Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PPB92 skrev:
han træner i Fitness world

Asomugha skrev:PPB92 skrev:
Mere behøvede du sådan set ikke sige.
Garik har så fint givet dig svaret.

PPB92 skrev:Hahah lige præcis hvad jeg regnede med af svar, men han tror ikke på det. Nu påstår han også, at man skal dyrke cardio for at blive markeret, for at forbrænde fedtet, hvor at jeg siger, at man bare kun kan ligge i kalorie underskud..
BROSCIENCE!

PPB92 skrev:Hahah lige præcis hvad jeg regnede med af svar, men han tror ikke på det. Nu påstår han også, at man skal dyrke cardio for at blive markeret, for at forbrænde fedtet, hvor at jeg siger, at man bare kun kan ligge i kalorie underskud..
BROSCIENCE!

PPB92 skrev:Jeg har også sagt, at hans "trænere" i Fitness World er ignorante og ikke mindst ukompetente ift. træning.

Garik skrev:PPB92 skrev:Jeg har også sagt, at hans "trænere" i Fitness World er ignorante og ikke mindst ukompetente ift. træning.
Er det noget, du rent faktisk ved, eller blot noget du postulerer, eftersom de har FitnessWorld-logoet på deres trøjer?
For der findes jo rent faktisk også kompetente instruktører i FW, selvom det nok er et fåtal. At postulere, at alle instruktørerne er jubelidioter, er ignorant.

Asomugha skrev:PPB92 skrev:

KurotoraSan skrev:Asomugha skrev:PPB92 skrev:
Orh, slap nu af med det der....
Fw er en kommerciel pengemaskine, ja. Og ja, man får altid positiv respons herinde når man disser centret, men nogle gange bliver det også for meget. At man træner i Fw betyder jo ikke nødvendigvis at man er snæversynet, eller at man lever i en verden af broscience.

KurotoraSan skrev:Asomugha skrev:PPB92 skrev:
Fw er en kommerciel pengemaskine, ja. Og ja, man får altid positiv respons herinde når man disser centret, men nogle gange bliver det også for meget at alle går med på trenden. At man træner i Fw betyder jo ikke nødvendigvis at man er snæversynet, eller at man lever i en verden af broscience.

Asomugha skrev:KurotoraSan skrev:Asomugha skrev:PPB92 skrev:
Fw er en kommerciel pengemaskine, ja. Og ja, man får altid positiv respons herinde når man disser centret, men nogle gange bliver det også for meget at alle går med på trenden. At man træner i Fw betyder jo ikke nødvendigvis at man er snæversynet, eller at man lever i en verden af broscience.
Når jeg læser overskriften samt dette: Nu skal det afgøres mellem mig og en ven;
han træner i Fitness world,
så kunne jeg næsten regne ud hvad det handlede om.. Det har intet at gøre med om alle der træner i fw er er dumme eller ej.
Der står jo ved gariks navn at han træner i fw.

madein89 skrev:Folk der træner i FW har beviseligt et markant lavere IK-gennemsnit, end den resterende del af befolkningen.

madein89 skrev:Folk der træner i FW har beviseligt et markant lavere IK-gennemsnit, end den resterende del af befolkningen.

poul hansen skrev:Jeg bruger meget kabler og forced reps for at brænde striber ind.

Asomugha skrev:PPB92 skrev:Hahah lige præcis hvad jeg regnede med af svar, men han tror ikke på det. Nu påstår han også, at man skal dyrke cardio for at blive markeret, for at forbrænde fedtet, hvor at jeg siger, at man bare kun kan ligge i kalorie underskud..
BROSCIENCE!
Du har med garanti heller ikke overbevist ham selvom det er sagt herinde, har jeg ret? Det er typisk den type der bare er ignorante og tror de har regnet hele træningsverdenen ud ene mand. Cool story bro.

PPB92 skrev:Nu skal det afgøres mellem mig og en ven;
han træner i Fitness world, og mener, at man kan træne for at blive markeret. At der er visse øvelser som gør, at man bliver mere markeret, såsom den klassiske "21's".
Jeg mener selvfølgelig, at man ikke kan træne for at blive markeret, men at det hele handler om ens fedtprocent. Hvad mener I?

SpliFF skrev:PPB92 skrev:Nu skal det afgøres mellem mig og en ven;
han træner i Fitness world, og mener, at man kan træne for at blive markeret. At der er visse øvelser som gør, at man bliver mere markeret, såsom den klassiske "21's".
Jeg mener selvfølgelig, at man ikke kan træne for at blive markeret, men at det hele handler om ens fedtprocent. Hvad mener I?
Det handler om fedtprocent kontra muskelmasse.
Cardio med rigtig mad er vejen frem.
Jeg synes selv jeg har tendens til at blive sløv når jeg spiser lidt. Det må jo betyde kroppen ikke prioriterer energi frem for at bevare hvad der er tilbage.'
Det kan cardio hjælpe en del på.

Garik skrev:SpliFF skrev:PPB92 skrev:Nu skal det afgøres mellem mig og en ven;
Jeg synes selv jeg har tendens til at blive sløv når jeg spiser lidt. Det må jo betyde kroppen ikke prioriterer energi frem for at bevare hvad der er tilbage.'
Cardio er ikke nødvendigt for at reducere fedtprocenten.

poul hansen skrev:Garik skrev:SpliFF skrev:PPB92 skrev:Nu skal det afgøres mellem mig og en ven;
Cardio er ikke nødvendigt for at reducere fedtprocenten.
Nej men det hjælper

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster