Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

RippedInFourWeeks skrev:Jeg vil bare høre om i tror at Kai Greene kan vinde Mr. Olympia?

Mini-Arnold skrev:Phil er cool, men tror desværre kun Kai får en anden plads i år. Han er nok the underdog of bodybuilding. Alle synes hans filosofi bag træning er fantastisk, inkl. Mig selv, men tror desværre Phil vinder igen i år, selvom Kai har langt bedre integritet og fortjener det langt mere IMO.
Pampero skrev:Mini-Arnold skrev:Phil er cool, men tror desværre kun Kai får en anden plads i år. Han er nok the underdog of bodybuilding. Alle synes hans filosofi bag træning er fantastisk, inkl. Mig selv, men tror desværre Phil vinder igen i år, selvom Kai har langt bedre integritet og fortjener det langt mere IMO.
fortjener det langt mere ??? Han står jo langt dårligere på dagen end Phil..
Integritet WTF.? Tror du har misforstået noget....
Det handler om fysik og personlighed eller ej, så ser Phil Heath idag lysår bedre ud end Kai

ominator skrev:Pampero skrev:Mini-Arnold skrev:Phil er cool, men tror desværre kun Kai får en anden plads i år. Han er nok the underdog of bodybuilding. Alle synes hans filosofi bag træning er fantastisk, inkl. Mig selv, men tror desværre Phil vinder igen i år, selvom Kai har langt bedre integritet og fortjener det langt mere IMO.
fortjener det langt mere ??? Han står jo langt dårligere på dagen end Phil..
Integritet WTF.? Tror du har misforstået noget....
Det handler om fysik og personlighed eller ej, så ser Phil Heath idag lysår bedre ud end Kai
Håber at Kai vinder og synes han fortjener det mere end nogen anden, også selvom han måske ikke er den største men fordi, som de andre også har forklaret, er en helt fantastisk person både på scenen men også i alle de videoer man ser med ham.
Pampero skrev:Dette er feks. den ondeste omgang bryst jeg nogensinde har set: http://www.youtube.com/watch?v=FVUJxOSyQgw

Anker skrev:Pampero skrev:Dette er feks. den ondeste omgang bryst jeg nogensinde har set: http://www.youtube.com/watch?v=FVUJxOSyQgw
Den ondeste omgang bryst nogensinde? Det kunne da ikke være mere afslappet.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Anker skrev:Pampero skrev:Dette er feks. den ondeste omgang bryst jeg nogensinde har set: http://www.youtube.com/watch?v=FVUJxOSyQgw
Den ondeste omgang bryst nogensinde? Det kunne da ikke være mere afslappet.
Mini-Arnold skrev:Phil er cool, men tror desværre kun Kai får en anden plads i år. Han er nok the underdog of bodybuilding. Alle synes hans filosofi bag træning er fantastisk, inkl. Mig selv, men tror desværre Phil vinder igen i år, selvom Kai har langt bedre integritet og fortjener det langt mere IMO.

8800 skrev:Mini-Arnold skrev:Phil er cool, men tror desværre kun Kai får en anden plads i år. Han er nok the underdog of bodybuilding. Alle synes hans filosofi bag træning er fantastisk, inkl. Mig selv, men tror desværre Phil vinder igen i år, selvom Kai har langt bedre integritet og fortjener det langt mere IMO.
Ikke helt. Jeg kan ikke fordrage når han begynder på hans lommefilosofi.

The Juice skrev:"The effort of using your mind......"
Bruh, du er professionel bodybuilder, ikke raketkirurg. Det handler ikke om "the effort of using your mind". Det handler om at fucking smede den, følge sin kostplan og downe boler og hormoner i uhyggelige mængder.

Americaner skrev:Tror du seriøst selv, at det afgørende er at "fucking smede den" og "følge sin kostplan", eller tror du, at Kai Greene som atlet rummer en intelligens og mental styrke, du ikke har forstået?
There is genius in simplicity.

Americaner skrev:The Juice skrev:"The effort of using your mind......"
Bruh, du er professionel bodybuilder, ikke raketkirurg. Det handler ikke om "the effort of using your mind". Det handler om at fucking smede den, følge sin kostplan og downe boler og hormoner i uhyggelige mængder.
Kai Greene har været blandt den absolutte top af natural bodybuilders i verdenshistorien, inden han avancerede i IFBB-pro-konkurrencer. Det omfatter bl.a. hans fortid i forbund som WNBF og øvrige forbund med dopingtests. Han vandt sit pro-card i NPC ved Team Universe i 2004.
Tror du seriøst selv, at det afgørende er at "fucking smede den" og "følge sin kostplan", eller tror du, at Kai Greene som atlet rummer en intelligens og mental styrke, du ikke har forstået?
There is genius in simplicity.

Americaner skrev:Tror du seriøst selv, at det afgørende er at "fucking smede den" og "følge sin kostplan", eller tror du, at Kai Greene som atlet rummer en intelligens og mental styrke, du ikke har forstået?
Americaner skrev:There is genius in simplicity.

Masterofmind skrev:Problemet ved denne her diskussion er, at ingen af jer, der udtrykker ordene:'' Lommefilosofi, noget med raketviden'', er, at I hverken har forstået den mest kraftfulde kraft i hele universet. Hvorfor tror I, at Kai altid snakker om:'' Visualising myself with the Sandow .. My best possible body, than I can create.'' Det hele munder ud I Charles Napoleons:'' Whatever the mind can believe and conceive, it can achieve!''
- Har du aldrig nogensinde prøvet og spille et f.eks. ludospil, og din modstander mangler at slå en 6'er for at komme i mål. Og du siger:'' Det skulle ikke undre mig, at du slog en 6'er nu, når du er så vanvittig heldig!'' .. Og hvad plejer modstanderen at gøre? At slå en 6'er!
- Jeg prøver i virkeligheden at sige, at du kan blot med hjernen opnå dine største mål i livet, som Kai også udtrykker så fantastisk.
- Hvis du ikke tror på noget af det ovenstående, så synes jeg, at du skal læse alle de adskillige bøger, der findes om Loven om tiltrækning, og hjernens uendelige potentiale. ''As a man Thinketh, in his heart so is he''
http://www.websyte.com/unplugged/ - Blot ét af de tusinde links, der forklarer det jeg har sagt på ovenstående.
- Er det stadigvæk lommefilosofi?

Masterofmind skrev:- Jeg prøver i virkeligheden at sige, at du kan blot med hjernen opnå dine største mål i livet, som Kai også udtrykker så fantastisk.
Masterofmind skrev:- Er det stadigvæk lommefilosofi?
Benchwarmer skrev:Se hvordan Cutler, Phil, Coleman osv osv, opnår deres mål. Det er dejligt enkelt, og man kan kun sige at de har opnået deres mål.

Masterofmind skrev:Problemet ved denne her diskussion er, at ingen af jer, der udtrykker ordene:'' Lommefilosofi, noget med raketviden'', er, at I hverken har forstået den mest kraftfulde kraft i hele universet. Hvorfor tror I, at Kai altid snakker om:'' Visualising myself with the Sandow .. My best possible body, than I can create.'' Det hele munder ud I Charles Napoleons:'' Whatever the mind can believe and conceive, it can achieve!''
- Har du aldrig nogensinde prøvet og spille et f.eks. ludospil, og din modstander mangler at slå en 6'er for at komme i mål. Og du siger:'' Det skulle ikke undre mig, at du slog en 6'er nu, når du er så vanvittig heldig!'' .. Og hvad plejer modstanderen at gøre? At slå en 6'er!
- Jeg prøver i virkeligheden at sige, at du kan blot med hjernen opnå dine største mål i livet, som Kai også udtrykker så fantastisk.
- Hvis du ikke tror på noget af det ovenstående, så synes jeg, at du skal læse alle de adskillige bøger, der findes om Loven om tiltrækning, og hjernens uendelige potentiale. ''As a man Thinketh, in his heart so is he''
http://www.websyte.com/unplugged/ - Blot ét af de tusinde links, der forklarer det jeg har sagt på ovenstående.
- Er det stadigvæk lommefilosofi?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster