Simonb skrev:Det handler jo i høj grad om selv disciplin og evner. Det er hårdt, men altså ikke umuligt.
Læser du medicin? Jeg garanterer dig, at man i store perioder af studiet ikke har tid til at være seriøs bodybuilder, når man læser fra 8 morgen til 22-24 om aftenen.
Detorian skrev:Jge vil delvis give dig ret Karl, men det kan godt lade sig gøre, måske ikke på konkurrenceplan, men man kan stadig få trænet. Kender selv et par stykker der studerer medicin på 2 og 3 år, og de har nu begge tid til det, men rigtigt nok, det kræver sin tid, men gør stort set alle studier ikke det... Mener da Pokke studerer HA, og alligevel har tid til at træne... (Selvom rygtet siger de ikke laver en skid Stort smil )
Ja selvfølgelig kan man træne på et nogenlunde fornuftigt niveau, det afviser jeg slet ikke. Men man skal ikke regne med at kunne læse medicin og samtidig stille op til DM og Loaded Cup.
Jo, alle studier kræver selvfølgelig en hvis portion tid, men nogle er væsentligt mere læsetunge end andre, og selvom jeg læser 2-300 sider om ugen + undervisning og gruppearbejde, synes jeg nu jeg har masser af fritid. HA (afhængig af hvilken underuddannelse POK er på) er ca. det samme, mig bekendt. Medicin er bare lige en kende værre end de fleste andre, og specielt 2. og 5. semester (mener jeg det er), skulle trække tænder ud i særdeles strid grad, og desuden tvinges man jo i praktik fra tid til anden, hvor det ikke er det nemmeste i verden at følge en striks kost- og træningsplan.