Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1402
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1400

Følg bodybuilding.dk på

Kai Greene

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Jeg vil bare høre om i tror at Kai Greene kan vinde Mr. Olympia?

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

RippedInFourWeeks skrev:Jeg vil bare høre om i tror at Kai Greene kan vinde Mr. Olympia?

jeg håber det da han er min ynligs
Brugeravatar

Reputation point: 0

Han er også min ynglings! Men hans roid gut er nok blevet lidt for stor til at han kan slå Phil :(
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Ved siden af Phil vinder han desværre nok ikke :(, men jeg håber af hele mit hjerte!

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 185.00

Så skal Phil være meget off og Kai skal VIRKELIG være on til at dommerpanelet ikke kan gøre andet end at række ham sejren.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 267.50

hvorfor er den endlig nogen får den der roid gut, har hørt noget med at deres organger osv voskerde?
Brugeravatar

Han har vist storslået form, så det håber jeg...

Geografisk sted: Oksbøl

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Uden at vide særlig meget om det mener jeg det kommer af HGH og/eller insulin. Men er Ikke sikker..
Brugeravatar

Reputation point: 2

Flyttet.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Taget i betragtning af Phil Heath allerede har etableret sig utroligt godt udaf til den almene person, er ung og er rigtig god ved fans, tror jeg ikke at Kai kan vinde. Fysikmæssigt tror jeg dog sagtens Kai kan vinde, men det er Olympia, Phil kan komme ind 80 % og kan kan komme ind 100% og stadig ikke vinde ^^
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

Håber på en sejr til Kai! Han er jo for vild, og hans ben er enestående!
Brugeravatar

Phil er cool, men tror desværre kun Kai får en anden plads i år. Han er nok the underdog of bodybuilding. Alle synes hans filosofi bag træning er fantastisk, inkl. Mig selv, men tror desværre Phil vinder igen i år, selvom Kai har langt bedre integritet og fortjener det langt mere IMO.
Life is what YOU make IT
Brugeravatar

Geografisk sted: Højbjerg

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00

Mini-Arnold skrev:Phil er cool, men tror desværre kun Kai får en anden plads i år. Han er nok the underdog of bodybuilding. Alle synes hans filosofi bag træning er fantastisk, inkl. Mig selv, men tror desværre Phil vinder igen i år, selvom Kai har langt bedre integritet og fortjener det langt mere IMO.

fortjener det langt mere ??? Han står jo langt dårligere på dagen end Phil..

Integritet WTF.? Tror du har misforstået noget....
Det handler om fysik og personlighed eller ej, så ser Phil Heath idag lysår bedre ud end Kai
Brugeravatar

Pampero skrev:
Mini-Arnold skrev:Phil er cool, men tror desværre kun Kai får en anden plads i år. Han er nok the underdog of bodybuilding. Alle synes hans filosofi bag træning er fantastisk, inkl. Mig selv, men tror desværre Phil vinder igen i år, selvom Kai har langt bedre integritet og fortjener det langt mere IMO.

Det handler om fysik og personlighed eller ej, så ser Phil Heath idag lysår bedre ud end Kai

Håber at Kai vinder og synes han fortjener det mere end nogen anden, også selvom han måske ikke er den største men fordi, som de andre også har forklaret, er en helt fantastisk person både på scenen men også i alle de videoer man ser med ham.

ominator skrev:
Pampero skrev:

Håber at Kai vinder og synes han fortjener det mere end nogen anden, også selvom han måske ikke er den største men fordi, som de andre også har forklaret, er en helt fantastisk person både på scenen men også i alle de videoer man ser med ham.

Jeg vil gerne medgive jer, at Kai´s træning og videoer er langt federe end Phils...
Dette er feks. den ondeste omgang bryst jeg nogensinde har set :twisted: : http://www.youtube.com/watch?v=FVUJxOSyQgw

Det ændrer jo bare ikke ved, at han ikke, indtil videre har stået bedre når det gælder....
Brugeravatar

Pampero skrev:Dette er feks. den ondeste omgang bryst jeg nogensinde har set :twisted: : http://www.youtube.com/watch?v=FVUJxOSyQgw

Den ondeste omgang bryst nogensinde? Det kunne da ikke være mere afslappet.
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Anker skrev:
Pampero skrev:Dette er feks. den ondeste omgang bryst jeg nogensinde har set :twisted: : http://www.youtube.com/watch?v=FVUJxOSyQgw

Hvor er det belastende at se på at han nærmest ikke tager 1 eneste rep uden ham træneren har fingeren på stangen.. Kør dog vægten selv.. ](*,)
Du så sej. Interweb GANGSTA!
Brugeravatar

Træner her: Skanderborg Fitness

Anker skrev:

ok :lol:
Brugeravatar

Ikke helt. Jeg kan ikke fordrage når han begynder på hans lommefilosofi.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:

Ikke helt. Jeg kan ikke fordrage når han begynder på hans lommefilosofi.

Helt og aldeles enig.

Jeg forstår simpelthen ikke facinationen af Kai Greene. Han har en blakket fortid. Han har intet flow i sin fysik. Det ligner faktisk bare at han er sat sammen af tilfældige kropsdele og så vrøvler han mere end jeg selv gør når jeg har fået for lidt søvn, for meget no-xplode og trænet hårdt ben.
Og så gider jeg ikke engang komme ind på hans stripper gæsteposeringsrutiner.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

"The effort of using your mind......"

Bruh, du er professionel bodybuilder, ikke raketkirurg. Det handler ikke om "the effort of using your mind". Det handler om at fucking smede den, følge sin kostplan og downe boler og hormoner i uhyggelige mængder.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

The Juice skrev:"The effort of using your mind......"

Bruh, du er professionel bodybuilder, ikke raketkirurg. Det handler ikke om "the effort of using your mind". Det handler om at fucking smede den, følge sin kostplan og downe boler og hormoner i uhyggelige mængder.

Kai Greene har været blandt den absolutte top af natural bodybuilders i verdenshistorien, inden han avancerede i IFBB-pro-konkurrencer. Det omfatter bl.a. hans fortid i forbund som WNBF og øvrige forbund med dopingtests. Han vandt sit pro-card i NPC ved Team Universe i 2004.

Billede

Tror du seriøst selv, at det afgørende er at "fucking smede den" og "følge sin kostplan", eller tror du, at Kai Greene som atlet rummer en intelligens og mental styrke, du ikke har forstået?

There is genius in simplicity.

Americaner skrev:Tror du seriøst selv, at det afgørende er at "fucking smede den" og "følge sin kostplan", eller tror du, at Kai Greene som atlet rummer en intelligens og mental styrke, du ikke har forstået?

Så du mener, at Mr.Olympia kan vindes uden at træne hårdt og følge en kostplan fordi intelligens og mental styrke er tilstrækkeligt? Kan du selv høre hvordan det lyder? Problemet med Mr. Olympia i dag er at folk som Kai Greene, som hyggetræner lidt og boler den out-of-his-ass frem for blot at arbejde hårdt, kan stille op og kæmpe om trofæet. Der er ikke mange Ronnie Colemans eller Dorian Yates' tilbage, der træner røven ud af bukserne og på den måde skaber "the competitive edge".

Billedet du kommer med er ringe, og er aldeles ubrugeligt til at støtte op om din hypotese.
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Americaner skrev:
The Juice skrev:"The effort of using your mind......"

Kai Greene har været blandt den absolutte top af natural bodybuilders i verdenshistorien, inden han avancerede i IFBB-pro-konkurrencer. Det omfatter bl.a. hans fortid i forbund som WNBF og øvrige forbund med dopingtests. Han vandt sit pro-card i NPC ved Team Universe i 2004.

Tror du seriøst selv, at det afgørende er at "fucking smede den" og "følge sin kostplan", eller tror du, at Kai Greene som atlet rummer en intelligens og mental styrke, du ikke har forstået?

Så må han være clean, når du skriver det på den måde. :roll:

Kai har i en stor del af sin karriere været nurset af Oscar Arden.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Kai Greene har helt sikkert masser af god filosofi, ingen tvivl om det - men der er nu intet så motiverende som "Yeaaaaaaaaah body..", "Lightweight baby!". :)
A goal without a plan is just a wish.
Brugeravatar

Geografisk sted: Præstø

Træner her: Work it Up

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 180.00

Americaner skrev:Tror du seriøst selv, at det afgørende er at "fucking smede den" og "følge sin kostplan", eller tror du, at Kai Greene som atlet rummer en intelligens og mental styrke, du ikke har forstået?

Ja, det tror jeg helt seriøst. Der er ikke noget magisk eller mytisk ved at være pro. Kai Greene kan rumme al det mentale mumbo jumbo, han lyster. Det er ikke derfor, han placerer godt til shows.

Her er et billede af Branch Warren:

Edit: eller det ville der være, hvis siden havde lyst til at samarbejde. You get the point.

Det mest dybsindige jeg har hørt ham sige i træningssammenhænge er "light weight motherfucker". Kais pseudo new age hippie bullshit har isoleret set ikke ret meget med mental styrke at gøre.

Americaner skrev:There is genius in simplicity.

Okay. Hvad betyder det?
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Problemet ved denne her diskussion er, at ingen af jer, der udtrykker ordene:'' Lommefilosofi, noget med raketviden'', er, at I hverken har forstået den mest kraftfulde kraft i hele universet. Hvorfor tror I, at Kai altid snakker om:'' Visualising myself with the Sandow .. My best possible body, than I can create.'' Det hele munder ud I Charles Napoleons:'' Whatever the mind can believe and conceive, it can achieve!''

- Har du aldrig nogensinde prøvet og spille et f.eks. ludospil, og din modstander mangler at slå en 6'er for at komme i mål. Og du siger:'' Det skulle ikke undre mig, at du slog en 6'er nu, når du er så vanvittig heldig!'' .. Og hvad plejer modstanderen at gøre? At slå en 6'er!

- Jeg prøver i virkeligheden at sige, at du kan blot med hjernen opnå dine største mål i livet, som Kai også udtrykker så fantastisk.

- Hvis du ikke tror på noget af det ovenstående, så synes jeg, at du skal læse alle de adskillige bøger, der findes om Loven om tiltrækning, og hjernens uendelige potentiale. ''As a man Thinketh, in his heart so is he''

http://www.websyte.com/unplugged/ - Blot ét af de tusinde links, der forklarer det jeg har sagt på ovenstående.

- Er det stadigvæk lommefilosofi?
If I were going to give people one clue as to how to achieve true happiness, it would be this: Find something you would die for, and live for that.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 105.00

Masterofmind skrev:Problemet ved denne her diskussion er, at ingen af jer, der udtrykker ordene:'' Lommefilosofi, noget med raketviden'', er, at I hverken har forstået den mest kraftfulde kraft i hele universet. Hvorfor tror I, at Kai altid snakker om:'' Visualising myself with the Sandow .. My best possible body, than I can create.'' Det hele munder ud I Charles Napoleons:'' Whatever the mind can believe and conceive, it can achieve!''

- Har du aldrig nogensinde prøvet og spille et f.eks. ludospil, og din modstander mangler at slå en 6'er for at komme i mål. Og du siger:'' Det skulle ikke undre mig, at du slog en 6'er nu, når du er så vanvittig heldig!'' .. Og hvad plejer modstanderen at gøre? At slå en 6'er!

- Jeg prøver i virkeligheden at sige, at du kan blot med hjernen opnå dine største mål i livet, som Kai også udtrykker så fantastisk.

- Hvis du ikke tror på noget af det ovenstående, så synes jeg, at du skal læse alle de adskillige bøger, der findes om Loven om tiltrækning, og hjernens uendelige potentiale. ''As a man Thinketh, in his heart so is he''

http://www.websyte.com/unplugged/ - Blot ét af de tusinde links, der forklarer det jeg har sagt på ovenstående.

At visualiserer sig selv og sine mål, behøver på ingen måde at forgå gennem new age mindfullness og hvad de ellers har proppet ned over hovedet på naive mennesker blot for at gøre tænkning mere kompliceret end det behøver at være.

Se hvordan Cutler, Phil, Coleman osv osv, opnår deres mål. Det er dejligt enkelt, og man kan kun sige at de har opnået deres mål.

Men at der er visse mennesker som "behøver" dette new age gejl, er op til dem - whatever makes it work for you..

Du bringer endnu et pseudo fænomen op, i dit eksempel med ludo spillet, det beskrives også i masser af bøger, at "you remember the hits and forgets the misses" - eksemplet med telefonen er mere udbredt, nemlig "har du aldrig oplevet at du bare vidste hvem det var der ringede da telefonen ringede.." - (you remember the hits and forget the misses...)

Og "at I hverken har forstået den mest kraftfulde kraft i hele universet." - Det gør du iøvrigt heller ikke, og hvordan skulle du også det :)
A goal without a plan is just a wish.
Brugeravatar

Geografisk sted: Præstø

Træner her: Work it Up

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 180.00

Masterofmind skrev:- Jeg prøver i virkeligheden at sige, at du kan blot med hjernen opnå dine største mål i livet, som Kai også udtrykker så fantastisk.

Nej. Man kan opnå sine største mål i livet med hårdt, opslidende og asketisk arbejde. Ikke ved at messe en masse profetisk sludder.

Masterofmind skrev:- Er det stadigvæk lommefilosofi?

Lommefilosofi er det næppe. Særligt rigtigt eller klogt er det dog heller ikke.

Benchwarmer skrev:Se hvordan Cutler, Phil, Coleman osv osv, opnår deres mål. Det er dejligt enkelt, og man kan kun sige at de har opnået deres mål.

Præcis. Hårdt arbejde, konsistens og kontinuitet er vejen frem. Ikke en masse selvindbildt sludder om visualisering og meditation.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Masterofmind skrev:Problemet ved denne her diskussion er, at ingen af jer, der udtrykker ordene:'' Lommefilosofi, noget med raketviden'', er, at I hverken har forstået den mest kraftfulde kraft i hele universet. Hvorfor tror I, at Kai altid snakker om:'' Visualising myself with the Sandow .. My best possible body, than I can create.'' Det hele munder ud I Charles Napoleons:'' Whatever the mind can believe and conceive, it can achieve!''

Er det dig, Oprah?

Din tilgang til tilværelsen bygger på vildledende fremstillinger af kvanteteori og en manglende forstålse af den videnskabelige metode i almindelighed. Just FYI.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Næste

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster