Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1429
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1426

Følg bodybuilding.dk på

Blander sig i mit forhold

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Godt drenge, for lige hurtig at smide noget info ud om mig, så har jeg haft en rigtig hård opvækst, og levet mit liv på den mørkeside. Jeg har dog fået vendt mit liv rundt, fået en markant bedre krop,er igang med en uddannelse, også har jeg fået en dejlig kæreste, som kan holde mig i ørerne :P

hun går dog tit til privat fester og i byen, det har jeg intet problem med, da jeg stoler fuldt ud på hende. Men nu kommer problemet så, da hun var i byen i fredags, snakkede hun med en fyr, som hun har fællesvenner med, og han har før haft et god øje til hende. Han begynder så at snakke løs, om hvor flot hun er, og at hun fortjener bedre end mig, da han har kun har hørt alt det negative om mig. Jeg fandt så ud af denne samtale var fundet sted, af nogle fællesvenner der var til stede, og min kæreste havde afvist ham. Men hun fortalte mig det ikke, før jeg spurgte ind til det. Forstår bare ikke, hvorfor hun ikke fortæller dette?

har virkelig virkelig lyst til at konfrontere ham idioten, nogle råd drenge ?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

boosie skrev:har virkelig virkelig lyst til at konfrontere ham idioten

Tror du dette kan være grunden til hun ikke fortalte dig det?
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar

Reputation point: 822

Geografisk sted: San Quentin

Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00

råd: lad være med at spilde din tid på dette. han er tydeligvis bare ude efter hende, og hun har jo tydeligvis afvist ham? Det er vel ikke en som du ser til alligevel?

Hvad skulle hun sige til dig? at der var en som bagte på hende i går men hun afviste ham? alle er forskellige og ikke alle har lyst til at snakke om den slags åbenbart :)

EDIT: og ja som som der bliver nævnt, med din fortid kan der være god grund til ikke at fortælle dig det eftersom de tanker du spørger til råds om her.
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Hvis du stoler på hende, ville din bekymring om dette møde, være ligeså stor som din bekymring om en tom mælkekarton i en skraldespand.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Tag en snak med ham. Ellers gør han det sikkert igen en anden gang.

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog

Der er ingen grund til at konfrontere manden, da han jo er blevet afvist. Din kæreste har jo vist sig at være god. At hun så ikke siger til dig at der er en, som har bagt på hende, so what? Nu træner jeg f. eks. i et fitnesscenter, hvor 95% er fyre.. Et rum fyldt af testosteron.. Hver eneste pige bliver stirret på, og stive tissemænd pryder lokalet. Folk tager frontsquats på helt nye måder. Dele, som man ikke troede kunne løfte, kan pludselig løfte kg. svarende til Kim Larsens læber.

Jeg tror ærlig talt du ville blive træt af hvis din kæreste fortalte dig hver gang hun blev bagt på. Dog er der selvfølgelig også forskel på hvordan man bliver bagt på. Kvinder lytter til meget, vi fyre, har det sgu med at få sagt mange ting, og gerne højt. Oftest er der langt fra ord til handling. Så længe han blot har snakket til hende, og han ikke har prøvet på yderligere, så ville jeg ikke konfrontere personen. Vælger personen så igen at opsøge din kæreste på samme måde, så ville jeg måske begynde at tænke over det. Det kunne jo sagtens være en engangsforestilling pga. alkohol, og noget personen måske ikke engang ikke kan huske - eller i hvert fald er flov over.
I don't have birthdays. I level up!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: 2300 København S

Træner her: Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 150.00

Kostplan: Ingen kostplan

boosie skrev:Godt drenge, for lige hurtig at smide noget info ud om mig, så har jeg haft en rigtig hård opvækst, og levet mit liv på den mørkeside. Jeg har dog fået vendt mit liv rundt, fået en markant bedre krop,er igang med en uddannelse, også har jeg fået en dejlig kæreste, som kan holde mig i ørerne :P

hun går dog tit til privat fester og i byen, det har jeg intet problem med, da jeg stoler fuldt ud på hende. Men nu kommer problemet så, da hun var i byen i fredags, snakkede hun med en fyr, som hun har fællesvenner med, og han har før haft et god øje til hende. Han begynder så at snakke løs, om hvor flot hun er, og at hun fortjener bedre end mig, da han har kun har hørt alt det negative om mig. Jeg fandt så ud af denne samtale var fundet sted, af nogle fællesvenner der var til stede, og min kæreste havde afvist ham. Men hun fortalte mig det ikke, før jeg spurgte ind til det. Forstår bare ikke, hvorfor hun ikke fortæller dette?

har virkelig virkelig lyst til at konfrontere ham idioten, nogle råd drenge ?

Du må også forstå, at hvis du ikke kender fyren og omvendt, så findes du bare ikke i hans verden, så kan det godt være hun har en kæreste, men når der ikke er ansigtet på, så betyder det bare ikke skide meget for ham :)

Råd: Sit back and relax
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

Mikelangelo skrev:Hvis du stoler på hende, ville din bekymring om dette møde, være ligeså stor som din bekymring om en tom mælkekarton i en skraldespand.

this!!
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: fitness world Englandsvej

Jeg har på ingen måde, tænkt mig at bruge vold, det er meningsløst og blot en skridt tilbage for mig. Men en verbal konfrontation jeg havde i mente, der er lidt blandede meninger. Han har haft et godt øje til hende længe, dog dengang afvist hun ham også, så derfor jeg overvejer at tage fat i ham.

boosie skrev:Jeg har på ingen måde, tænkt mig at bruge vold, det er meningsløst og blot en skridt tilbage for mig. Men en verbal konfrontation jeg havde i mente, der er lidt blandede meninger. Han har haft et godt øje til hende længe, dog dengang afvist hun ham også, så derfor jeg overvejer at tage fat i ham.

Kan godt forstå du har lyst til at tage fat i ham, men problem is, det er ikke hensigstmæssigt hvis han (som nævnt oven over) ikke sætter handling på ordene.

Reputation point: 255

Lucas1994 skrev:
boosie skrev:Jeg har på ingen måde, tænkt mig at bruge vold, det er meningsløst og blot en skridt tilbage for mig. Men en verbal konfrontation jeg havde i mente, der er lidt blandede meninger. Han har haft et godt øje til hende længe, dog dengang afvist hun ham også, så derfor jeg overvejer at tage fat i ham.

Kan godt forstå du har lyst til at tage fat i ham, men problem is, det er ikke hensigstmæssigt hvis han (som nævnt oven over) ikke sætter handling på ordene.

Du har helt ret, jeg må vel bare afvente, og se om det sker igen, for så må jeg snakke med ham. :)

boosie skrev:
Lucas1994 skrev:

Du har helt ret, jeg må vel bare afvente, og se om det sker igen, for så må jeg snakke med ham. :)

Hvorfor? I bedste fald ændrer det intet, i værste fald vil han snakke lort til din kæreste om hvordan du stadigvæk har alle de negative sider som han åbenbart kender til. Din kæreste har afvist ham flere gange, så tag det roligt. :)
Opløsning bor i alt, hvad der er sammensat.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Fitness World Århus
Fitness World (Viborgvej)

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Lad den ligge, eller tag en rolig snak med din pige :)
du kan lide så godt vænde dig til, at fyre i byen vil prøve hende af. Især når de er fulde degge to.

Vær du bare glad for hun er dig tro, og så har hun nok ikke følt det betyd noget, da hun er en pige og høre en masse lort, fra fyre som vil i trussen på hende. Og så derfor ikke har sagt noget til dig.

Kan også være dem du har hørt det fra overdriver lidt, (og nok mest dem du skal snakke med om hvorfor de ikke bakker dig op ude i byen)
Brugeravatar

Reputation point: 35

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Smæk ham stodderen en respektløst at bage på en kælling som han ved der er optaget og han har snakket dårligt om dig endnu en grund til at lappe ham en.
pump it ! pump it up!
Brugeravatar

Reputation point: 110

Geografisk sted: Køge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Det har jo ikke noget at gøre med TS ikke stoler på sin kæreste.

Det har noget med at ham Karlsmarten har siddet og snakket lort bag din ryg, jeg havde helt klart ikke fundet mig i at blive snakket grimt om bag min ryg. Jeg havde sgu revet fat i ham og fortalt ham at jeg ikke ville finde mig i sådan noget pjat.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

pumpfmaster skrev:Smæk ham stodderen en respektløst at bage på en kælling som han ved der er optaget og han har snakket dårligt om dig endnu en grund til at lappe ham en.

