Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Friche skrev:Jeg håber og tror at det snart går over... Der er ikke noget værre turnoff en tøser med tegninger på.

Friche skrev:Jeg håber og tror at det snart går over... Der er ikke noget værre turnoff en tøser med tegninger på.

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Garik skrev:Friche skrev:Jeg håber og tror at det snart går over... Der er ikke noget værre turnoff en tøser med tegninger på.
w00t?? Det kan da være noget så frækt

Friche skrev:Jeg håber og tror at det snart går over... Der er ikke noget værre turnoff end tøser med tegninger på.

EmiloMJ skrev:Friche skrev:Jeg håber og tror at det snart går over... Der er ikke noget værre turnoff end tøser med tegninger på.
jeg er meget enig Friche! En lille en eller to gør hverken til eller fra for mit vedkommende, men det er så ekstremt usexet hvis en pige har større tatoveringer!
tatoveringer er i allerhøjeste grad kommet på mode, få lavet kinesiske tegn og få skrevet fødselsdag og efternavn hist og her er i høj kurs, og værst af alt: få lavet stjerner! hvad fanden er det for en dille... Jeg synes tatoveringer ser fedt ud attituden in mente, IMO er der bare alt for mange der får lavet alle mulige pisseligegyldige tatoveringer, bare for at få lavet noget.

Friche skrev:Jeg håber og tror at det snart går over... Der er ikke noget værre turnoff end tøser med tegninger på.

Dengse skrev:Stilarterne ændrer sig ihvertfald, For 10 år siden var tribal cool, nu er det totalt yt.

DOMS skrev:min kusine fortalte engang om en af hendes venner eller en klassekammerat eller sådan noget..
han havde bestilt tid hos tattovøren, men nåede ikke helt at få en ide om hvad han sku ha inket på sig før deadline.
hvad gjorde idioten så? kiggede i en ordbog, så en beskrivelse om ordet "libido" han godt kunne lide, hvorefter han så fik skrevet ordet på ryggen uden at tænke på at det på et andet sprog betyder "penis".
han fik en del pinlig opmærksomhed da han tog på rejse i et udlandet ku jeg forstå på hende!

EmiloMJ skrev:Friche skrev:Jeg håber og tror at det snart går over... Der er ikke noget værre turnoff end tøser med tegninger på.
jeg er meget enig Friche! En lille en eller to gør hverken til eller fra for mit vedkommende, men det er så ekstremt usexet hvis en pige har større tatoveringer!
tatoveringer er i allerhøjeste grad kommet på mode, få lavet kinesiske tegn og få skrevet fødselsdag og efternavn hist og her er i høj kurs, og værst af alt: få lavet stjerner! hvad fanden er det for en dille... Jeg synes tatoveringer ser fedt ud attituden in mente, IMO er der bare alt for mange der får lavet alle mulige pisseligegyldige tatoveringer, bare for at få lavet noget.

Garik skrev:Friche skrev:Jeg håber og tror at det snart går over... Der er ikke noget værre turnoff en tøser med tegninger på.

DOMS skrev:min kusine fortalte engang om en af hendes venner eller en klassekammerat eller sådan noget..
han havde bestilt tid hos tattovøren, men nåede ikke helt at få en ide om hvad han sku ha inket på sig før deadline.
hvad gjorde idioten så? kiggede i en ordbog, så en beskrivelse om ordet "libido" han godt kunne lide, hvorefter han så fik skrevet ordet på ryggen uden at tænke på at det på et andet sprog betyder "penis".
han fik en del pinlig opmærksomhed da han tog på rejse i et udlandet ku jeg forstå på hende!

Asomugha skrev:DOMS skrev:min kusine fortalte engang om en af hendes venner eller en klassekammerat eller sådan noget..
Ja tak for kaffe en røverhistorie...

MortenFF skrev:Kinesiske tegn, fødselsdage, efternavne? Hvilket årti lever du i, siden du mener det er på mode lige nu? Det er vel omtrent det samme som at sige, at hættetrøjer under habitjakken er moderne.

Guitar Slim skrev:Friche skrev:Jeg håber og tror at det snart går over... Der er ikke noget værre turnoff end tøser med tegninger på.
Enig! Jeg har aldrig mødt en pige, der blev mere attraktiv af at blive tatoveret.

SHL skrev:Jeg sad og spekulerede lidt på om tattooer vil blive et monument over æra såvel som tøjstile og hår osv.
Der er delte meninger om hvordan en krop skal være og om man skal have blæk. Nogle siger at tattooes er det nye sort og andre siger omvendt.
Tror i at tatoveringer blot er en æra, som vil gå over her om nogle år, ligesom andre mode/stil arter endda synet på ideal kroppen?

Legend skrev:Asomugha skrev:DOMS skrev:min kusine fortalte engang om en af hendes venner eller en klassekammerat eller sådan noget..
Ja tak for kaffe en røverhistorie...
Det bedste ved den er at libido kommer af latin og naturligvis ikke betyder penis på nogen sprog.

Rckejser skrev:Guitar Slim skrev:Friche skrev:Jeg håber og tror at det snart går over... Der er ikke noget værre turnoff end tøser med tegninger på.
Enig! Jeg har aldrig mødt en pige, der blev mere attraktiv af at blive tatoveret.
Sig goddav til Anne Lindfjeld
Dog vil jeg gerne indrømme at der er sq nogen piger der ude som får lavet nogen virkelig grimme sleeves, det er sq bare ikke sexede med en grim pirat der kysser med en pingvin der fylder hele armen...

Rckejser skrev:Sig goddav til Anne Lindfjeld

EmilB skrev:Ved ikk, skal I hvert fald ha skrevet "Mod og Styrke" med japanske tegn i oktober. Haters gon hate.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster