Kommer forøvrigt også med sin egen suplement linie..

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:ffs vil jersey whores aldrig stoppe

A Menace To Chicken skrev:Get ripped in ten minuttes!
ALL IT TAKES IS PHOTOSHOP !!!

Ratz skrev:Ahahahaha
Jeg glæder mig til det første topic: Hvordan kommer jeg til at ligne The Situation? C.Ronaldo og Taylor Lautner er fortid.

Ryan skrev:On topic.. Hvordan kommer jeg til at ligne ham edward fra twajlait?

essensen skrev:Jeg fatter ikke han har valgt de pics til projektet - han har sgu en noget bedre dagsform normalt.

Cyber-Frog skrev:Det næste bliver "How to get beef with Ronnie and Roids"

Cyber-Frog skrev:Det næste bliver "How to get beef with Ronnie and Roids"

for jeg må bare se den super riped person der!:D

Misterhamper skrev:Cyber-Frog skrev:Det næste bliver "How to get beef with Ronnie and Roids"
Man får langt mere ud af at høre på Coleboy end på at høre på The situation - den ene har jo rent faktisk opnået noget stort.

The Situation Wants You to Drink His Protein ... Vodka
If you have ever thought to yourself, "Man, I want to drink whatever vodka The Situation drinks. And I wish it had protein in it too. But nah, that will never happen" -- boy, do we have a surprise for you!
Sources tell TMZ the "Jersey Shore" money machine scored a $400,000 signing bonus to be the spokesman for a vodka company called Devotion.
But this ain't no ordinary booze -- Devotion contains a clear protein called Casein ... which can support an increase in lean body mass and a decrease in body fat if the user is also on some sort of weight training program.
We're told The Sitch's brother, Marc Sorrentino, brokered the deal through the company they run together, MPS Entertainment.
As we previously reported, Sitch is expected to rake in $5 million this year -- we're guessin' he'll drink to that.

M.R.J. skrev:Du går ind på mtv.com og ikke .dk, når du er derinde registrer den at du er fra dk og spørger så om du vil linkes videre til den danske udgave eller blive på den amerikanske - her vælger du så amerikanske og så er der serveret! Sæson 2 er i fuld gang og alt for grinern!![]()
OT: "Situation" er virkelig definitionen af en diskopumper, bare gunz og abs! haha. Ronnie derimod synes jeg sgu har en fed fysik, med super robust ryg og ben!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster