Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SandyFrink skrev:Den hedder idiotøvelsen, patenteret af pindarmen, løgneren og narcissisten Greg Plitt.
En ordentlig dum øvelse som ikke har et "navn" af den grund, at ingen laver den. Og ingen laver den fordi den er dårlig. Begrænset bevægeudslag, upraktisk, og inferiør.

SandyFrink skrev:Den hedder idiotøvelsen, patenteret af pindarmen, løgneren og narcissisten Greg Plitt.
En ordentlig dum øvelse som ikke har et "navn" af den grund, at ingen laver den. Og ingen laver den fordi den er dårlig. Begrænset bevægeudslag, upraktisk, og inferiør.

Mikkelmaj skrev:
Haha ja okay, manglede bare en erstatning til bænkpres :p

ThaSode skrev:ahh.. Nu har jeg kørt den her et par gange efterhånden, og hvis du tager en tung nok håndvægt, så kan du fandme godt mærke det! Synes også mit midter bryst er kommet godt med siden jeg startet med den ;-)

ThaSode skrev:ahh.. Nu har jeg kørt den her et par gange efterhånden, og hvis du tager en tung nok håndvægt, så kan du fandme godt mærke det! Synes også mit midter bryst er kommet godt med siden jeg startet med den ;-)

Mikkelmaj skrev:SandyFrink skrev:Den hedder idiotøvelsen, patenteret af pindarmen, løgneren og narcissisten Greg Plitt.
Haha ja okay, manglede bare en erstatning til bænkpres :p

karlsson1 skrev:SandyFrink skrev:Den hedder idiotøvelsen, patenteret af pindarmen, løgneren og narcissisten Greg Plitt.
Har han nakket din kæreste Sandy? Nu kender jeg dig ikke personligt, men han er formentlig større, stærkere og mere defineret end dig

RippedInFourWeeks skrev:karlsson1 skrev:SandyFrink skrev:Den hedder idiotøvelsen, patenteret af pindarmen, løgneren og narcissisten Greg Plitt.
Har han nakket din kæreste Sandy? Nu kender jeg dig ikke personligt, men han er formentlig større, stærkere og mere defineret end dig
lol

Mikkelmaj skrev:RippedInFourWeeks skrev:karlsson1 skrev:SandyFrink skrev:Den hedder idiotøvelsen, patenteret af pindarmen, løgneren og narcissisten Greg Plitt.
lol
Sandyfrink, lider bare af et posttraumatisk stress og adhd. Eller det skulle man tro nogle gange

karlsson1 skrev:Har han nakket din kæreste Sandy? Nu kender jeg dig ikke personligt, men han er formentlig større, stærkere og mere defineret end dig
Mikkelmaj skrev:Sandyfrink, lider bare af et posttraumatisk stress og adhd. Eller det skulle man tro nogle gange

karlsson1 skrev:Har han nakket din kæreste Sandy? Nu kender jeg dig ikke personligt, men han er formentlig større, stærkere og mere defineret end dig

moto skrev:karlsson1 skrev:Har han nakket din kæreste Sandy? Nu kender jeg dig ikke personligt, men han er formentlig større, stærkere og mere defineret end dig
Fuldstændig futile argumenter. Det er uden betydning hvorvidt du tror Greg Pitt er større, stærkere og er mere defineret end SandyFrink. Det storslåede ved videnskab er, at stor mand ikke nødvendigvis har mere ret end lille mand. Det er så dejligt med den naturvidenskabelige metode.Mikkelmaj skrev:Sandyfrink, lider bare af et posttraumatisk stress og adhd. Eller det skulle man tro nogle gange
Et mislykket forsøg på at være sjov eller en demonstration af din status som klovn?
SandyFrink er en gave for bodybuilding.dk. Du gør som Jiyan påpeger klogt i at lytte til manden. Tror du han skriver som han gør for at nedværdige dit idol? Til dels måske, men han har i sinde at hjælpe dig og det burde du være ham taknemmelig for.
Går ud fra at i ikke kender til hans blog http://supertraining.dk/. Følg med derinde og se om jeres tilgang til træningen ændres.

Cosovic skrev:umad bro?

moto skrev:Cosovic skrev:umad bro?
Nope.Det er bare ærgerligt at nogle ikke vil tage gode råd til sig.

moto skrev:Cosovic skrev:umad bro?

simonzo skrev:moto skrev:Cosovic skrev:umad bro?
Hvad gør du tror på sandy, hvad ved du overhovedet om ham ?

Comedian skrev:Lol, Sandy Frink eksisterer sq da ikke i virkeligheden. "Han" er en kombination af 3-4 BB.dk brugere, der i fællesskab bruger brugeren til at blogge og skabe opmærksomhed med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster