Jeres loglæsere, alle i centeret, folk på arbejde? Hvem er de heldige der får det af vide?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

De sørgelige mennesker der spilder deres tid på at læse min log..Lyngbeck skrev:Laved en PR igår og en af mine venner har smidt videoen på facebook og så kom jeg til at tænke på: Hvem fortæller i at i har sat en ny rekord?
Jeres loglæsere, alle i centeret, folk på arbejde? Hvem er de heldige der får det af vide?

Lyngbeck skrev:Ja det som om folk ikke rigtig værdsætter detmine gamle plejer at sige: "det var meget"

Wazza skrev:Mine forældre. Og så plejer min far altid at sige, "Pas nu på kroppen, Rasmus."

Wazza skrev:Mine forældre. Og så plejer min far altid at sige, "Pas nu på kroppen, Rasmus."
Og så selvfølgelig loggen ;)

Cykelmyggen Egon skrev:normalt bare min mor, brødre og søster, ellers mine trænings perls, og venner.
jeg ynder dog ofte at lade vægten sidde på stangen eller, hva det nu er jeg har sat PR i, indtil der kommer en og spørger om jeg stadig bruger den, hvorefter jeg kan sige nej, og rykker så alle skiverne af, som jo er åhhh så hårdt, for der er jo som regel en hel del på.
seriøst du har får meget tid..

Mikkel leicht skrev:Cykelmyggen Egon skrev:normalt bare min mor, brødre og søster, ellers mine trænings perls, og venner.
jeg ynder dog ofte at lade vægten sidde på stangen eller, hva det nu er jeg har sat PR i, indtil der kommer en og spørger om jeg stadig bruger den, hvorefter jeg kan sige nej, og rykker så alle skiverne af, som jo er åhhh så hårdt, for der er jo som regel en hel del på.
hahaseriøst du har får meget tid..

Sixx skrev:jeg ringer til alle folk i min telefon og fortæller dem om det. også folk jeg normalt ikke snakker med. det er en god undskyldning når jeg savner at snakke med nogen. af og til sker det også at jeg opdigter PRs som et påskud for at ringe. eller...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster