Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65564 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1096
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1094

Følg bodybuilding.dk på

Ugen Der Gak! Uge 52 / 2011

Udskriv emne


"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.





Billede

Størstedelen af BB.DK's brugere kæmper i skrevne stund, nok stadig med at finde øjne, efter at år 2011 blev lukket ned med et brag igår aftes.. Jeg selv stod tidligt op, for at kunne levere jer en UDG til dagens cola & pizza buffet.

2011 var et godt år for bb.dk: Et hav af nye brugere, nyt design, nye tiltag - og ikke mindst et fantastisk højt aktivitetsniveau hos jer brugere.. Skal vi ikke alle sammen krydse fingre for en ligeså god 12'er..?

Nå, men lad os se hvad 2011 sluttede med..


Nyt på Bodybuilding.dk

Vores apropos-skribenter har haft travlt på det sidste, så hele 3 styks skal nævnes i denne omgang.

Poul Haacker stiller spørgsmålstegn ved øvelsesvalg i ”Bryd Konventionerne”.

”Spørger du på Sunny Beach er yndlingsøvelserne Pec Deck, Preacher Curls (foran et spejl for maximal mind muscle connection og douche faktor) og Cable Crunches for abs.Spørger du de mest hardcore, er der kun tre øvelser der virker: Squat , Bench press og Deadlift.Hvorfor discopumperne fra Sunny Beach er vilde med Pec Deck falder uden for analyse området. Jeg gætter dog på at massiv hjerneskade, forårsaget af tusindvis af tequila slammers spiller en stor rolle.”
apropos.php?page=26


Mussetrussen har skrevet om proteinindtag i ”Overdrivelse fremmer ikke forståelsen”.

”Inden for BB er der ofte en tendens til en jo-mere-jo-bedre tankegang. Det gælder både træning, hvor restitution og søvn ofte undervurderes til fordel for mere og mere træning, hvilket ofte ender med overbelastningsskader. Det samme ser man ift. kosttilskud, hvor nogle har den opfattelse, at hvis 5 g kreatin er godt, så er 10 g kreatin nok dobbelt så godt. På samme måde er der ift. proteinindtag, en tendens til, at hvis man læser at 1,8 g protein pr. kg kropsvægt anbefales til folk der styrketræner meget (se nedenstående figur), så spiser man squ lige 3 g protein pr. kg kropsvægt fordi det sikkert giver endnu bedre vækstpotentiale. Et simpelt lille regnestykke afslører dog hurtigt hvorfor overkill er unødvendigt.”
apropos.php?page=27


SandyFrink har i sin apropos skrevet om ”Supermarkedsvanvid”.

” I gamle dage gjorde befolkninger oprør mod kongen i tilfælde af hungersnød. Hele civilgrupper samlede høtyve og fakler og vandrede ned til kongens domicil med krav om ændringer. Nogle gange blev kravene mødt. Ændringer blev gennemført, reformer, væk med konfiskation, væk med rådden mad, ind med det friske. Andre gange fik oprørene pløkket hovedet af i stedet, eller blot trampet ned af kavalriet, afhængigt af tidsperioden.”
apropos.php?page=28


SandyFrink er en mand med mange aliasser på det vilde vilde net, og under navnet Simon BigShooter, har han skrevet en glimrende artikel til FreakStrength.com om reverse grip benchpress - linket tråden omhandlende artiklen findes lige her:
post1241791.html#p1241791


Thomas Jagd gik på guldjagt hos web.archive.org, og kom i tanke om en artikel, han havde læst på et tidligere tidspunkt. Debatten om ”Low Intensity Training”, plus link til artiklen om samme, kan du finde lige her:
post1240518.html#p1240518


Sir1 har meget på sinde, og har nu valgt at poste sin egen bruger apropos: ”Bulking hvorfor dog!!”

”Nu kan man jo altid diskutere om det var hønen eller ægget der kom først, men for mig at se er udgangspunktet cuttet! Forstået på den måde, at for at komme til det afgørende mål, konkurrenceformen; altså når det æstetiske så at sige er helt på plads, skal der cuttes. Bulket er så det nødvendige onde for at sikre en stor muskelvækst off-season. Jeg tror ikke der er nogen seriøs bodybuilder der bulker med god vilje – altså med visheden om hvor meget det kræver at cutte igen.”
bulking-hvorfor-dog-t53399.html



Nyt fra sponsorerne

Bodylab kan nu også levere Beta Alanine!
Billede

Du kan blive opdateret på den nyeste forskning om det ”nye wonderdrug” , ved at læse meget mere om Beta Alanine i Bodylabs artikel her: http://www.news.bodylab.dk/artikler/180 ... -forskning

..og du kan købe det lige her: http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-beta ... -587p.html



Bruger Vids

STF er temmelig flittig i centret, med PR’s på stribe – og at kameraet ofte er med, finder vi bevis for lige her:


Log: stf-forsog-pa-traening-t33153-780.html#p1243751


Gormez powercleaner 100 kg:

Log: post1241911.html#p1241911


MZG poster ligeledes video i en lind strøm..


Log: mzg-vl-hgvs-100kg-frontsquat-t23014-5520.html#p1242979


Bay leger vægtløfter!



Log: bay-s-log-4x230kg-su-dl-s-381-t6993-11520.html#p1243851


Legend’en er god til det der, med at presse tunge ting over hovedet..

Log: legendarisk-logforing-t32125-3960.html#p1243763


I samme omgivelser presser Karim ting op i luften, fra liggende position:

Log: karim-s-log-10x250kg-dl-s-29-t29871-870.html#p1243834


Blackmoore, svinger pisken over eleverne, og poster igen video fra efterskolen hvor han arbejder:

”Træning på en efterskole”: traening-pa-en-efterskole-t44943-60.html


Man skal passe på med hvad mon lover… AMTC lovede for længe siden MZG, at han ville frontsquatte iført underdrenge og fjollet hat, den dag hun selv front squattede 100 kg. Nu er den længe ventede video oppe – og kunne man egentlig, runde årets sidste omgang brugervideoer af på en bedre måde? I Think not..

Log: the-way-of-the-trojan-truck-t35216-3120.html#p1243896



Bruger Pics

Henning viser juleformen frem! De overarme er der sgu nok mange 15-årige der gerne ville bytte med..
Billede
Log: hennings-log-juleformen-s-80-t6922-2370.html#p1243858


Viggo09 flasher guns!
Billede


dh4nsen ville også være med, og join’er gerne THE GUN SHOW!
Billede
Log: dh4nsen-t51744-90.html#p1242615


Sir1 ruller også kanonerne frem – og gør status over træningsåret der gik i loggen:
Billede
Log med årsstatus: soren-min-88kg-max-8-for-8-maj-t16217-270.html#p1243265


TheNafei Airways er endnu engang klar til afgang:
Billede
Log: the-beast-from-the-east-t42652-390.html#p1243900


N.Baron spreder lats!
Billede


s0enice har oprettet en billedtråd i forummet for personbilleder – og der har han blandt andet postet dette her billede af fronten:
Billede
s0enice – billedtråden: post1240960.html#p1240960


Garik poster billeder af sin fremgang og formen pt.
Billede
Log: homo-erotik-pics-s-75-t35958-2220.html


Th0mas viser fronten,sort maskering og lår frem:
Billede
Billede
Log: thomas-gt-10x10-t51491-150.html#p1243848


Moody kan, med stolthed, vise formen frem – så det gør han da lige..
Billede
Log: skinny-no-more-t28994-930.html#p1243462


ChristofferOzzy viser ligeledes fronten:
Billede
Log: christoffers-traeninglog-t51123-150.html#p1243635


Gad vide hvad ThomasNielsen så viser os…?
Billede
Log: thomas-traeningslog-t53338.html#p1243787


mathias-xd træner sine bic’er:
Billede
Log: mathias-log-med-billeder-t53022.html#p1243313


J_a_y viser vinterformen:
Billede
Log: post1242926.html#p1242926


One Man Army løfter ikke kun vægte for sjovt.. Det er bestemt ikke en ulempe at fylde rammen ud, når man giver den gas på håndboldbanen!
Billede
Log: post1243194.html#p1243194


TheJuice viser sine FyrDenAfTights frem:
Billede
Log: the-juice-is-loose-2-0-t43699-720.html


TheDupont viser et lille billede af sit homegym - gad vide hvornår han inviterer til fællestræning..?
Billede
Log: upcomming-swole-guy-t49440-150.html#p1242712


Jeg har ligget søvnløs de sidste par uger, af ren og skær bekymring… Får de mon, nu nok at spise alle de små BB-pus derude..?? Gudskelov kan jeg nu se at i nok ikke er gået helt sultne i seng – for der er i hvert fald blevet postet fine billeder i logland:


Katouler
Billede
Billede
Log: post1241801.html#p1241801


dh4nsen
Billede
Log: post1242615.html#p1242615


Garik
Billede
Log: homo-erotik-pics-s-75-t35958-2250.html#p1243842



Pro Vids

Dennis James har som minimum nået en enkelt træning i 2011 – og den fik han da så lige dokumenteret:

Flere klip fra samme træning kan findes i tråden omhandlende netop den, ”Dennis James 26. December”: http://www.bodybuilding.dk/dennis-james-26-december-t53355.html


Frank McGrath viser at han for alvor er på vej tilbage, efter den trafikulykke han var involveret i tilbage i 2009:

”Wrath returns”: frank-mcgrath-wrath-returns-t53361.html


Stefan Havlik giver den gas på vej mod Arnold Amateur:

Følg hans vej her: stefan-havlik-road-to-the-arnold-amateur-t53247.html


Terry Hollands øver sig stadig på at være stærk, og TheCzech har uploadet en ny video i tråden, omhandlende Hollands træning:

”Terry Hollands Træning”: post1234901.html#p1234901



Pro Pics

Bodybuilding billedtråden er fyldt med nyt fra Pro-godteposen..

Jari Mentula
Billede
Billede


Lee Priest
Billede


Jay Cutler
Billede


Hassan Rahnamaeian
Billede
Billede
Der fyldes hele tiden nyt i posen, i BB Billedtråden: bodybuilding-billedtrad-t25318-3060.html


Der er også kommet nyt i tråden med trænende damer..


Amanda Adams
Billede
Billede


Erin Simmons
Billede
Billede
Tråden "PICS: Kvinder der træner" finder du lige her: post1240912.html#p1240912



Her på falderebet skal vi også lige have Ugens historie, som denne gang skal findes i ”Drømme på kommando-tråden”, hvor at Thomas Jagd afslører, at der nok burde have ligget et par træsko, under træet for en uges tid siden..

”Jeg drømmer tit de mest mærkelige ting. Til tider undrer jeg mig over hvor det kommer fra. Mine drømme kan være så indholdsrige og spændende, at jeg ikke kunne forestille mig, at jeg havde fantasi til at stykke det sammen i vågen tilstand. Og jeg kan som regel huske mine drømme ret godt. I nat drømte jeg f.eks, at jeg gik rundt ude i det kvarter jeg bor i. Jeg gik rundt i træsko uden hæl (og jeg ejer ikke, og har aldrig ejet et par træsko). Jeg undrede mig over, at den lokale gravhøj med mindesten havde fået bygget et kæmpemæssigt sort tag henover. Jeg valgte derefter at gå hjem. Da jeg kom hjem stod vinduerne pivåbne. Jeg valgte i stedet for at bruge døren, at kravle ind af det ene vindue. Da jeg var halvvejs inde af vinduet tabte jeg den ene træsko, og måtte strække benet ned for at fiske efter den. Da jeg endelig kom ind af vinduet stod jeg i et rum som ikke ligner noget rum i det hus jeg bor i. I stedet for en dør, var der en stor åbning ind til det næste rum, som var skærmet af med store gardiner som stod og blafrede i vinden. Da de skilte sig ad kunne jeg se der stod en mand på den anden side af gardinet, og regnede med at det var en indbrudstyv, så jeg forsøgte at sparke ham i hovedet med mine træsko. Tilsyneladende måtte det have været ret uhyggeligt for mig, for min kæreste vækkede mig ved at jeg lå og sagde lyde, mens jeg sparkede ud i luften.

I øvrigt så er den helt klare konklusion på min drøm, at jeg brændende ønsker mig et par træsko uden hæl ;) ”
Drømme på ”kommando”: post1241001.html#p1241001


Det mine venner, var 2011... Må 2012 være fyldt med lutter glæde og tunge løft.
Godt Nytår!


Billede
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 12600
Tilmeldt: 28. apr 2007, 18:59
Geografisk sted: Frederikssund
 
Træner her: Fitness World
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fremragende UDG Mic =D>
Du har fået alt det vigtigste med og fået rundet året 2011 godt af. Desuden, tak for opmærksomheden.
Go the extra mile. It's never crowded.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2176
Tilmeldt: 15. feb 2011, 18:53
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 187.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dejligt med sådan en skøn UDG dagen derpå :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Super UDG at stå op til!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev:Super UDG at stå op til!

+1. Yderst velskrevet med et omfattende overblik!
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man.
Brugeravatar
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 709
Tilmeldt: 15. jun 2010, 15:13
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lækker UDG! =D>
Løft med udstyr (stævne/træning):
Squat: 200 kg/175 kg
Bænk: 115 kg/115 kg
Dødløft: 205 kg/210 kg

BLIVE STÆRKERE END NOGENSINDE, SAMT SE GODT UD !!!!
2 IN 1
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. nov 2009, 20:32
Geografisk sted: Tårnby ... TSK
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 217.50
- Dødløft: 222.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Oh Lord, what have I done...


Bortset fra det, så er ham Henning satme en sprød bessefar.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend = Billede ?

God UDG. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1744
Tilmeldt: 5. jan 2010, 22:18
Geografisk sted: Allerød
 
Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan



Fremragende UDG! :) og tak for opmærksomheden som debutant i UDG :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 180
 
Indlæg: 2579
Tilmeldt: 8. okt 2010, 11:42
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Videbæk Styrkesport
SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Reportager m.m.




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster