Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gozo skrev:http://www.realdoll.com/accessories.asp
Ønsker mig en 'Flat Back Torso' (6 item), nem og praktisk at have med på tur.

Gozo skrev:http://www.realdoll.com/accessories.asp
Ønsker mig en 'Flat Back Torso' (6 item), nem og praktisk at have med på tur.

MC skrev:Ønsker mig følgende:
- Gavekort til fona (PS3, Nintendo Wii eller XBOX360)
- Et digital kamera
- En DVD HD Optager

Kæmperen skrev:Juleaften med mine to drenge :)

Folmand skrev:Kæmperen skrev:Juleaften med mine to drenge :)
=D> YES - julen er ligeledes for mig også mere blevet et spørgsmål om at være sammen med dem man holder af. Har faktisk mest af alt lyst til at boykotte gaveræset. Der var en gang det var "smart" at sige at julen var materialistisk og kommerciel, men alligevel så glædede jeg mig som et lille barn, selv i de sene teenage år. NU er det HELT anderledes. Julen er forudsigelig - Mine forældre giver ca for 500-1000 kroner til hver af os 4 drenge i flokken - og mig og mine brødre giver hinanden for 200 kroner hver. Det er som regel 5 film fra stereostuidio fra brødrene og fra mom and dad er det punkt 1 eller 2 fra ønskesedlen. Det selvfølgelig rart at få de materielle ting MEN
Faktisk er mit højeste juleønske bare at have det godt med familien og at mine forældre vil leve længe, uden at blive ramt af diverse familiefundament-eliminerende sygdomme som hjerneblødninger, diskosprolapser, kræft og blodpropper.
For nogle år siden aftalte vi kun at give for 50kr hver, og det var en ganske god jul alligevel.

Folmand skrev:Kæmperen skrev:Juleaften med mine to drenge :)
=D> YES - julen er ligeledes for mig også mere blevet et spørgsmål om at være sammen med dem man holder af. Har faktisk mest af alt lyst til at boykotte gaveræset. Der var en gang det var "smart" at sige at julen var materialistisk og kommerciel, men alligevel så glædede jeg mig som et lille barn, selv i de sene teenage år. NU er det HELT anderledes. Julen er forudsigelig - Mine forældre giver ca for 500-1000 kroner til hver af os 4 drenge i flokken - og mig og mine brødre giver hinanden for 200 kroner hver. Det er som regel 5 film fra stereostuidio fra brødrene og fra mom and dad er det punkt 1 eller 2 fra ønskesedlen. Det selvfølgelig rart at få de materielle ting MEN
Faktisk er mit højeste juleønske bare at have det godt med familien og at mine forældre vil leve længe, uden at blive ramt af diverse familiefundament-eliminerende sygdomme som hjerneblødninger, diskosprolapser, kræft og blodpropper.

ninjagrenen skrev:Folmand skrev:Kæmperen skrev:Juleaften med mine to drenge :)
Ja, det er jo nogle gode ønsker ;)
Men det er jo ikke noget man kun ønsker sig til jul. hehe.
Jeg er selv blevet 18, og i vores familie har vi aldrig lagt så meget i materielle gaver. Men mere i hyggen.For nogle år siden aftalte vi kun at give for 50kr hver, og det var en ganske god jul alligevel.
I år bliver det så måske ikke så god en jul, da min far ikke vil holde jul med min mor mere (de er skilt) og så er det kun min moster, hendes kæreste, min mor, min tvillinge bror og jeg tilbage. Så det bliver en lille jul med 5 personer.
Men man må jo få det bedste ud af det.

Backbone skrev:Denne her ønsker jeg mig.
Får jeg den har naboen kat afmærket sit territorie i min have for sidste gang.

Kæmperen skrev:Juleaften med mine to drenge

Kæmperen skrev:Kæmperen skrev:Juleaften med mine to drenge
Ser ud til mit ønske bliver opfyldt. Drengenes mor taget til sin søster i Norge. Så jeg har drengene hele julen.
Det bliver nok til en jul med omkring 10-15 stykker. Så drengene kommer til at glæde sig når tiden nærmer sig.

Backbone skrev:Denne her ønsker jeg mig.
Får jeg den har naboen kat afmærket sit territorie i min have for sidste gang.

det jeg glad for at hører!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 90 gæster