Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cyber-Frog skrev:Jeg ville gøre det, no doubt.
Om jeg så "bagefter" ville være blevet bagklog og ønske at jeg ikke havde gjort det, det skal jeg så ikke kunne sige... Men ville gribe chancen for at få noget godt.
Frank McGrath skrev:I've torn through a dozen or so relationships... Bodybuilding is a lonely sport. Alone I eat, when I train, and when I finally stand under the bright lights. It's Friday night and I'm here with my girl but I'm alone. She's pissed & won't talk. Can't say I blame her. Still, she knew it was coming...
Anytime I meet a good one, I always let her know what she's getting--selfishness... A big fat heaping serving of it. Why waste her time or mine? I tell 'em, but it never works. They don't think it'll be so bad putting up with all this. Maybe they think they can change me. Yeah, like that'll happen...
Being in this great sport--being great in this sport--requires selfishness... It's demanded of you, just like sacrifice is. But that selfishness is not for personal profit or pleasure, but personal acheivement. There's something I need to accomplish and nothings gonna get between me and it... Nothing.

Dingo skrev:Al elitesport har sin pris på det punkt.
Nogle sportsfolk er bare heldige at finde kærester/koner der følger med i ræset og hjælper dem igennem det hele. Men det er meget man skal ofre, uanset hvilket sport det er

poul hansen skrev:Jeg ville personligt krudte mig helt i smadder, hvis det gjorde jeg kom på Team Bodybuilding![]()
Insulin, HGH, Test, alverdens ondskab!
med lidt hgh kan det også være dine ben ville blive lige lange 

henning skrev:Never, jeg er ikke konkurrencemenneske.
Der kan kun være en vinder i en konkurrence, og hvorfor skulle det være mig?
Lad dem, der har lyst til og behov for at stå på sejrs skamlen gøre det.
Henning

Mikkel leicht skrev:Jeg ville helt klart!

Kan man være sikker på det?Zaulich skrev:henning skrev:Never, jeg er ikke konkurrencemenneske.
Der kan kun være en vinder i en konkurrence, og hvorfor skulle det være mig?
Lad dem, der har lyst til og behov for at stå på sejrs skamlen gøre det.
Henning
Du er sikker på, at du ikke bare mangler selvtillid?...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster