Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1471
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1470

Følg bodybuilding.dk på

Den perfekte t-shirt? Endelig!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Tjaa, off-topic er fyldt med lort.. så her er lidt mere .. :hihi:
Jeg går som regel i t-shirt.. uanset vejret. Kan bedst lide de ensfarvet, men er ved at gå amok, da jeg ikke kan finde nogle som jeg føler mig tilpas i!! Søger den perfekte t-shirt, hvilket er en med god pasform omkring kroppen, som IKKE krymper/ændrer form ved flere vaskninger, enten rund hals eller lille v-udskæring og prisen må self gerne være billig.. :8 Mange vil sikkert foreslå samsøe og ja, den er udemærket.. Har selv 3 stks med v-hals, synes den sidder godt på arme og skulder, men nede ved brystet er det helt skævt. Synes t-shirten sidder bedst på folk, som ikke træner altså dem med et fladt bryst. :wink: Nogle som kan hjælpe? Jeg har utallige af t-shirt, som sad fantastisk første gang.. nu er de vasket og formen er væk! TRÆÆÆLS - tror en rund/lille v-udskæring er bedst til mig. :) Hvis jeg skal føle mig tilpas i en t-shirt er det vigtigste formen ved skulder, arme og bryst.
Sidst rettet af steveowe 6. jul 2011, 15:18, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Diesel sidder okay :D

Vupti skrev:Diesel sidder okay :D

1. de er ikke billige
2. de gør sig ikke ret meget i ensfarvet tøj :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Revolution har en god pasform, men er ikke sikker på de laver ensfarvede. Ellers kan Samsøe|Samsøe være en mulighed om end de sidder ret tæt over brystet - og det på trods af jeg personlig ikke har et stort bryst.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Gabba og Papfar :)
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Hugo Boss fra deres ORANGE kollektion.. super lækre at have på!

Men der er nok en grund til at billige t-shirts bliver skæve i vask :wink: - det er ikke alle mærker der laver t-shirts i den rigtige retning af stoffet :?
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH SV

Jeg har gode erfaringer med både G-star og pa:nuu. De sidder ret godt og beholder formen i vask.

Geografisk sted: Frederiksberg

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

steveowe skrev:1. de er ikke billige

Hvis du vil have noget med god pasform så kan du som regel ikke bruge dem til 50 kr fra H&M. Så er det bare et stykke stof med 4 random huller i uden tanke på facon og det er vel fint nok hvis man vil det.
Men få pungen frem og læg lidt flere penge og så får du en t shirt der sidder perfekt og holder i laaaang tid. Jeg siger ik du skal give 500 kr for en t shirt men der er også en median mellem 50 kr og 500 kr
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Papfar sidder rigtig godt til prisen, og er super behagelige. :)
Vær lige sød at være sød, så du sød.
Brugeravatar

Jeg har overvejet papfar, synes bare det er et spøjst mærke :-k .. Jeg tænker ikke 50 kroner Dingo, men 300 kr. for en t-shirt er mange penge, og hvis den samtidig ikke sidder som den skal efter vask, ja så går jeg aldrig med den igen :o .. tænker lidt jack and jones, deres t-shirt er 92% bomuld og 8% af det der elastena fis.. det skulle vidst medvirke til, at t-shirten holder pasform efter vask. De koster 150,- stykket.. men de fås kun i sort, grå og hvid ](*,)
Brugeravatar

Styrkeliste

Personligt ville jeg aldrig sætte mine ben i en jack&jones forretning. De laver godt nok noget crappy tøj.
Jeg synes du skulle købe dig en ordentlig t-shirt og så værdsætte den gode kvalitet, ligeså vel som jeg også synes man bør træne et ordentligt sted, hvis man vil have mest muligt ud af sin træning. Jeg bruger selv April77, Wood Wood, Wings + Horns, Won Hundred osv. Men det er svært at give dig et godt hint når man ikke ved andet end at du er utilfreds med SamsøeSamsøe og foretrækker ensfarvede t-shirts.
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste

Inzer og ER t-shirts. :king:
One time I squatted so deep, I picked up a smartie with my ass.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Maribo

Træner her: Rødby Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00

Kostplan: Ingen kostplan

Aldrig træt af at leve i skyggen?
Brugeravatar

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

hvor finder man Papfar t-shirts? :)

Galleri: Vis galleri (5)

xhanZii skrev:hvor finder man Papfar t-shirts? :)

http://lmgtfy.com/?q=papfar+%2B+t-shirt
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste

ØbroMorten skrev:Personligt ville jeg aldrig sætte mine ben i en jack&jones forretning. De laver godt nok noget crappy tøj.
Jeg synes du skulle købe dig en ordentlig t-shirt og så værdsætte den gode kvalitet, ligeså vel som jeg også synes man bør træne et ordentligt sted, hvis man vil have mest muligt ud af sin træning. Jeg bruger selv April77, Wood Wood, Wings + Horns, Won Hundred osv. Men det er svært at give dig et godt hint når man ikke ved andet end at du er utilfreds med SamsøeSamsøe og foretrækker ensfarvede t-shirts.

Jeg er bestemt heller ikke tilhænger af Jack&Jones, men jeg har fundet ud af, at alt skal have chancen. Her forleden gik jeg mod min vilje ind i NewYorker og endte med at købe en jakke, som har vist sig at være den fedeste jeg nogensinde har ejet. Lækker pasform, dejlig varm og udseendsmæssigt, præcis som den skal være.. 300,- måtte jeg slippe :) -dog 50% but who cares.

xhanZii skrev:hvor finder man Papfar t-shirts? :)

http://www.(link slettet).dk
Brugeravatar

Styrkeliste

Billede
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

TheCzech skrev:

Lol, var lige ved at få stivert :shock:
Brugeravatar

Styrkeliste

Her er nogle af de mærker jeg synes der laver T-Shirts, der sidder godt, og kan holde til at blive vasket
-Gabba
-Diablo
-Minimum
-Samsøe(Som du selv nævner)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 85.00

TheSituation skrev:Her er nogle af de mærker jeg synes der laver T-Shirts, der sidder godt, og kan holde til at blive vasket
-Gabba
-Diablo
-Minimum
-Samsøe(Som du selv nævner)

Samsoe's v-hals t-shirts ville være perfekte, hvis v-udskæringen var mindre.. synes ikke de sidder ordentligt over brystet.. de laver dem også i rund hals det ved jeg, men det er ikke samme stof de bliver lavet i :-k Har dårlige erfaringer med Minimum og synes Gabba bliver lidt for piget no offense. Synes deres t-shirts er feminine samt alt for tætsiddende. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Stüssy laver nogle t-shirt som sidder rigtig godt :)
There are no shortcuts to any place worth going
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Atletklubben Jyden

Så tror jeg min søgen endelig er hørt op for et stykke tid. Har fundet en rigtig god t-shirt, som er vanvittig billig og som sidder kanon på kroppen. Mærke: Pepperoni (udtales ligesom pizza-fyldet, ved ikke om det staves således.) Pris: 3-stk for 200 !!!!!! :?

De fåes i fede navy farver -> Khaki, Mørkeblå, Sort, Grå og Hvid...

Har lige vasket lortet, den er dog blevet lidt korte, men heldigvis er der lidt længde på dem. Den bevarer pasform og farve, dog er stoffet blevet lidt mere ru, men det kan aldrig undgås. Det er dem med V-hals ikke dem med rundhals. Og som tidligere efterspurgt er udskæringen ikke så dyb, som fx Samsøes, hvilket betyder bedre pasform omkring brystet!!! :D Prøv dem, vanvittig billig pris jo. En samsøe er sat op til 230kr (svineri) ](*,) her får du 3 trøjer for 200. :dance:
Brugeravatar

Styrkeliste

Pelle Pelle!!

Galleri: Vis galleri (31)

steveowe skrev:Så tror jeg min søgen endelig er hørt op for et stykke tid. Har fundet en rigtig god t-shirt, som er vanvittig billig og som sidder kanon på kroppen. Mærke: Pepperoni (udtales ligesom pizza-fyldet, ved ikke om det staves således.) Pris: 3-stk for 200 !!!!!! :?

Har lige vasket lortet, den er dog blevet lidt korte, men heldigvis er der lidt længde på dem. Den bevarer pasform og farve, dog er stoffet blevet lidt mere ru, men det kan aldrig undgås. Det er dem med V-hals ikke dem med rundhals. Og som tidligere efterspurgt er udskæringen ikke så dyb, som fx Samsøes, hvilket betyder bedre pasform omkring brystet!!! :D Prøv dem, vanvittig billig pris jo. En samsøe er sat op til 230kr (svineri) ](*,) her får du 3 trøjer for 200. :dance:

Smid et link =P~
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

steveowe skrev:Så tror jeg min søgen endelig er hørt op for et stykke tid. Har fundet en rigtig god t-shirt, som er vanvittig billig og som sidder kanon på kroppen. Mærke: Pepperoni (udtales ligesom pizza-fyldet, ved ikke om det staves således.) Pris: 3-stk for 200 !!!!!! :?

LINK DAWG! :D
Billede
Brugeravatar

Jeg har rigtig gode erfaringer med: D&G, Calvin Klein, Hilfiger og ER Equipmet t-shirts :)
De mister ikke formen. De sidder perfekt :)
Brugeravatar

Træner her: Videbæk Styrkesport
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

steveowe skrev:Samsoe's v-hals t-shirts ville være perfekte, hvis v-udskæringen var mindre.. synes ikke de sidder ordentligt over brystet.. de laver dem også i rund hals det ved jeg, men det er ikke samme stof de bliver lavet i :-k Har dårlige erfaringer med Minimum og synes Gabba bliver lidt for piget no offense. Synes deres t-shirts er feminine samt alt for tætsiddende. :)

Det er typisk 2 forskellige slags typer butikker har den runde og v-halset udgave i. Den med v-hals hedder "style: Marian" og den runde hedder "style: Pluto", du skal bare have den med rund hals i "style: Marian" så er det den samme kvalitet som den med v-hals. Den kan de sikkert få hjem hurtigt eftersom det er en basic, hvis ikke de har den i butikken.

Træner her: Fitness World

:)
Dennislaarsen skrev:
steveowe skrev:Samsoe's v-hals t-shirts ville være perfekte, hvis v-udskæringen var mindre.. synes ikke de sidder ordentligt over brystet.. de laver dem også i rund hals det ved jeg, men det er ikke samme stof de bliver lavet i :-k Har dårlige erfaringer med Minimum og synes Gabba bliver lidt for piget no offense. Synes deres t-shirts er feminine samt alt for tætsiddende. :)

Det er typisk 2 forskellige slags typer butikker har den runde og v-halset udgave i. Den med v-hals hedder "style: Marian" og den runde hedder "style: Pluto", du skal bare have den med rund hals i "style: Marian" så er det den samme kvalitet som den med v-hals. Den kan de sikkert få hjem hurtigt eftersom det er en basic.

Hey Dennis, jeg har set at de er begyndt at producere deres v-hals t-shirt med rundhals også, men det ændrer ikke på, at 230 kroner er mange penge for en basic ensfarvet t-shirt. Efter min mening. :)

Jeg har ikke et link til dem. Jeg har købt dem i en fysisk butik, kan ikke engang huske navnet. Jeg har ikke set dem online såvidt jeg husker. Mener butikken hed Z-up og så har jeg set dem i Nielsens. 79,- for 1.. 200 for 3. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

2 for 350? :)
Men ja, de koster lidt, men det er også en super kvalitet.

EDIT: Det var da også billigt, hvordan er kvaliteten så? :)

Træner her: Fitness World

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster