Jeg sidder og skal forsøge at lave en liste, men jeg er blank.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

.

The Little Kid skrev:Lidt tilskud til min skiferie
Muligvis et par træningsbukser

Xiva skrev:The Little Kid skrev:Lidt tilskud til min skiferie
Penge?
- Det kan man altså ikke til jul

Krøyer skrev:Xiva skrev:The Little Kid skrev:Lidt tilskud til min skiferie
Penge?
Er af hel samme opfattelse. Det går bare ikke

Krøyer skrev:Xiva skrev:Penge?

Ratz skrev:Krøyer skrev:Xiva skrev:Penge?
Hvad siger I så til gavekort?
Personligt kan jeg ikke se problemet i at få penge til jul. Der er da ikke noget værre end et gavekort hvor du skal købe i en bestemt butik. Pengene giver dig større valgfrihed. Hvis jeg ønsker mig penge til jul går de også altid til en større ting, f.eks. en tidligere omtalt skirejse. De ryger ikke på druk.

)

Starpen skrev:Må jeg foreslå "The Logic of Real Arguments" af Alec Fisher som retorik-bog og "Philosophy" af Bryan Greetham. De er begge super gode som introbøger og den af Fisher kan du bruge fra nu af og til et hvert uddannelsesniveau. Den er sindssygt sej!

Mzg skrev:Starpen skrev:Må jeg foreslå "The Logic of Real Arguments" af Alec Fisher som retorik-bog og "Philosophy" af Bryan Greetham. De er begge super gode som introbøger og den af Fisher kan du bruge fra nu af og til et hvert uddannelsesniveau. Den er sindssygt sej!
De er nu tilføjet listenØnsker bøgerne til "for sjov" læsning, men har ikke noget imod at de er på et højt niveau.. Tak

Starpen skrev:Mzg skrev:Starpen skrev:Må jeg foreslå "The Logic of Real Arguments" af Alec Fisher som retorik-bog og "Philosophy" af Bryan Greetham. De er begge super gode som introbøger og den af Fisher kan du bruge fra nu af og til et hvert uddannelsesniveau. Den er sindssygt sej!
De er nu tilføjet listenØnsker bøgerne til "for sjov" læsning, men har ikke noget imod at de er på et højt niveau.. Tak
No problem. Fisher-bogen kan godt være lidt tung og de er begge på engelsk, men super spændende. Greetham-bogen er meget pædagogisk, men bliver sværere og sværere.
Må jeg samtidig foreslå, at du sletter bøgerne af Møllehave? Magen til lommefilosofi skal man lede længe efter

Wopper skrev:En taske til skole- og hverdagsbrug, da lynlåsen på min nuværende dakine-taske er gået i stykker.
Er der nogen der har en idé om hvilken taske jeg skal ønske mig? Den må gerne have en del rum, også gerne plads til laptop - og så skal den være pæn.
det blev vist lidt til en reklame...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster