Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1341
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1338

Følg bodybuilding.dk på

Gode apps

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Lad os få nogle forslag til hvilke apps folk synes er brugbare, sjove eller whatever...

Man må gerne lige skrive om det er til iPhone eller Android, da ikke alle apps findes til begge platforme.

Jeg kan starte med nogle apps til iPhone som jeg bruger en del:

Gratis:
Rejseplanen - God, hurtig og nem oversigt over rejseplaner hvis man skal bruge noget vejledning nu og her

Fronter - Er man på et studie der bruger Fronter som kommunikationsværktøj, er denne app god til at give hurtigt og nemt overblik over beskeder og nyheder. Man kan desværre ikke tjekke sin fronter mail på den

HeyTell - En app til at køre walkie talkie samtaler med andre der har appen. Der skal lige fixes noget sammenkobling med vennerne før det kører, men det glider fint. Efter det, vælger man bare folk på listen, holder "speak" knappen nede og snakker. Så smider den en lille lydfil afsted og der popper en tekst op på den andens telefon (ligesom hvis der kommer en sms), med besked om at der er en talebesked der venter. Det er fint at bruge til beskeder der er lidt for lange til at man gider skrive dem.. Har personligt brugt det med på busture og bilture hvor man er i hver sit køretøj og lige skal sige noget hurtigt, istedet for at skulle ringe op hele tiden.

WeAreOne - Hvis man hører elektronisk musik, er denne app rigtig fed. Indeholder 4 channels med hvert sit tema; Hands up, House, Hardstyle og Trance. Non stop musik stort set uden afbrydelser.

Remote - Hvis din telefon og din computer er koblet på det samme Wifi, så kan du få dit itunes fra computeren op på mobilen og styre musikken derfra. Handy til fester osv, hvis alle ikke skal stå bøjet over computeren med deres øl...

eTilbudsavis - Samling over stort set alle tilbud. Opdateres løbende, der findes top lister over tilbud, der kan laves fritekst søgninger osv osv osv... Ikke så god hvis man vil bladre i tilbudsaviserne, men god til at søge efter specifikke tilbud uden at skulle gennem samtlige butikkers aviser.

S-tog - App fra DSB, der via GPSen finder ud af hvilken station du er nærmest og giver dig alle tog afgangstider i begge retninger.

Photobucket - Hurtigt og nemt upload af dine mobilbilleder eller videoer til din Photobucket account. Skal der f.eks. et billede ind på forummet her, så smid det ind via appen, hent billede linket og sæt ind.

Self Timer - Kamera app med selvudløser

Group SMS - Mulighed for at lave grupper af kontaktpersoner, som der hurtigt kan sendes f.eks. smser til.

Koster penge:
CalenGoo (38 kr, så vidt jeg husker).
Kalender app koblet til online kalenderen Google Calendar og de to synkroniserer med hinanden. Rigtig fed kalender med uendelig indstillingsmuligheder, og mulighed for at oprette flere subkategorier af kalendre så man kan adskille f.eks. arbejde, træning, fritid osv.
38 kr lyder måske af meget for nogen, men sammenlign med at man måske ville købe en almindelig papirkalender til omkring det samme...
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan

Ved ikke hvor brugbar selve app'en er, men Angry Birds er pokkers lækkkert tidsfordriv, når man sidder i det offentlige transportsystem eller til en kedelig forelæsning. Og så er den jo gratis :-)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Galleri: Intet galleri

Dingo skrev:CalenGoo (38 kr, så vidt jeg husker).
Kalender app koblet til online kalenderen Google Calendar og de to synkroniserer med hinanden. Rigtig fed kalender med uendelig indstillingsmuligheder, og mulighed for at oprette flere subkategorier af kalendre så man kan adskille f.eks. arbejde, træning, fritid osv.
38 kr lyder måske af meget for nogen, men sammenlign med at man måske ville købe en almindelig papirkalender til omkring det samme...

Fed tråd, Dingo!

Med hensyn til kalenderen, så kan den almindelige iPhone-kalender sagtens synkronisere med ens Google Calendar - det gør min i hvert fald uden problemer.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

http://www.myfitnesspal.com/ er faktisk en rigtig fed app til dem, der gerne vil holde styr på kalorieindtaget. Den er dog på amerikansk, men den er gratis og har en stor database.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Dødløft: 140.00

Garik skrev:
Dingo skrev:CalenGoo (38 kr, så vidt jeg husker).

Fed tråd, Dingo!

Med hensyn til kalenderen, så kan den almindelige iPhone-kalender sagtens synkronisere med ens Google Calendar - det gør min i hvert fald uden problemer.

Jeg er virkelig ikke venner med den integrerede iPhone kalender, jeg synes virkelig den sutter røv :lol:
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

http://www.jefit.com/ super fed trænings app :D Har den gratis version til Android og den er jeg virkelig godt tilfreds med! Indeholder kæmpe database med alle øvelser, samt man kan hente en gratis add-on så den også viser en animation af øvelsen. En fed feature er, at man kan indstille hvor lang pause man vil have mellem sets'ne og så tæller et stopur ned. Programmet har også en log, som man kan synkronisere med jefit.com. Den beregner desuden selv ens 1RM ud fra det man løfter i sets'ne. Man kan også indtaste kropsmål, vægt osv. og se en graf over ens udvikling.

Alt i alt, en kanon app som jeg kun kan anbefale :)
Billede
Vane, Variation samt Vilje = Victory
Min logbog: project-swoleness-t56471.html

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 150.00

DMI byvejret - siger sig selv
Shazam - Finder info omkring et musiknummer der bliver spillet i fx radioen - virker ikke til remix.
YouSee TV guide - Fin til at tjekke hvad der kommer i flimmerkassen. Opret dine favoritkanaler for hurtigere overblik
Mobilporto - Fra Post DK. Genialt.
Bubbleshooter - Lidt til tidsfordriv
Krak
Rejseplanen
DSB Billet - Køb din billet via din iPhone
Viber - Brug den til opkald til andre med samme App. Den ringer over nettet, og derved kan man spare taletid (hvis du har fri surf)
Emoticons - Hvis man er til smileys
Ugenummer - Her kan du finde frem til hvilken uge det er, noget der mangler i den std. kalender. (jeg er selv dårlig til at huske på det)
Karolines opskrifter
Aftensmad - også diverse opskrifter
Colorsplash - til lidt fotoredigering
PS Express - til lidt fotoredigering

Nogen af dem jeg har at tilføje :roll:
Brugeravatar

Geografisk sted: 7100 Vejle

Træner her: DGI Huset i Vejle

Kostplan: Ingen kostplan

Natholdets app er virkelig fed hvis man kan lide det :)

Dropbox - til nemt at dele filer.

Træner her: Dansk Fitness Holstebro
OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 200.00

SwiftKey X Keyboard: Uundværligt keyboard for mig. Programmet gemmer dine indtastninger i cloud og efter et par dages brug er den genial til at forudsige hvad man vil indtaste. Jeg tror ca. jeg skriver dobbelt så hurtigt med det her keyboard end med Androids standardkeyboard.

Logbog: Ingen logbog

Viber - SMS,MMS, Tale sammen gratis når er er 3G/Wifi (dog kræver det modtager også har dette)
Madopskrifter +HD - opskrifter mellem himlen og jord og Gratis.
Fit Builder - Engelsk program med alle mulige træningsøvelser DB/BB/CABLE/ You name it
Mobilporto - Super app fra Post DK så slipper man sku for at løbe efter frimærker mere .. sms og Vupti der er frimærke kode på mobil
Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (7)

Solosesso skrev:Viber - SMS,MMS, Tale sammen gratis når er er 3G/Wifi (dog kræver det modtager også har dette)
Fit Builder - Engelsk program med alle mulige træningsøvelser DB/BB/CABLE/ You name it
Mobilporto - Super app fra Post DK så slipper man sku for at løbe efter frimærker mere .. sms og Vupti der er frimærke kode på mobil

Har lige hentet den Mobilporto app efter et par stykker har nævnt den. Det er dælme smart.. står faktisk og skal have et brev afsted og jeg sender like 4-5 breve om året så jeg har ikke ligegrem frimærker liggende.. :lol:
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Dingo skrev:
Solosesso skrev:Viber - SMS,MMS, Tale sammen gratis når er er 3G/Wifi (dog kræver det modtager også har dette)

Har lige hentet den Mobilporto app efter et par stykker har nævnt den. Det er dælme smart.. står faktisk og skal have et brev afsted og jeg sender like 4-5 breve om året så jeg har ikke ligegrem frimærker liggende.. :lol:

det er herre nice .... :)
Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (7)

