Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mrjz95 skrev:har i nogen erfaringer med at træne og holde sig til en kostplan når man både arbejder og går i skole trænker mest på at har man tid til at få alle måltidern og tid til træningen?

M.R.J. skrev:Nej, vi går allesammen arbejdsløse. Mad og træning er simpelthen ikke foreneligt med beskæftigelse.

Dingo skrev:mrjz95 skrev:har i nogen erfaringer med at træne og holde sig til en kostplan når man både arbejder og går i skole trænker mest på at har man tid til at få alle måltidern og tid til træningen?
Jeg vil vove at påstå at stort set alle herinde arbejder eller går i skole, samtidig med at de træner ved siden af.
Min pointe er, at ja det har folk herinde, da det forhåbentlig er en normal ting![]()
Og hvad tænker du på mht at få spist og trænet? Det er et spørgsmål om forberedelse og prioritering

mrjz95 skrev:Dingo skrev:mrjz95 skrev:har i nogen erfaringer med at træne og holde sig til en kostplan når man både arbejder og går i skole trænker mest på at har man tid til at få alle måltidern og tid til træningen?
Jeg vil vove at påstå at stort set alle herinde arbejder eller går i skole, samtidig med at de træner ved siden af.
Min pointe er, at ja det har folk herinde, da det forhåbentlig er en normal ting![]()
Og hvad tænker du på mht at få spist og trænet? Det er et spørgsmål om forberedelse og prioritering
jeg tænker man har jo ik så mange pausr på arbejde at man kan få alle sine måltider ind ?
mrjz95 skrev:Dingo skrev:mrjz95 skrev:har i nogen erfaringer med at træne og holde sig til en kostplan når man både arbejder og går i skole trænker mest på at har man tid til at få alle måltidern og tid til træningen?
jeg tænker man har jo ik så mange pausr på arbejde at man kan få alle sine måltider ind ?

mrjz95 skrev:M.R.J. skrev:Nej, vi går allesammen arbejdsløse. Mad og træning er simpelthen ikke foreneligt med beskæftigelse.
....menet det søriøst når skole og arbejde tar næsten hele dagen hvordam får i så alle jerse måltider ind?

FKBS skrev:mrjz95 skrev:Dingo skrev:mrjz95 skrev:har i nogen erfaringer med at træne og holde sig til en kostplan når man både arbejder og går i skole trænker mest på at har man tid til at få alle måltidern og tid til træningen?
Nu er det langt det vigtigste at få dækket sit makronutrient behov, end det er at time det..
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

mrjz95 skrev:M.R.J. skrev:Nej, vi går allesammen arbejdsløse. Mad og træning er simpelthen ikke foreneligt med beskæftigelse.
....menet det søriøst når skole og arbejde tar næsten hele dagen hvordam får i så alle jerse måltider ind?

JENnifer skrev:Som Villy ville si':
"DET KA' LA' SIG GØRE"

Dingo skrev:Kl. 18.30 spiser du en ko til aftensmad.

A Menace To Chicken skrev:mrjz95 skrev:M.R.J. skrev:Nej, vi går allesammen arbejdsløse. Mad og træning er simpelthen ikke foreneligt med beskæftigelse.
morgenmad spises om morgenen, frokost spises ved frokosttid, mellemmåltid spises i en pause, aftensmad spises ved aftentide, natmad spises før sengetid.
.. du siger bare til hvis du ønsker instruktion i toiletbesøg.

Crip'O skrev:A Menace To Chicken skrev:mrjz95 skrev:M.R.J. skrev:Nej, vi går allesammen arbejdsløse. Mad og træning er simpelthen ikke foreneligt med beskæftigelse.
morgenmad spises om morgenen, frokost spises ved frokosttid, mellemmåltid spises i en pause, aftensmad spises ved aftentide, natmad spises før sengetid.
.. du siger bare til hvis du ønsker instruktion i toiletbesøg.

Johannes skrev:Min erfaring er at det faktisk fungere bedst med træning og kosten når det er jeg har en normal hverdag med arbejde og skole, ift. når der er ferie.

Dingo skrev:mrjz95 skrev:M.R.J. skrev:
Kl. 18.30 spiser du en ko til aftensmad.

Dingo skrev:Så spiser han en tofu ko eller whatever. Det må han selv styre. Hvis folk vælger at besværliggøre deres diæter, med underlige begrænsninger og restriktioner, så må de også være kloge nok til selv at finde gode alternativer.
!!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster