Lige en tråd om at høre hvordan i andre træner triceps og selvfølgelig om at dele og få gode råd
Har lige skiftet program og træner triceps lidt anderledes nu, fordi jeg ikk fik noget ud af de andre øvelser, her mener jeg 'skull crusheren' hvor du ligger ned og tar den henover dit hoved, ved sgu ikk hvorfor, men fik ikk nok ud af den øvelse, det spændte ikk nok i tricepsén, selvom man havde 20-25 kg på. Hva mener i? Er den øvelse bedre at lave hvor du ligger ned, eller får man mere ud af den, hvis du sidder på en bænk og tar den bagover hovedet?
Nu har jeg så skiftet den ud, med at dipse i stedet, gir mig meget mere og tar andre øvelser som cable pushdowns og reverse cable pushdown og slutter altid af med Kickbackén, synes den er god at slutte af med, selvom jeg også har overvejet at slutte af med dipséne istedet.
Fandt også lige en artikel.
http://www.buildingmuscleworldwide.com/bt/tricep/build-big-triceps

hvorfor skulle det gøre en forskel at man anvender en ez stang til hammer curls? hmm er slet ikk med
ellers har jeg det indtryk at det mest er kampsport udøvere der benytter sig af at tage pushups på knoerne for at nedsætte følsomheden