Jeg ser mange iPhones (og andre smartphones) i centrene, men meget få der bruger dem til træning. Hvilket jeg synes er ærgerligt, da der findes fantastiske apps i den forbindelse. Jeg har selv kigget et par stykker ud, har udvalgt og er blevet utrolig glad for Gym Buddy til at holde styr på min træning.
Med den er jeg aldrig i tvivl om hvad jeg lavede sidst; jeg får overholdt mine pauser så jeg ikke slacker, og når jeg skal føre logbog på min hjemmeside og herinde, sender jeg bare dagens sæt som en mail og kan så copy/paste det ind.
Den findes svjv også til Android. Men her lige link til App Store:
Gym Buddy koster lidt, men den er alle pengene værd!

Edit: jeg har også prøvet jefit, og der er da ganske "cool" med øvelsesfremvisningerne, men under træning er Gym Buddy'en efter min mening langt mere brugervenlig. Den kan det basale og den gør det rigtig godt.
Loggen på min hjemmeside: morinist.dk
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2008

Geografisk sted: Hygind, Vestfyn

Træner her: Fitness World Assens

Toilet Viden - god og underholdende app
TvGuide - altid rart med et overblik over hvad der kommer i tv'et
Find venner! - ultimativ stalker app!
You can always be thinner; look better
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten

Til Iphone4, synes jeg da i mangler Facebooks app eksempelvis.
Jeg har også mobilbank på min telefon så jeg altid ved hvad jeg har på kontoen, og hvis der skal overføres penge.
Game Reactors app er også ganske fin, som giver de sidste nye nyheder på spilmarkedet.
ShapeUp er en skide god kalorie tæller, hvis man går meget op i det.
Og hvis man nu alligevel sidder en lørdag aften foran tv'et, er så BingoBanko appen fin.

Dolphin Browser - jeg synes den er hurtigere end standard browsere, og det er muligt at lave bookmarks og komme frem til dem ved at 'tegne' på skærmen:
Billede
- det er smart synes jeg :wink:

Så er der selvfølgelig SPOTIFY..! Jeg har selv premium, og det er genialt synes jeg :D

En sidste ting er ikke så meget en app, men mere et lille 'fif' - hvis man har android 2.3
Når man hører musik er der en indstilling som hedder SRS-enhancement - slå den til, og lyden bliver markant bedre..!
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH SV

Dingo er den bedste app til et godt grin!! man ringer bare og så kommer det helt af sig selv :dance:
no pain - no gain.
Pain is temporary,Pride is forever
Brugeravatar

Geografisk sted: Avedøre

Galleri: Vis galleri (12)

Malke skrev:Så er der selvfølgelig SPOTIFY..! Jeg har selv premium, og det er genialt synes jeg :D

Hvilke fordele er der ved at være Premium bruger, i stedet for at være standard bruger?
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

Min log - Birkkjær will find a way, kun 19 år

Birkkjærs hardcore billedelog
Brugeravatar

Geografisk sted: Tisvildeleje

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 220.00

Birkkjaer skrev:
Malke skrev:Så er der selvfølgelig SPOTIFY..! Jeg har selv premium, og det er genialt synes jeg :D

Hvilke fordele er der ved at være Premium bruger, i stedet for at være standard bruger?

Her er en oversigt. :)
http://www.spotify.com/dk/get-spotify/overview/

Reputation point: 5

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 145.00

Birkkjaer skrev:

Done some google for you :wink:

Som Spotify-bruger kan man vælge imellem tre forskellige konto-typer. Den første hedder "Spotify Free", og som navnet antyder, er det en helt gratis konto. Det betyder dog, at man imellem afspilning af sange, er tvunget til at hører forskellige radioreklamer, og efter de første seks måneder har man en begrænset afpilningstid per måned.

Den næste kontotype hedder "Spotify Unlimited" og koster 49 kr. i måneden, til gengæld får man ubegrænset afspilningstid og man slipper helt for radioreklamerne.

Den sidste og dyreste kontotype er "Spotify Premium" til 99 kr. i måneden. Med Premium får man de samme fordele som Unlimited-kunder og meget mere til. Man får blandt andet mulighed for at gemme sange og hører dem offline på sin computer eller mobileenhed. Premium-kunder kan også nyde godt af en højere lydkvalitet og de får adgang til eksklusivt indhold, konkurrencer og specielle tilbud.

Jeg er mest glad for offline delen og den højere bitrate - jeg har ikke prøvet de andre konto'er, så jeg ved ikke hvilken bitrate de kører med? :-$
Brugeravatar

Malke skrev:
Jeg er mest glad for offline delen og den højere bitrate - jeg har ikke prøvet de andre konto'er, så jeg ved ikke hvilken bitrate de kører med? :-$

Nogen skal jo være dovne :wink:
Jeg siger mange tak. Lige pt. har jeg den gratis spotify version, og kvaliteten er overraskende god!
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

Min log - Birkkjær will find a way, kun 19 år

Birkkjærs hardcore billedelog
Brugeravatar

Geografisk sted: Tisvildeleje

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 220.00

Dingo er den Remote app fra apple ?
Hård træning, giver spæk på nosserne!!

Jeg ved Dingo er stor fan af Grindr. Han hedder mr dingDONG derinde.
Personligt bruger jeg netbank til danske bank. Helt awesome!
Poweramp er den bedste musikafspiller og med deres update er den kun blevet bedre.
Dropbox er tæt på uundværlig.
Google docs app'en er win.
Camscanner er en scanner i din smartphone. Den scanner billeder og beskærer og optimerer dem. Konverterer endda til pdf og uploade automatisk til dropbox eller sender via gmail.
Rootexplorer er en god filemanagement app.
Skype bruger jeg næsten hver dag og google music er godt nok kun en beta og man skal være en smule hacker agtig for at få det installeret. Når det er gjort har man til gengæld gratis streaming musiktjeneste af AL ens musik. Google er fantastisk.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Jeg bruger Vækkeur. Perfekt til at komme op med om morgenen.
Så bruger jeg SMS. Perfekt til mindre beskeder.
Så bruger jeg Telefon. Perfekt til længere talebeskeder.
Så bruger jeg Kamera. Perfekt til at tage billeder med.

Det er vist det.

Hilsen Mussetrussen app ekspert og teknologisk vismand.
Brugeravatar

Reputation point: 1285

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

:mrgreen:
Mussetrussen skrev:Jeg bruger Vækkeur. Perfekt til at komme op med om morgenen.
Så bruger jeg SMS. Perfekt til mindre beskeder.
Så bruger jeg Telefon. Perfekt til længere talebeskeder.
Så bruger jeg Kamera. Perfekt til at tage billeder med.

Det er vist det.

Hilsen Mussetrussen app ekspert og teknologisk vismand.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00

Jepperm skrev:Dingo er den Remote app fra apple ?

Det er den vidst ja :) den syncer i hvert fald kun med iTunes
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Dingo skrev:... WeAreOne - Hvis man hører elektronisk musik, er denne app rigtig fed. Indeholder 4 channels med hvert sit tema; Hands up, House, Hardstyle og Trance. Non stop musik stort set uden afbrydelser. ....

Nogen som kender en app lig. denne til Android? :D

Træner her: Fitness World Viby

Mine mest brugte:
Skype, LinkedIn, Fjæsen+messenger for fjæs,StumpleUpon, Geocaching
Pubmed, Anatomy, Gymboss, Endomondo, Allergy Guard, EQLabs
Dropbox, Pandora, reQall, Shazam, Evernote, SugarSync, LockBox
NetNewswire, Worldcard Mobile, Licensing Biz, NY Times, Fluent News, Ted Talks, RSA
Vega, IMDb, Wikipanion, Danske Netbank, Wulfmorgenthaler, Remote, M Calendar, Sushipedia,
Rejseplanen, Movia, DSB billet, Taxi, Tripit, Flightstatus, Virtually There
Brugeravatar

Træner her: WT Center

Rababer skrev:
Dingo skrev:... WeAreOne - Hvis man hører elektronisk musik, er denne app rigtig fed. Indeholder 4 channels med hvert sit tema; Hands up, House, Hardstyle og Trance. Non stop musik stort set uden afbrydelser. ....

Nogen som kender en app lig. denne til Android? :D

Køb premium adgang hos di.fm og hent en netradio app (fx TuneIn Radio) - di.fm har vildt mange elektriske genrer! Det er gratis uden premium adgang, til gengæld mindre god bitrate og lidt reklamer. Reklamemængden er nærmest ikke-eksisterende ifht. alm. radio som The Voice.
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster