Overload skrev:TrexMode skrev:holstc skrev:Det var da en forfærdelig editing. Musikken, hendes stemme, lydforholdet imellem de to... det hele virkede bare som noget, en eller lige kastet sammen i MovieMaker på en et kvarters tid.
Enig. Er hendes indtaling blevet optaget på en kartoffel?
Det kan vel ikke blive ved med at komme bag på folk, at TheCzech har sparsomt med udstyr til rådighed. Hvert år smider han en masse videoer op i forbindelse med NC, DM osv. og gør et kæmpe stykke frivilligt arbejde.
Så må folk sgu leve med, at lyden ikke altid spiller eller hvad end de brokker sig over.
Det kan i den grad ikke komme som en overraskelse, da det er den generelle kvalitet på de videoer der bliver lagt ud. Sådan har det været i lang tid...
Og forstå mig ret, jeg klager ikke over kvaliteten, eller noget andet. Men når man har formået at holde den samme kvalitet altid, er det da utroligt at folk kan blive ved med at brokke sig.
Jeg er personligt glad for at der er nogen der gider gøre et stykke arbejde; det er cool at få indblik i andre menneskers træning en gang i mellem.
When in doubt, remove shirt, flex, repeat.