Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1386
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1384

Følg bodybuilding.dk på

kæreste og træning..

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hvor vigtigt er det for jer at jeres partner selv træner? Ikke nødvendigvis lige styrketræning, men en eller anden form for træning.

Jeg har læst herinde at folk ligefrem fraråder andre at få sig en kæreste, fordi det sikkert går ud over træningen. Selvom jeg nu er sikker på at man godt kan finde en partner der ikke træner, men som stadig er forstående overfor at man selv gør, så kan jeg godt se lidt sandhed i det. Det kan være svært at sætte sig ind i at andre går så meget op i træning og kost, hvis det bare ikke er noget de selv er interesseret i.
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg er ligeglad om hun træner eller ej. Mht. om det går ud over træningen, så ser jeg det an til den tid : )

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Kostplan: Vis kostplan

inb4 32 16-årige, der lever det hårde bodybuilderliv med 3 ugentlige fullbody pas, skriver i denne tråd.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Jeg har læst herinde at folk ligefrem fraråder andre at få sig en kæreste, fordi det sikkert går ud over træningen
.

Det er noget ævl, jeg har en kæreste der dyrker overhoved ikke motion i noget som helst form, og drikker cola til morgenmad. Træner alligevel 4-5gange om ugen.
Udover det har jeg 3 børn, fultidsarbejde og spiller i et band, så hvis ikke folk kan klare træning fordi de har en kæreste så burde de også bare holde sig væk fra centret generalt.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Sikke noget vrøvl. Selvfølgelig burde man have en kæreste, hvis man altså har fundet en man kan lide. Hvis det så går ud over træningen, og det betyder så meget for dig, det må du jo så tage en snak med hende om. Hvis hun forstår at det betyder så meget for dig, skal hun nok ikke komme i vejen :)

BloodJunkie skrev:
Jeg har læst herinde at folk ligefrem fraråder andre at få sig en kæreste, fordi det sikkert går ud over træningen
.

Det er noget ævl, jeg har en kæreste der dyrker overhoved ikke motion i noget som helst form, og drikker cola til morgenmad. Træner alligevel 4-5gange om ugen.
Udover det har jeg 3 børn, fultidsarbejde og spiller i et band, så hvis ikke folk kan klare træning fordi de har en kæreste så burde de også bare holde sig væk fra centret generalt.

+ 1 :king:

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 10.00
- Dødløft: 10.00

Det er bestemt ikke et krav, men...

Spørgsmålet er nok nærmere, hvor nemt det vil være at være sammen med en kæreste, såfremt man selv bruger lang tid på træning, er obs på kosten og måske er lidt fanatisk (det kan jo hænde). Hvis en kæreste ikke deler denne passion for fysisk aktivitet i bare et lille omfang, kunne jeg godt forestille mig, at forholdet kunne lide under det. Det kommer selvfølgelig an på forholdet.

Så summa summarum: Hun skal lave en eller form for fysisk aktivitet (den her post lider under at være skrevet på en telefon).
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

For mig betyder det helt sikkert noget at hun ikke er en sofakartoffel, både fordi det er rart at være i gang begge to, også på samme tid - men ikke mindst for forståelsen for hvorfor man gør de ting man ofte gør med henblik på træning, så det ikke er ekstremt bare fordi du vejer dine gryn.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (3)

RippedInFourWeeks skrev:tage en snak med hende om. Hvis hun forstår at det betyder så meget for dig, skal hun nok ikke komme i vejen

:gay2: hihi
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

What! skrev:Hvor vigtigt er det for jer at jeres partner selv træner? Ikke nødvendigvis lige styrketræning, men en eller anden form for træning.

Jeg har læst herinde at folk ligefrem fraråder andre at få sig en kæreste, fordi det sikkert går ud over træningen. Selvom jeg nu er sikker på at man godt kan finde en partner der ikke træner, men som stadig er forstående overfor at man selv gør, så kan jeg godt se lidt sandhed i det. Det kan være svært at sætte sig ind i at andre går så meget op i træning og kost, hvis det bare ikke er noget de selv er interesseret i.

Du kan måske finde en, der ikke træner, som kan acceptere at du træner hver dag. Men hvis hun ikke dyrker seriøst sport selv tror jeg aldrig du finder en, som lgiefrem støtter dig og er glad for at du bruger 2-3 timer hver eneste dag på træning, for ikke at tale om kost og søvn og fravalg af alkohol osv.

De fleste piger vil jo tage det som et direkte skud i deres skrøbelige ego, hvis man siger "desværre babe, jeg vil hellere pumpe mine guns hele aftenen lang end at nusse i sofaen og se en film med dig" :drink:

Men man kan selvfølgelig være heldig, ingen tvivl om det.

For mig ville det ikke betyde noget om hun trænede eller ej, så længe hun accepterer at jeg pumper guns all day erry day
Nubretpumper
Brugeravatar

Jiyan skrev:
RippedInFourWeeks skrev:tage en snak med hende om. Hvis hun forstår at det betyder så meget for dig, skal hun nok ikke komme i vejen

... Lesbians are hot! :mrgreen:

Hamper sagde det!

Men hvis hun ikke acceptere at jeg bruger min tid, på min træning, så er jeg også forduftet.

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nordsjælland

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Min kæreste går da i fitness for cardio et par gange om ugen. Jeg har tilbudt hende, at vi engang kan træne sammen/jeg kan hjælpe hende med kost og træning, hvis hun vil. Det ville da være fedt hvis hun gad for det er jo altid rart med nogle fælles interesser, men omvendt er det ikke livsnødvendigt hvis ikke hun vil :) Jeg gider fx heller ikke se reality tv, egentlig bare tv generelt, men derfor kan hun jo godt.
Hvad jeg prøver at sige er at hvis begge i et kærestepar træner er det jo bare et plus og hvis ikke så er det egentlig bare ingenting. Så længe man respektere hinandens interesser kan alting jo gå :)
"They say if it is not broken, don't fix it. Well, if it could be better, it is as good as broken."
- Greg Plitt
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Jeg kunne da godt tænke mig en fyr (Jeg er selv hunkøn) som træner og går op i kost osv, da det er noget jeg selv bruger mange timer på, og oplever, at de fyre som ofte ikke selv træner bruger en del tid på at game eller gå i byen (Selvfølgelig ikke alle), og det kan jeg slet ikke relatere til selv.
- Dermed ikke sagt at det er et must at han træner osv., men det ville ikke gøre situationen svære.
- Og kunne man så bruge lidt tid på at træne sammen i ny og næ, var det heller ikke dumt :)

Geografisk sted: Midtjylland

Styrkeliste
- Squat: 75.00

Logbog: Ingen logbog

Må nok hellere selv svare :D

For mig er det nok ret vigtigt. Træning kan fylde meget i ens tanker og der ville jeg være rigtig træt af ikke at kunne vende de ting med min partner, uden at man bare kan læse kedsomheden i deres øjne. Jeg vil også gerne ha' en der skubber mig ud af døren de dage hvor man bare ikke gider, fordi de ved at det er vigtigt for en at komme afsted. Fremfor at have en kæreste der prøver at få en til at blive hjemme for bare at stene film på sofaen. Det samme med at takke nej til alkohol og at tage tidligt hjem for at sove, fordi man står op kl 5-6 for at træne. Ikke at jeg forventer at en kæreste gør det samme, men jeg forventer en forståelse for hvorfor jeg gør.

Desuden vil jeg gerne ha' en kæreste der går op i sin egen sundhed, sådan helt generelt.

Jeg er slet ikke fanatisk. Det sker da at jeg tager på dødsdruk og bruger 2 dage på sofaen med chips og selvmedlidenhed bagefter, eller at jeg springer en træning over fordi jeg bare ikke gider.. Desuden spiser jeg utroligt meget kage. Så jeg skal ikke pudse min glorie alt for meget. Men jeg ville nok ikke trives med en person som brugte hver uge sådan. Udover det med at spise kage - det ville jeg nok godt kunne overleve :wink:
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar

RippedInFourWeeks skrev:
Jiyan skrev:

I agree! :dance:
Brugeravatar

har lige slået op med min kæreste så jeg kan træne ben om tirsdagen

What! skrev:
RippedInFourWeeks skrev:
Jiyan skrev:

orly?

Billede
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

BloodJunkie skrev:
What! skrev:
RippedInFourWeeks skrev:
Jiyan skrev:

orly?

Jeg vil gerne trække det tilbage! Jeg er bange nu...
Brugeravatar

Det kunne være fedt med en kæreste der træner, dog synes jeg ikke der er så mange kvinder der træner seriøst, de fleste laver bare 100-200 reps i nogle maskiner, stepper lidt og går hjem.
Brugeravatar

RippedInFourWeeks skrev:
Jiyan skrev:

Brugeravatar

Min erfaring siger mig, at det gavner ens træning at være i et forhold. Til gengæld gavner det ikke et forhold, at man træner ;)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1000.00
- Squat: 2000.00
- Dødløft: 35.00

Jenkins skrev:Min erfaring siger mig, at det gavner ens træning at være i et forhold. Til gengæld gavner det ikke et forhold, at man træner ;)

Synes ellers at en del især unge mennesker taber en del masse/kommer i dårligere form, efter de indleder et forhold.
Brugeravatar

Min kæreste begyndte at træne fordi jeg trænede alle ugens dage... sååå hvis hun skulle være en del af hele min hverdag så måtte hun igang.. og det har holdt næsten 6 år nu :king:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Galleri: Vis galleri (1)

PumpToAchieve skrev:
Jenkins skrev:Min erfaring siger mig, at det gavner ens træning at være i et forhold. Til gengæld gavner det ikke et forhold, at man træner ;)

Synes ellers at en del især unge mennesker taber en del masse/kommer i dårligere form, efter de indleder et forhold.

Enig. Synes tit at folk bliver lidt forholds-tykke.
Brugeravatar

What! skrev:
PumpToAchieve skrev:

Enig. Synes tit at folk bliver lidt forholds-tykke.

Jeg har da været på diæt imens jeg havde kæreste på. Der jeg fik da nogle kommentare omkring megareksi og fanatisme, så det er nok ikke løgn hehe

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nordsjælland

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

eLPeDRoMagNiFico skrev:har lige slået op med min kæreste så jeg kan træne ben om tirsdagen

Intet må komme i vejen for Bendag
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00

Min kæreste står oftest klar med aftensmad og massage, når jeg kommer hjem fra træning. Ain't complaining.
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

De fleste piger der træner har jord i hovedet.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

SandyFrink skrev:De fleste piger der træner har jord i hovedet.

:bodyman:
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

Næste