Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pre Big Bang skrev:Jeg ser en del der laver halve ROM i diverse øvelser eller står og svinger med curls men man må vel dem om det så længe de ikke står og puster sig op foran en som en anden gorilla.
Har tit spottet fyr der ligger sig med x antal kg i bænkpress og kan på hans størrelse i forvejen se at han vil tage halve ROM's, har sågar set en fyr der træner normalt ROM med bænkpress men når det er maks løft så laver han halve ROM's.
En andre gange så jeg en tyk gut med patter som bænker det dobbelte af mig med fin form
Om det skyldes FW eller ej så kan det jo være lige fedt så længe FW har godt udstyr så træner jeg der gerne og jeg træner når der ikke er så mange i centeret da jeg er menneske sky

SienZ skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg ser en del der laver halve ROM i diverse øvelser eller står og svinger med curls men man må vel dem om det så længe de ikke står og puster sig op foran en som en anden gorilla.
Har tit spottet fyr der ligger sig med x antal kg i bænkpress og kan på hans størrelse i forvejen se at han vil tage halve ROM's, har sågar set en fyr der træner normalt ROM med bænkpress men når det er maks løft så laver han halve ROM's.
En andre gange så jeg en tyk gut med patter som bænker det dobbelte af mig med fin form
Om det skyldes FW eller ej så kan det jo være lige fedt så længe FW har godt udstyr så træner jeg der gerne og jeg træner når der ikke er så mange i centeret da jeg er menneske sky
Hmmm. Something seems... hmm. WRONG?

Chayen skrev:Jeg tror ikke det er instruktørerne der instruerer bænkpres således.

SienZ skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg ser en del der laver halve ROM i diverse øvelser eller står og svinger med curls men man må vel dem om det så længe de ikke står og puster sig op foran en som en anden gorilla.

MadPanda skrev:SienZ skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg ser en del der laver halve ROM i diverse øvelser eller står og svinger med curls men man må vel dem om det så længe de ikke står og puster sig op foran en som en anden gorilla.
Fitness World i Silkeborg og Herning har sgu udmærket udstyr. Hvad er "dårligt" udstyr i din verden da?

Frydendal skrev:altså hvis instruktøren har valgt at de kun skal køre til de så kaldte 90 grader. er det fordi du har en kugle i skulderen som nemt kan blive skadet og den er ikke rigtig til at redde hvis den bliver skadet. og så kommer alle de dejlige hormon fyre "åh bare ned med den" ja vist, men det skal ikke være for tungt, de tænker aldrig på deres ledbånd. men men men, vent til de bliver over de 50 så dejer de højst sandsynligt med ledgigt. og desuden når du trækker normalt helt ned giver det negativ effekt på bryster da du overstrækker.

Frydendal skrev:desuden når du trækker normalt helt ned giver det negativ effekt på bryster da du overstrækker.

Frydendal skrev:altså hvis instruktøren har valgt at de kun skal køre til de så kaldte 90 grader. er det fordi du har en kugle i skulderen som nemt kan blive skadet og den er ikke rigtig til at redde hvis den bliver skadet. og så kommer alle de dejlige hormon fyre "åh bare ned med den" ja vist, men det skal ikke være for tungt, de tænker aldrig på deres ledbånd. men men men, vent til de bliver over de 50 så dejer de højst sandsynligt med ledgigt. og desuden når du trækker normalt helt ned giver det negativ effekt på bryster da du overstrækker.

Thomas Jagd skrev:Frydendal skrev:altså hvis instruktøren har valgt at de kun skal køre til de så kaldte 90 grader. er det fordi du har en kugle i skulderen som nemt kan blive skadet og den er ikke rigtig til at redde hvis den bliver skadet. og så kommer alle de dejlige hormon fyre "åh bare ned med den" ja vist, men det skal ikke være for tungt, de tænker aldrig på deres ledbånd. men men men, vent til de bliver over de 50 så dejer de højst sandsynligt med ledgigt. og desuden når du trækker normalt helt ned giver det negativ effekt på bryster da du overstrækker.
Med al respekt, så er det den værste omgang vås. Hvis man kører med korrekt teknik, så er der absolut INTET skadeligt i at køre hele vejen ned til brystet. Når man kører bænkpres med et fornuftigt opspænd, korrekt teknik, og sænker stangen til det korrekt sted på brystet, så er ROM udslaget i skulderleddet faktisk ofte mindre end dem som bare ligger fladt på bænken og stopper lidt over brystet. Faktum er, at de fleste ikke aner hvordan man laver et korrekt udført bænkpres.

Frydendal skrev:altså hvis instruktøren har valgt at de kun skal køre til de så kaldte 90 grader. er det fordi du har en kugle i skulderen som nemt kan blive skadet og den er ikke rigtig til at redde hvis den bliver skadet.

/Niels skrev:Hvis man bare er motionist og vil småtræne er der ikke noget forkert i kun at køre til lidt over brystet - der sker ikke noget magisk de sidste 5cm.
Ønsker man derimod at blive større/stærkere så er bænkpres til brystet vejen frem.

/Niels skrev:Hvis man bare er motionist og vil småtræne er der ikke noget forkert i kun at køre til lidt over brystet - der sker ikke noget magisk de sidste 5cm.
Ønsker man derimod at blive større/stærkere så er bænkpres til brystet vejen frem.

Cnie skrev:Jeg så samme problem med at folk kun kørte ned til 20 cm fra brystet i bænkpress. Dette var en fitness.dk og da jeg spurgte intruktøren hvorfor det viste folk øvelserne sådan var begrundelsen af når man kom længere ned så belastede det forside skuldre for meget ..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helt hul i hovedet .

Kew94 skrev:Aslå jeg vil mene at Jacob Beermann ved hvad han siger at man skal helt ned til brysted i hans video om bænkpres som i kan se her http://www.youtube.com/watch?v=tnZ-OmG9 ... _embedded#!

SandyFrink skrev:Kew94 skrev:Aslå jeg vil mene at Jacob Beermann ved hvad han siger at man skal helt ned til brysted i hans video om bænkpres som i kan se her http://www.youtube.com/watch?v=tnZ-OmG9 ... _embedded#!
Uden at ville deltage i diskussionen så kan man også sige at Niels Stærkjær generelt ved hvad han taler om.

Cnie skrev:Jeg så samme problem med at folk kun kørte ned til 20 cm fra brystet i bænkpress. Dette var en fitness.dk og da jeg spurgte intruktøren hvorfor det viste folk øvelserne sådan var begrundelsen af når man kom længere ned så belastede det forside skuldre for meget ..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helt hul i hovedet .

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster