Vi har her på BB.dk fået 3 billetter til forbedømmelse+finale som i brugere har mulig for at vinde
Men hvorfor skal netop du vinde en af billetterne?
Konkurrencen køre til søndag kl. 20
Sæt i gang

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 68883 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DoomDuck
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049970 indlæg i 100474 emner
0 nye indlæg i dag

Oven i dette, er jeg er trofast bruger her på sitet, som fører en (forhåbelig) spændende log med masser af gode træninger og billeder gennem hele min periode her på bb.dk 

. Var med sidste år og synes ikke de andre skal snydes for en god tur fordi de ikke har råd 
Koppel skrev:Fordi jeg aldrig før har været til en fitness/bb-konkurrence og ikke selv har pengene til billetten![]()
Desuden er et en stor motivationsboost at snuse til en konkurrence som denne, da det jo ikke er sikkert hvad der skal ske i fremtiden!

cj8000 skrev:Koppel skrev:Fordi jeg aldrig før har været til en fitness/bb-konkurrence og ikke selv har pengene til billetten :)
Desuden er et en stor motivationsboost at snuse til en konkurrence som denne, da det jo ikke er sikkert hvad der skal ske i fremtiden! :D
Du kan køre med os :D

cj8000 skrev:Koppel skrev:Fordi jeg aldrig før har været til en fitness/bb-konkurrence og ikke selv har pengene til billetten![]()
Desuden er et en stor motivationsboost at snuse til en konkurrence som denne, da det jo ikke er sikkert hvad der skal ske i fremtiden!
Du kan køre med os

Bay skrev:
Men hvorfor skal netop du vinde en af billetterne?

Backbone skrev:Jeg skal have de billetter, og jeg skal have dem foræret, for jeg kunne aldrig nogen sinde i mit liv finde på at betale penge for at se næsten nøgne, malede og olierede mænd i Speedoos.Oven i købet mænd der har fjernet deres eperdermis.
Jeg synes det vil være meningsløst tragisk at bruge mine egne penge på noget så hjernedødt, når nu andre kan forære mig billetten.
Specielt når nu man ved(og det ved man), at alle atleterne er dopede(dog ikke nær så dopede som tilskuerne), og at hele branchen, inkl. dette site, kun har et formål, nemlig at pushe doping.
Så ja, billetterne bør tilfalde mig, og ikke en tilfældig buhu-lefler.
Skam jer, ejer i ikke stolthed!!UGH

[/quote]

Backbone skrev:[quote
var du stiv da du skrev det der?? eller vil du bare gerne udelukkes fra BB.dk?

Dingo skrev:Da topicet saa reelt er udtjent, vil jeg lige laane det hurtigt.. Hvorfor er det nok sidste gang der er Loaded???

Ok lydre da underligt naar det er saa stor en begivenhed ??kuglen skrev:Dingo skrev:Da topicet saa reelt er udtjent, vil jeg lige laane det hurtigt.. Hvorfor er det nok sidste gang der er Loaded???
fordi stellan fra starten af sagde at han kun ville arrangere loadedcup 3 gange.. i år er 3. gang....

Dingo skrev:Ok lydre da underligt naar det er saa stor en begivenhed ??kuglen skrev:Dingo skrev:Da topicet saa reelt er udtjent, vil jeg lige laane det hurtigt.. Hvorfor er det nok sidste gang der er Loaded???
fordi stellan fra starten af sagde at han kun ville arrangere loadedcup 3 gange.. i år er 3. gang....
Saa fremover er der kun DM og NM af saadan store events?
(nu kender jeg ikke saa meget til oevrige staevner..)

kuglen skrev:jeg har prøvet at finde en god håndful mennesker der vil være med til at kører loadedcup videre, men det er ikke så nemt!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster