Har generelt altid haft en forholdsvis lille gruppe 5-6 drenge jeg har holdt mig til ven mæssigt. Igennem hele folkeskolen, havde de samme venner i gymnasiet da vi endte i samme klasse. Selv på CBS går jeg i den mindste klasse og der er derfor meget få jeg har noget rigtigt til fælles med i min optik. Selvfølgelig fik jeg en masse nye venner igennem tiden, men så alligevel ikke.
Det virker som om jeg har mange bekendte/venner, men relativt få gode venner, som man hænger ud med og har meget til fælles med, kan snakke om alt osv. Der er som sådan intet i vejen med min nuværende gruppe, men jeg ville ikke have noget i mod lidt variation, så jeg ikke føler mig "afhængig" af den gruppe alene.
Det har aldrig gjort mig så meget, da jeg egentlig havde det fint med det indtil nu.
Under mit nuværende studieophold (Japan) finder jeg mig lidt i den samme situation med mange bekendte, men meget få "rigtige" venner. Det slog mig for alvor den anden dag, der blev jeg spurgt forsigt af en pige om jeg ikke havde ret mange venner, da hun synes hun ofte så mig alene til og fra træning på campus/spise frokost alene osv.
Ser mig selv som en almindelig fyr. Jeg har mange ordinære interesser som træning, gaming og fester. Mener ikke jeg er social afstumpet eller lign. Har ikke problemer med at tale med andre mennesker, drenge såvel som piger - har da også en kæreste.
Synes bare generelt at mange er meget reserveret? Og derfor er svære at nærme sig.
Alligevel fik kommentaren noget i gang i mit hoved, og kan ikke lade være med at tænke på om jeg har et problem?
Forstå mig ret, jeg ved at det "kun" er et problem, så længe jeg selv gør det til et, men jeg tænkte meget over det
.Hvordan har I det?
Har I mange rigtig gode venner?
Er I ligeglade?
Foretrækker I få man ved man kan regne med?