JA MAN, det værste er fanme hvis man står i klubben og så en eller anden kigger på mig eller min kælling. Så bliver jeg jo nød til at stille min cultshaker, smide addidas trøjen og flække ham en.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Hey bro, du har fortalt min kæreste, at jeg er en skidt rod - det vil jeg gerne gøre klart er ganske usandt, ved at true dig med tæsk.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar

Reputation point: 822

Geografisk sted: San Quentin

Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00

pumpfmaster skrev:Smæk ham stodderen en respektløst at bage på en kælling som han ved der er optaget og han har snakket dårligt om dig endnu en grund til at lappe ham en.

Ja, det er en skide god ide med en tur i brummen, specielt når kæresten allerede har afviklet situationen.
Brugeravatar

boosie skrev:og levet mit liv på den mørkeside.

Billede ???

Og hvad så? Tale ham til fornuft og forklare at du altså bliver ked af det når han gør sådan noget? Drop det. Hvis du har en lækker kæreste, som tilmed går meget i byen, så kommer det der nok til at ske ret ofte og det er i princippet fuldstændigt lige meget. Commence ignore mode og løft noget tungt :)
Sidst rettet af Archer 18. mar 2014, 23:20, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 569

Træner her: OBBC

Hvorfor bruge din kostbare tid på jorden på denne slags idiotiske nonsens. Det skriger jo blot af utilstrækkelighed at du ænser hans termiteksistens.

Inviter din kæreste ud på en lang hyggelig gåtur, restaurant og så en god film i biografen, og glem den omgang humankompost.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Han kan ikke tale skrald om dig, hvis han ikke længere trækker vejret.
Sidst rettet af salt 18. mar 2014, 20:42, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Moose skrev:

JA MAN, det værste er fanme hvis man står i klubben og så en eller anden kigger på mig eller min kælling. Så bliver jeg jo nød til at stille min cultshaker, smide addidas trøjen og flække ham en.

Fuck det er konge, det dér.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Moose skrev:

+1

Yiir mayn. Husk også at trampe ham ganske eftertrykkeligt i hovedet med dine Nike shox sko, hvis du får ham ned at ligge.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 5.00
- Dødløft: 5.00

Jeg forstår fuldt ud dine emotioner. Jeg er selv nemlig fyldt med latterlige mængder jalousi. Det forholder sig dog således, at man må lade den slags ligge. Man er ikke i en position, mentalt set, hvor man bør have en kæreste, hvis man ikke kan affinde sig med, at fyre bager på hende til tider. Verden er fyldt med douchebags, det gælder også dine kærestes omgangskreds.

Umiddelbart er det gode råd: Lad være. Hvis det er en hændelse med mange gentagelser er situationen naturligvis anderledes. Alternativt skal du selvfølgelige ikke være en voldelig tosse, såfremt du konfrontere ham.
Most everyone's mad here.
Brugeravatar

Reputation point: 192

Bonan the Barbarian skrev:
Moose skrev:

+1

Yiir mayn. Husk også at trampe ham ganske eftertrykkeligt i hovedet med dine Nike shox sko, hvis du får ham ned at ligge.

Men pas på med de støddæmpere... det ender bare med at benet flyver tilbage i skallen på dig, og knockouter dig med knæet...
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

Men seriøst så ville jeg bare vente og se om det sker igen. Hvis det sker igen ville jeg tage fat i ham og sige det så høfligt som muligt at du ikke vil finde dig i det.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

Alle der er voldelige, drikker altså ikke cult shakere og går i Nike Shox og Adidas-trøjer. Åndssvage fordomme at have.
"Second by second, you lose the opportunity to become the person you wanna be. When are you gonna stop making excuses, and take charge of your fucking life?"

-Greg Plitt

My skin is too thick and bulletproof, to touch me!
Brugeravatar

Reputation point: 47

hjælpervenner skrev:Alle der er voldelige, drikker altså ikke cult shakere og går i Nike Shox og Adidas-trøjer. Åndssvage fordomme at have.

Ej tak :) var slet ikke klar over
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

hjælpervenner skrev:Alle der er voldelige, drikker altså ikke cult shakere og går i Nike Shox og Adidas-trøjer. Åndssvage fordomme at have.

Men alle der drikker Cult shakere samt går i Nike Shox og Addias tøj er jo voldelig.
Most everyone's mad here.
Brugeravatar

Reputation point: 192

Hvis jeg gentagne gange havde hørt at en person snakkede lort om mig, ville jeg konfrontere ham med det...de fleste der snakker lort, gør det jo kun indtil den de snakker om får nys om det....

Men hvis det er fordi han var fuld og lidt "smart i en fart", så fuck da det, når nu din kæreste har afvist ham...
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster