Hvad spiser du til frokost?
Skriv lige om du bulker eller cutter.
Jeg spiser 2 skiver rugbrød, én med ost og en med kyllingepålæg. Samt en snackpeber. Jeg synder med en onsdagssnegl idag!
Dette er min "cutte" frokost.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg bulker, der kommer billeder når jeg er færdig 

Hildir skrev:125 g mozeralla ost, med en hakket tomat og oliven olie

Bay skrev:Hildir skrev:125 g mozeralla ost, med en hakket tomat og oliven olie
Det er vist ikke det mest sunde nærende måltid

Nick187 skrev:MC: det var da ikke mange kalorier på en bulkkostplan?

essensen skrev:Nick187 skrev:MC: det var da ikke mange kalorier på en bulkkostplan?
There's no reason to get fat in the offseasonHan skal jo alligevel ikke bruge alle de mange ekstra kcal til noget.

Nej, det har du ret iUndrede mig også bare, for 2500kcal må da næsten være under ligevægtsindtaget med hans kampvægt
Spurgte mest af interesse, kunne være han kørte med høj- og lavkaloriedage eller lignende

Nick187 skrev:essensen skrev:Nick187 skrev:MC: det var da ikke mange kalorier på en bulkkostplan?
There's no reason to get fat in the offseasonHan skal jo alligevel ikke bruge alle de mange ekstra kcal til noget.
Nej, det har du ret iUndrede mig også bare, for 2500kcal må da næsten være under ligevægtsindtaget med hans kampvægt
Spurgte mest af interesse, kunne være han kørte med høj- og lavkaloriedage eller lignende
Men så længe MC bli'r fed af det, går det jo nok.. 

Nick187 skrev:essensen skrev:Nick187 skrev:MC: det var da ikke mange kalorier på en bulkkostplan?

MC skrev:Nick187 skrev:essensen skrev:Nick187 skrev:MC: det var da ikke mange kalorier på en bulkkostplan?
Præcis Essensen
På min offday ligger jeg på omkring de 2500 kalorier som er omkring mit ligevægtsindtag, og på træningsdage kører jeg omkring 2800-2900 kalorier ind. Jeg bulker meget moderat da jeg, som Essensen siger, ikke vil gaine alt for meget fedt
Og mit stofskifte er utrolig fucked - Da jeg cuttede lå mit indtag på 2k kalorier, samtidig med at jeg dyrkede ca. 1 times cardio om dagen. Og jeg tabte mig stadig kun omkring de 500g om ugen.
Essensen: Mht. müslien så er det den de lige har i netto. 20,- for 1 kg, med 35% frugt og derudover gryn og nødder. Men sukkeren kan jeg nok leve med så længe jeg bulker
Hvis du har bedre alternativer til en overkommelig pris vil jeg da meget gerne vide det!

essensen skrev:MC skrev:Nick187 skrev:essensen skrev:Nick187 skrev:MC: det var da ikke mange kalorier på en bulkkostplan?
Præcis Essensen
På min offday ligger jeg på omkring de 2500 kalorier som er omkring mit ligevægtsindtag, og på træningsdage kører jeg omkring 2800-2900 kalorier ind. Jeg bulker meget moderat da jeg, som Essensen siger, ikke vil gaine alt for meget fedt
Og mit stofskifte er utrolig fucked - Da jeg cuttede lå mit indtag på 2k kalorier, samtidig med at jeg dyrkede ca. 1 times cardio om dagen. Og jeg tabte mig stadig kun omkring de 500g om ugen.
Essensen: Mht. müslien så er det den de lige har i netto. 20,- for 1 kg, med 35% frugt og derudover gryn og nødder. Men sukkeren kan jeg nok leve med så længe jeg bulker
Hvis du har bedre alternativer til en overkommelig pris vil jeg da meget gerne vide det!
Der er mange andre bedre alternativer, men man skal jo desværre betale lidt ekstra for de gode produkter. Den almindelige og fibermüslien er begge økologiske fra kornkammeret og er begge glimrende produkter. Mærket Finax laver også nogle rigtig gode müslier der er lave på sukker. Deres frugtmüsli er super god, men der er også lidt tilsat sukker fra den tørrede frugt. De koster alle sammen 27-30kr for 750gr.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster