Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

- Jeans
- T-shirts
- Underbukser
- Adidas Power Perfect II
- Penge

Garik skrev:Hmm. Har nærmest ingen ønsker, men so far:- Jeans
- T-shirts
- Underbukser
- Adidas Power Perfect II
- Penge

Jepperm skrev:Hey allesammen :b
Hvad ønsker i jer ?

Anden skrev:Jeg sidder også og kæmper med at finde på ønsker. Indtil videre ser den sådan her ud:
Adidas Power Perfect II
Foam roller
Fat Gripz
Assasains Creed: Revelations til PS3
Call of Duty: Modern Warfare 3 til PS3
Mini displayPort --> HDMI kabel (så man kan slutte macbook’en til fjernsynet)

Anden skrev:Vil lige anbefale dig et Kanex Mini DisplayPort til HDMI så du kan overføre lyden også. Langt smartere hvis du gerne vil se film fra PC på TV.

Windfeldt skrev:Anden skrev:Vil lige anbefale dig et Kanex Mini DisplayPort til HDMI så du kan overføre lyden også. Langt smartere hvis du gerne vil se film fra PC på TV.
Displayport overfører jo netop også lyd?

Windfeldt skrev:Anden skrev:Vil lige anbefale dig et Kanex Mini DisplayPort til HDMI så du kan overføre lyden også. Langt smartere hvis du gerne vil se film fra PC på TV.

Th0mas skrev:Windfeldt skrev:Anden skrev:Vil lige anbefale dig et Kanex Mini DisplayPort til HDMI så du kan overføre lyden også. Langt smartere hvis du gerne vil se film fra PC på TV.
Du har ret i at displayport også overfører lyd, det er dog kun på de nyere macbook's. Hvis du har en ældre macbook pro, så er det kun billede som kommer ud. Derfor skal du have en Kanex adapter. Jeg har selv sådan en adapter og den virker fortrinligt

MadPanda skrev:Th0mas skrev:Windfeldt skrev:Anden skrev:Vil lige anbefale dig et Kanex Mini DisplayPort til HDMI så du kan overføre lyden også. Langt smartere hvis du gerne vil se film fra PC på TV.
Du har ret i at displayport også overfører lyd, det er dog kun på de nyere macbook's. Hvis du har en ældre macbook pro, så er det kun billede som kommer ud. Derfor skal du have en Kanex adapter. Jeg har selv sådan en adapter og den virker fortrinligt
Fremragende! Er det pga. Thunderbolt? Men mit kabel var også et Mini display -> DVI. Så skulle have en adapter fra DVI -> HDMI før jeg kunne få det til at fungere.

MadPanda skrev:Th0mas skrev:Windfeldt skrev:Anden skrev:Vil lige anbefale dig et Kanex Mini DisplayPort til HDMI så du kan overføre lyden også. Langt smartere hvis du gerne vil se film fra PC på TV.
Fremragende! Er det pga. Thunderbolt? Men mit kabel var også et Mini display -> DVI. Så skulle have en adapter fra DVI -> HDMI før jeg kunne få det til at fungere.

MadPanda skrev:Anden skrev:Jeg sidder også og kæmper med at finde på ønsker. Indtil videre ser den sådan her ud:
Adidas Power Perfect II
Foam roller
Fat Gripz
Assasains Creed: Revelations til PS3
Call of Duty: Modern Warfare 3 til PS3
Mini displayPort --> HDMI kabel (så man kan slutte macbook’en til fjernsynet)
Vil lige anbefale dig et Kanex Mini DisplayPort til HDMI så du kan overføre lyden også. Langt smartere hvis du gerne vil se film fra PC på TV.

Mogensen skrev:Jeg er blevet gammel: persienner, sengetøj, hovedpude betræk, h&m gavekort

Jepperm skrev:Mogensen skrev:Jeg er blevet gammel: persienner, sengetøj, hovedpude betræk, h&m gavekort
Også det med Justin Bieber ikke ? .. Det bliver man aldrig for gammel til!

Mogensen skrev:Jepperm skrev:Mogensen skrev:Jeg er blevet gammel: persienner, sengetøj, hovedpude betræk, h&m gavekort
Også det med Justin Bieber ikke ? .. Det bliver man aldrig for gammel til!
Nej - Twilight.

Barbellz skrev:ikke for at få tråden ud af kurs, men er der nogen der har ideer til bøger, der omhandler træning (bodybuilding)
har p.t. Starting Strength og syntes den var vildt spændende, dog søger jeg ikke efter en, der omhandler øvelserne lige så meget, da det jo er noget hvor Rippetoe går meget i detalje i SS, men mere om træning/kost/muskler generelt, hvis der er nogen med nogle forslag?

Barbellz skrev:ikke for at få tråden ud af kurs, men er der nogen der har ideer til bøger, der omhandler træning (bodybuilding)
har p.t. Starting Strength og syntes den var vildt spændende, dog søger jeg ikke efter en, der omhandler øvelserne lige så meget, da det jo er noget hvor Rippetoe går meget i detalje i SS, men mere om træning/kost/muskler generelt, hvis der er nogen med nogle forslag?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster