Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

livebig55 skrev:hver gang jeg logger på face checker jeg bb side, hver gang jeg kommer på bb.dk kigger jeg på forsiden, engang imellem kigger jeg i nye indlæg og ubesvaret
uddybet nok?

essensen skrev:Det er rigtig fint - tak (:

Med nyheder menes der videoer, artikler, apropos, interviews og lignende. Generelt alle de tiltag vi har på bb.dk

essensen skrev:MAtt og Linse: Jeg ved ikke om i joker, men kan godt ses det kan misforstås - jeg har derfor lige tilføjet følgende til første indlæg:Med nyheder menes der videoer, artikler, apropos, interviews og lignende. Generelt alle de tiltag vi har på bb.dk

Matt skrev:essensen skrev:MAtt og Linse: Jeg ved ikke om i joker, men kan godt ses det kan misforstås - jeg har derfor lige tilføjet følgende til første indlæg:Med nyheder menes der videoer, artikler, apropos, interviews og lignende. Generelt alle de tiltag vi har på bb.dk
Ok så der menes ikke nyhedsbrevet der kommer indimellem

JohnDoe skrev:Facebook og ellers bare "nye indlæg". Synes det ville være genialt hvis i kunne lave lidt flere indlæg på forsiden. Med det mener jeg topics, og så kunne i lave de seneste 8 logs ude i højre side. Så ville flere ligge mærke til logs osv.

JohnDoe skrev:Facebook og ellers bare "nye indlæg". Synes det ville være genialt hvis i kunne lave lidt flere indlæg på forsiden. Med det mener jeg topics, og så kunne i lave de seneste 8 logs ude i højre side. Så ville flere ligge mærke til logs osv.

sund skrev:Det, folk prioriterer herinde, er om deres lår og lægge kan være i bukserne, og ikke om det er det ene eller andet mærke.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Johannes skrev:Det er lidt en kombination, men bruger især UDG (antager det er den i mener med BB bloggen).
Så det er typisk at jeg falder over en artikel via facebook
Bruger "Dine indlæg" til at følge med i de debatter jeg allerede har været forbi
Og ellers bare forsiden

essensen skrev:JohnDoe skrev:Facebook og ellers bare "nye indlæg". Synes det ville være genialt hvis i kunne lave lidt flere indlæg på forsiden. Med det mener jeg topics, og så kunne i lave de seneste 8 logs ude i højre side. Så ville flere ligge mærke til logs osv.
Kan du uddybe - jeg er ikke helt med på hvad du mener her? Vi har jo en tab til de seneste log på forsiden (:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster