Hvem stiller op til newcomers i år?
Hvilken kategori og vægtklasse?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 68883 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DoomDuck
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049970 indlæg i 100474 emner
0 nye indlæg i dag

Pttr skrev:Hvem stiller op til newcomers i år?
Hvilken kategori og vægtklasse?

Highwind skrev:Jeg er lidt af en noob når det gælder konkurrence.
Hvor kan jeg melde mig til & læse om disse events?
Mvh.

Koppel skrev:AF +175 cm

Pttr skrev:fedt med jeres svar.
Jeg stiller selv op i junior BB + 80 kg

BiggunzZ666 skrev:Koppel skrev:AF +175 cm
-175![]()

Kartoffelpandinen skrev:AF +175
Til jer som stiller op i AF: hvor mange dips, pull-ups tager i, og hvor lang tid om 1000m roning?
Jeg tager selv 35 dips, 17 pull-ups og 3:32 om 1000m... men det skulle forhåbentligt gerne blive bedre

BiggunzZ666 skrev:Kartoffelpandinen skrev:AF +175
Til jer som stiller op i AF: hvor mange dips, pull-ups tager i, og hvor lang tid om 1000m roning?
Jeg tager selv 35 dips, 17 pull-ups og 3:32 om 1000m... men det skulle forhåbentligt gerne blive bedre
omkring 40 dips, 23 pullups og rotiden er jeg ikke sikker på faktisk. Hvad vejer du?

BiggunzZ666 skrev:Kartoffelpandinen skrev:AF +175
omkring 40 dips, 23 pullups og rotiden er 3.19. Hvad vejer du?

Th0mas skrev:Jeg stiller op i junior BB -80 kg.

Casanova11 skrev:Th0mas skrev:Jeg stiller op i junior BB -80 kg.
Hvad er maksimums alderen til junior bb?
mine google skills er ikke de vildeste

Psico skrev:AF +175
Højde: 190cm
Vægt pt: 95kg (Vel en 90kg til stævnet)
Så bliver nok en af de mindre, rent muskelmæssigt, desværre :-)

Legend skrev:AF +175.
Jeg laver vel omkring 50 dips, 25 chins og ror lige over 3 minutter - det har hjulpet at jeg er gået over til at træne Crossfit 2-3x om ugen.
Nu antager jeg selvfølgelig, at du ikke kunne finde på at trolle...
T-pain skrev:Legend skrev:AF +175.
Jeg laver vel omkring 50 dips, 25 chins og ror lige over 3 minutter - det har hjulpet at jeg er gået over til at træne Crossfit 2-3x om ugen.
Srs?? Hvorfor har jeg ikke hørt noget om det, hr .Le gendNu antager jeg selvfølgelig, at du ikke kunne finde på at trolle...

TheCzech skrev:Jeg har allerede aftaler med flere super dygtige atleter omkring optaktsvideoer til Newcomers, så I kan godt glæde jer til mange spændende historier på den front.

DonKahle skrev:T-pain skrev:Legend skrev:AF +175.
Srs?? Hvorfor har jeg ikke hørt noget om det, hr .Le gendNu antager jeg selvfølgelig, at du ikke kunne finde på at trolle...
Hvad er det for en målestok i henviser til? Og hvordan udføres den?

Legend skrev:DonKahle skrev:T-pain skrev:Legend skrev:AF +175.
Jeg har det fint med at folk ikke ved hvad jeg render og laver - vil hellere overraske.
Vi kan jo heller ikke have at alle de store medier kommer rendende...

DonKahle skrev:Legend skrev:DonKahle skrev:T-pain skrev:Legend skrev:AF +175.
Jeg har det fint med at folk ikke ved hvad jeg render og laver - vil hellere overraske.
Vi kan jo heller ikke have at alle de store medier kommer rendende...
Tror ikke helt jeg er med på hvad du mener, men synes ofte du kommer med nogle halv skæve svar, man ikke rigtigt kan bruge til noget..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster