er kun noget man har i hovedet! ...

Geografisk sted: Kolding

lokumspapir.. det gør bare alt lidt nemmere
"Bodybuilding is for men who wax their bodies and traipse around in bikinis. I train."

Geografisk sted: Lee

Internettet bare sådan generelt.. kan fanme næsten ikke undvære det :)
Jonathan gir aldrig op !!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Fitness Master Hobro

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 90.00