Jeg studerende, og har derfor ikke super meget at gøre med på månedlig basis, derfor er Fitness World og hvad der ellers er af den slags ikke rigtig så attraktivt for mig. Derudover er jeg generelt ikke særlig glad for den slags centre med den slags udstyr(technogym osv.) da både mig selv og kammerater har temmelig dårlige oplevelser med disse. (Fx. at blive smidt ud fordi man larmer lidt når man dødløfter)
Udover det, har jeg stort set ikke brug for nogen af de maskiner de har, da jeg gerne holder mig til de klassiske tunge øvelser med frie vægte.
Jeg har tjekket centerguiden, og lige umiddelbart er det eneste jeg kan finde i mit område Ny Helse og Motion, som virker meget lig Fitness World, Fitness DK osv. Dog er deres pris en smule billigere (185kr), så det er nok der jeg ender, såfremt ingen af jer kender en lækker lille jernhule.
Det eneste jeg har brug for i min træning, er muligheden for squat, dødløft, skulderpres og bænkpres. Og så gerne en røvfuld håndvægte til shrugs, rows etc. Alt andet kan jeg fint klare mig uden

SÅ: Er der en derude, der kender et lille sted i Aarhus N, hvor det måske er skåret lidt ind til benet, så prisen måske også er derefter? Og hvor man ikke bliver set alt for sort på hvis nu man ikke bænker trecifret endnu

Jeg vidste ikke helt hvor emnet skulle placeres, så det endte her. En mod må hellere end gerne flytte det såfremt det passer bedre ind et andet sted.
Jeg håber inderligt der er en der kan hjælpe, mine lår skriger efter squats!
Vh.