Regner med at få fat i Tekken 6

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skallersk skrev:FIFA 10 er det eneste der behøves!!
fuck jeg hader fodboldspil ud over alle grænser!

Mikkel leicht skrev:Hej, har fået fingrene i en xbox 360, men mangler lidt nogen spil, så tænkte på om jeg ikke kunne få nogen anbefalinger på spil eller lignende herinde fra..![]()
Regner med at få fat i Tekken 6

Daule skrev:Alan Wake - Filmsk Thriller Horror spil.. meget fedt...
HALO, Alle spil med navnene halo i er must have for xbox ejere ;)
Fable 2, super eventyrsspil
Viva pináta, familie spil, fang en masse dyr og pas en have... utroligt sjovt selvom det lyder plat
Gears of war 1 og 2, for shooter
Bioshock 1 og 2 for Horror shooter
The Darknes, utroligt fedt horror shooter med demoner osv.
Forza 3 for bilspil
Rollespil er der final fantasy 13 og lost oddysey
hack and slash eventyr, Dantes inferno, eller devil may cry 4
MODERN WARFARE 2!!!!! SUPER skydespil, vest mod øst plaf plaf krigsspil, meget fedt online også

Træningsgnu skrev:Bump'er lige denne tråd, så jeg slipper for at skabe en ny.
Har netop købt en xbox 360, men mangler stadig nogle fede spil - det er kriteriet: fedt. Har selv set lidt på:
Mass effect 2
Modern warfare 2
Bad Company
Halo
Er der nogen der har prøvet de oplistede spil og som kan anbefale dem eller fraråde mig at købe dem, eller er der forslag til helt andre spil?

ALV skrev:Træningsgnu skrev:Bump'er lige denne tråd, så jeg slipper for at skabe en ny.
Har netop købt en xbox 360, men mangler stadig nogle fede spil - det er kriteriet: fedt. Har selv set lidt på:
Mass effect 2
Modern warfare 2
Bad Company
Halo
Er der nogen der har prøvet de oplistede spil og som kan anbefale dem eller fraråde mig at købe dem, eller er der forslag til helt andre spil?
Mig og Casper.S vi spiller stortset Bad company 2 hver aften - det er nok et fedeste krigsspil til dato efter min mening. det er så fedt. Du kan tilføje os på xbox live, jeg hedder ALV1101 og casper CASBII

- yeah I said it! 
Træningsgnu skrev:ALV skrev:Træningsgnu skrev:Bump'er lige denne tråd, så jeg slipper for at skabe en ny.
Mass effect 2
Modern warfare 2
Bad Company
Halo
Mig og Casper.S vi spiller stortset Bad company 2 hver aften - det er nok et fedeste krigsspil til dato efter min mening. det er så fedt. Du kan tilføje os på xbox live, jeg hedder ALV1101 og casper CASBII
Så det afgjordt - velkommen hjem forresten

Træningsgnu skrev:Bump'er lige denne tråd, så jeg slipper for at skabe en ny.
Mass effect 2
Modern warfare 2
Bad Company
Halo

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster