Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SienZ skrev:Kør du bare bænk hver gang du træner bryst.
Du kan sagtens træne selvom dine muskler er ømme.

SienZ skrev:Kør du bare bænk hver gang du træner bryst.

RippedInFourWeeks skrev:SienZ skrev:Kør du bare bænk hver gang du træner bryst.
hvorfor kan han sagtens det? DOMS er da en indikator til at hans muskel stadig restaurerer?

Garik skrev:RippedInFourWeeks skrev:SienZ skrev:Kør du bare bænk hver gang du træner bryst.
hvorfor kan han sagtens det? DOMS er da en indikator til at hans muskel stadig restaurerer?
Nej det er ej.

RippedInFourWeeks skrev:så har jeg misforstået nogetHvad gør DOMS så? Musklerne er vel ikke ømme for sjov?

Bone-14 skrev:Bænkpres er ikke en konge øvelse til at opbygge masse i brystet. Jeg ville helt klart vælge en anden øvelse.

Bone-14 skrev:Bænkpres er ikke en konge øvelse til at opbygge masse i brystet. Jeg ville helt klart vælge en anden øvelse.

Anker skrev:RippedInFourWeeks skrev:så har jeg misforstået nogetHvad gør DOMS så? Musklerne er vel ikke ømme for sjov?
Du får DOMS fordi du har brugt musklerne, men kan sagtens have dem lang tid efter du er restitueret. Jeg har eksempelvis stadig DOMS i mine glutes på trods af at min sidste bentræning foregik i tirsdags.

Mrjones skrev:Bone-14 skrev:Bænkpres er ikke en konge øvelse til at opbygge masse i brystet. Jeg ville helt klart vælge en anden øvelse.
Ja for alle ved jo at de flere kg man får på i bænkpres, ikke øger muskelvæksten på nogen som helst gavnlig måde![]()
Bænkpres er en fantastisk øvelse for bryst, ligesom squat er for ben..
Du kan dog variere med incline barbel og incline db ogsåDu KAN også godt lade være med at bænkpresse... styrer man jo selv..

Mrjones skrev:Bone-14 skrev:Bænkpres er ikke en konge øvelse til at opbygge masse i brystet. Jeg ville helt klart vælge en anden øvelse.
Ja for alle ved jo at de flere kg man får på i bænkpres, ikke øger muskelvæksten på nogen som helst gavnlig måde![]()
Du kan dog variere med incline barbel og incline db ogsåDu KAN også godt lade være med at bænkpresse... styrer man jo selv..

Mrjones skrev:aaaah, i see.. Simon aka gud skriver noget på hans hjemmeside, og så er det den endegyldige sandhed.. Synes ligesom man har hørt det før![]()
Jeg skrev IKKE at man IKKE skal bruge db's.. Jeg er stor fortaler for variation.. Men helt at udelade bænkpres, ville være idioti..
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Mrjones skrev:aaaah, i see.. Simon aka gud skriver noget på hans hjemmeside, og så er det den endegyldige sandhed.. Synes ligesom man har hørt det før![]()
Jeg skrev IKKE at man IKKE skal bruge db's.. Jeg er stor fortaler for variation.. Men helt at udelade bænkpres, ville være idioti..

Daniel$an skrev:Mrjones skrev:aaaah, i see.. Simon aka gud skriver noget på hans hjemmeside, og så er det den endegyldige sandhed.. Synes ligesom man har hørt det før![]()
Hvorfor?

Mrjones skrev:Daniel$an skrev:Mrjones skrev:aaaah, i see.. Simon aka gud skriver noget på hans hjemmeside, og så er det den endegyldige sandhed.. Synes ligesom man har hørt det før![]()
Hvorfor?
for eksempel fordi bænkpres giver dig mulighed for at påføre brystmusklen flere kg = mere stress.. det ville da være dumt helt at udelade..

Mrjones skrev:Lad os tage et eksempel.
Du kan køre 10x100kg i bænkpres, og f.eks 10x40kg i db
eller 10x140kg i bænkpres og 10x60kg db
Lægger du tallene sammen, hvor får du så den største workload?![]()
Selvfølgelig skal man variere, og man kan da også uden problemer have dage med ren db.. Men HELT at UDELADE bænkpres fra sit program (BARBEL BÆNKPRES), er i mine øjne dumt..

Mrjones skrev:Lad os tage et eksempel.
Du kan køre 10x100kg i bænkpres, og f.eks 10x40kg i db
eller 10x140kg i bænkpres og 10x60kg db
Lægger du tallene sammen, hvor får du så den største workload?![]()
Selvfølgelig skal man variere, og man kan da også uden problemer have dage med ren db.. Men HELT at UDELADE bænkpres fra sit program (BARBEL BÆNKPRES), er i mine øjne dumt..

Mrjones skrev:Langt de fleste som kører med db's rundt omkring i centrene, slacker på rom'en alligevel når de kører db's...
Men en variation, nu skriver jeg for sidste gang V A R I A T I O N !!!! er vejen frem..
Leg presses er en god øvelse.. Det samme er Squat... kan ikke se det ene udelukker det andet..

Mrjones skrev:Langt de fleste som kører med db's rundt omkring i centrene, slacker på rom'en alligevel når de kører db's..

Mrjones skrev:Langt de fleste som kører med db's rundt omkring i centrene, slacker på rom'en alligevel når de kører db's...
Men en variation, nu skriver jeg for sidste gang V A R I A T I O N !!!! er vejen frem..
Leg presses er en god øvelse.. Det samme er Squat... kan ikke se det ene udelukker det andet..
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster