Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Asomugha skrev:tak for det, efter 2 min. i videoen lader det til at handle om folk der træner grundet selvværdsproblemer, men det virker spændende.

Wannabe-BB skrev:God kill me now. Publikum består af mennesker, som ikke har forstand på noget som helst - men stadig har en holdning.
Ham på 14 er bare så tosset som en knægt på den alder nu er, men havde han spillet fodbold flere gange om ugen, havde ingen sagt noget negativt.
Ham på 18 virker mere fornuftig, og nogenlunde vidende om hvad han egentlig laver.
Manden på 34 har qua billederne aldrig været i god form, men claimer at have været "for dedikeret". Lol.

gbj2007 skrev:Man kunne jo sammenligne de to yngste med unge der spiller computerspil det meste af deres dag. De spilder jo decideret deres liv (no offence) imens at disse to faktisk har sat sig nogle mål. Gamerne ville garanteret ikke opleve samme hetz, netop fordi at majoriteten af unge netop bruger så fandens mange timer foran en skærm. Måske burde de have hentet enkelte sundhedseksperter eller bodybuildere ind hos publikum, så man kunne få sig en mere nuanceret diskussion i stedet for at man skal høre den ene stupide fordom efter den anden blive slynget afsted.

s0enice skrev:Jeg vil vædde med, at ham gutten der talte om at man skulle gøre ting "for a purpose" (bandanaguy?), ser enten football, soccer, tennis, golf eller en anden sportsgren og er interesseret i den. De har jo heller ikke et formål udover at underholde folk og skabe penge, men vi lever altså i en mere serviceminded verden i dag, end vi gjorde for bare 50 år siden. Det jeg vil frem til er, uden forhåbentligt at træde nogle over tæerne da jeg synes det er helt okay, men altså, hvor stort et formål har f.eks. massage i forhold til hvad man ville have kunnet få ud af de personer i andre, mere produktive jobs.
Formålet med bodybuilding er jo ligesom fodbold og mange andre sportsgrene, at få nogle penge, opfylde nogle personlige mål og derudover er der så nogle marketings-fyre der så tjener kassen på at lave supplementer (dette gælder f.eks. fodboldstøvler) til de unge udøvere at disse sportsgrene, så de "tror" de bliver bedre.
Måske er jeg helt forkert på den her, men det er nu ret meget sådan jeg ser det
Nogen der kan give mig en kommentar på det?

gbj2007 skrev:Man kunne jo sammenligne de to yngste med unge der spiller computerspil det meste af deres dag. De spilder jo decideret deres liv (no offence) imens at disse to faktisk har sat sig nogle mål. Gamerne ville garanteret ikke opleve samme hetz, netop fordi at majoriteten af unge netop bruger så fandens mange timer foran en skærm. Måske burde de have hentet enkelte sundhedseksperter eller bodybuildere ind hos publikum, så man kunne få sig en mere nuanceret diskussion i stedet for at man skal høre den ene stupide fordom efter den anden blive slynget afsted.

Alex4049 skrev:Lolwut lad vær med at spild jeres tid på det. Omgå mennesker som acceptere eller ikke har et problem med hvad i gør. Det er svært at ændre samfundsopfattelsen. Vær tilfredse med at i har indset hvad der er sundt og rigtigt for kroppen (ikke at steroider er det).

Houd skrev:Det er jo ligesom i Danmark. Idioterne får taletid.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster