Jeg synes at jeg er blevet alt for stor, stærk og lee. Jeg har længe efterspurgt og søgt et sted jeg kan gå til for at få løst mine problemer og nu er jeg så endt her. Jeg har gjort en række ting for netop at appellere til jer ved at tilpasse denne post til normen herinde. Allerførst har jeg lavet en post med et absolut intetsigende topic. Dernæst har jeg skrevet en besked som er helt og aldeles intetsigende og nu vil jeg undlade at fortælle nogen form for baggrundsdata der kan gøre jer i stand til at hjælpe mig. Jeg vil dog gerne tilføje at jeg HAR læst alt på netter der findes om emnet og specielt de artikler der er herinde og jeg fatter aller' en ski' af dem! jeg har også droppet kommaerne og vil nu også stoppe med at skrive særlig mange punktummer med mindre det er helt og aldeles nødvendigt og jeg ligesom får et skriveblok eller noget men nok om det hjælp mig bb.dk jeg er forresten 15 år og har trænet meget seriøst i snart 5 år on/off og jeg spiser RIGTIG meget hver dag pånær når jeg er i skole fra 8-16 for der har jeg simpelthen ikke tid til at spise noget som helst. Jeg spiser heller ikke så meget om morgenen for det får jeg kvalme af.
Mine mål er at se sådan her ud til min 16 års fødselsdag som er den 17. August 2010:
Når jeg er 17 vil jeg gerne se sådan her ud:
Mit endelige mål må være:
Hjælp mig bb.dk jeg er villig til at gøre alt bare det ikke er for hårdt for jeg har en lidt dårlig ryg og får ofte ondt i knæet.
Sidst rettet af Karim 27. dec 2009, 20:42, rettet i alt 2 gange.
Jeg kan godt følge dig, Karim. Karl Æg er jo über sw0le
"When you feel weak, you feel like you wanna just give up. But you gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter" - Eminem
Jeg kan forstå dit problem, jeg har længe døjet med noget lign. det samme og jeg tror vejen er stemningsmusik og ikke mindst en masse laktose. Det første jeg ville gøre hvis jeg var dig var at investere i en mp3 afspiller og et Smokey album, det sætter gang i enhver krop. Musikken er fyldt med energi og det er af den positive slags "ALICE ALICE WHO THE FUCK IS ALICE!" det rykker! Efter træning hører jeg altid Journey, især Don't Stop Beleiving som er en meget motiverende sang!
Dernæst ville få hjælp af en instruktør i dit lokale center til at sætte dig ind i lidt teknik, de har virkelig styr på det mange af dem. Nu kan jeg ikke sidde her og bruge al min tid på dig, men jeg kan lige gå igennem en god brysttræning så du ligesom fatter princippet.
Det første jeg gør når jeg skal træne bryst er at jeg går ned og tager max i bænk press stativet lige for at finde ud af hvor min dagsform er. Det gør ikke så meget at du får hjælp til at få den op hvis det er lige på grænsen, dette vil jeg faktisk sige er en hjørnesten i enhver god træning. Spotteren eller din træningsmakker er faktisk ret vigtig. Generelt ville jeg gå efter en som er lidt slappere end dig, lidt mere uoplagt og sådan lidt en doven idiot, det vil give dig et stort boost fordi du derigennem vil føle at DU er den seje. Han må gerne have en kronisk knogleskørhedssygdom eller lign. jo mere der er galt med ham des bedre vil jeg faktisk sige. Usikker og fed er også en mulighed, gerne med rige forældre, måske en far der er politimand eller noget men det strider selvfølgelig lidt imod det med at han skal være rig...
Nu skal du høre godt efter, for nu kommer de virkelige guldkorn. I Bryst ville jeg træne: Bænkpress - Bryst Incline Bænk - Øvre bryst Decline Bænk - Under bryst Håndvægte bryst - Ydre bryst kant Maskine - Bryst markering i midten (kavalergang!)
Generelt synes jeg det er vigtigt altid at få trænet noget markering, det nytter ikke noget at blive stærk på en grim måde!
Du må ikke glemme biceps træning! Det vigtigste er at tage nogle vægte der er 110% af dit max! Hemmeligheden er at cheat så meget, at du også får en god rygtræning, det hedder at supersætte
"Man, there is nothing like working out and lifting weights, building your muscles around some other men, who are not gay." -Pastor Jody Trautwein (Gay converter) From the movie Brüno
Det er yderst vigtigt at vi ikke får nogle baggrundoplysninger om dig, så ville det bare ende med at vi blev for subjektive.
mine bedste råd til dig er : vanvittigt tunge negativer. se filmen twillight massere af gange skift navn til tyler durden hæv børneopsparingen og brug den på følgende gear; kondisko til squat, yoga måtte og en grotesk mængde supplementer (gerne surge, anaconda og andre T-nation produkter).