Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 68883 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DoomDuck

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049970 indlæg i 100474 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1057
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1056

Følg bodybuilding.dk på

Konkurrence om billetter til Loaded

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Nu nærmer Loaded Cup sig endelig =D>
Vi har her på BB.dk fået 3 billetter til forbedømmelse+finale som i brugere har mulig for at vinde :)

Men hvorfor skal netop du vinde en af billetterne?
Konkurrencen køre til søndag kl. 20

Sæt i gang :D
Sidst rettet af Bay 25. apr 2008, 08:44, rettet i alt 1 gang.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Fordi jeg aldrig før har været til en fitness/bb-konkurrence og ikke selv har pengene til billetten :)
Desuden er et en stor motivationsboost at snuse til en konkurrence som denne, da det jo ikke er sikkert hvad der skal ske i fremtiden! :D Oven i dette, er jeg er trofast bruger her på sitet, som fører en (forhåbelig) spændende log med masser af gode træninger og billeder gennem hele min periode her på bb.dk :)

Derudover vil jeg sørge for at lave en grundig anmeldelse af dagen med tonsvis af billeder, hvis jeg vinder en billet! :)
Sidst rettet af TornadoThomas 27. apr 2008, 12:25, rettet i alt 2 gange.
"Jeg lod de 15 reps kompensere for denne øvelse."
Brugeravatar

Reputation point: 150

Træner her: Fitness World Århus
Ultimate Gym

Styrkeliste
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Fordi jeg har lejet et værelse i Ringsted hvor der helt sikkert er plads til flere. Kunne sikkert få de andre med hvis jeg vandt billetterne :D. Var med sidste år og synes ikke de andre skal snydes for en god tur fordi de ikke har råd :lol:

Reputation point: 0

Træner her: Klub Herkules Nordborg

Koppel skrev:Fordi jeg aldrig før har været til en fitness/bb-konkurrence og ikke selv har pengene til billetten :)
Desuden er et en stor motivationsboost at snuse til en konkurrence som denne, da det jo ikke er sikkert hvad der skal ske i fremtiden! :D

Du kan køre med os :D
Månedens skribent: December 2007

Kostplan: Ingen kostplan

cj8000 skrev:
Koppel skrev:Fordi jeg aldrig før har været til en fitness/bb-konkurrence og ikke selv har pengene til billetten :)
Desuden er et en stor motivationsboost at snuse til en konkurrence som denne, da det jo ikke er sikkert hvad der skal ske i fremtiden! :D

=D> Så mangler han bare billeten!

Træner her: Klub Herkules Nordborg

cj8000 skrev:

Plads i bilen på vej hjem..? :mrgreen:

Jamen jeg mangler da også en billet - Og syntes en pige skal ha billetten i en mandeverden, vi skal have flere piger ind, og vise at det er for alle - fitness og bodybuilding, at det ikke kun er steotype personer der går op i sporten.

Har ikke købt en billet, da det har været usikkert om jeg ville ha overskud eller kunne komme den weekend på grund af læsning og træning til en drømme uddannelse.. Men føler jeg er okay med, så Loaded er et puserum for en masse bekymringer..

Jeg er også studerende, og ville blive SUPER glad for en billet.. lover at jeg køber en fin kjole for de sparende penge til selve dagen - :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Galleri: Vis galleri (2)

jeg synes jeg skal have dem, da jeg ikke har villet købe en billet selv, da min kone skal føde lige om lidt.. tror jeg nok.. men eftersom hun er gået over sin termin kan det være at hun først bliver sat igang d. 29... og hun har derfor forbudt mi at købe en billet! men hvis jeg nu kunne vinde dem er det jo noget helt andet.. jeg har allerede en kammerat der står standby til hvis hun føder så vi kan komme afsted.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00

Bay skrev:
Men hvorfor skal netop du vinde en af billetterne?

Jeg skal vinde fordi at jeg har brugt alle mine penge på mad og supplementer, så jeg har ikke råd til det sjov jeg har udover træning. Udover dette er det min første konkurrence jeg ser og jeg har hørt Loaded skulle være den fedeste i Danmark, så jeg vil rigtigt gerne afsted. Dog vil jeg kun vinde 1 billet, da jeg ikke har nogen at tage afsted med!

Træner her: Anger Mangement

Har desværre ikke haft råd til billet selvom jeg gerne ville med :/ Siden jul har jeg ikke kunne finde noget arbejde, hvilket har resulteret i at jeg har skullet klare mig på penge tilbage fra skat, og feriepenge, sådan omkring 500 kr om måneden som alle er gået til kosttilskud så jeg kan fortsætte min træning. Skal derudover igang med at spare op til at tage til Arnold Classic næste år, og håber på at kunne give brugerene på sited en idé hvordan det er derovre, når jeg først selv er der. Så som sagt har jeg bare ikke råd til billetterne :(, selvom jeg er blevet spurgt om mange om jeg ikke ville med.

Kunne utrolig godt tænke mig at opleve en rigtig bb konkurrence, og specielt en som loaded, derudover kender jeg også en del herinde fra sited, og det kunne være fedt at møde adminsne som man ser herinde hver eneste dag :) Udover det, så ville det være en oplevelse for livet, som jeg helt sikkert aldrig ville glemme, da det ville være min første store bb konkurrence som jeg kunne opleve. Det ville både være motiverende, inspirerende og en oplevelse for livet! Noget jeg ville nyde fra start, og 100 % helt til slut!
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Geografisk sted: Aalborg

Jeg skal have de billetter, og jeg skal have dem foræret, for jeg kunne aldrig nogen sinde i mit liv finde på at betale penge for at se næsten nøgne, malede og olierede mænd i Speedoos.Oven i købet mænd der har fjernet deres eperdermis.

Jeg synes det vil være meningsløst tragisk at bruge mine egne penge på noget så hjernedødt, når nu andre kan forære mig billetten.
Specielt når nu man ved(og det ved man), at alle atleterne er dopede(dog ikke nær så dopede som tilskuerne), og at hele branchen, inkl. dette site, kun har et formål, nemlig at pushe doping.

Så ja, billetterne bør tilfalde mig, og ikke en tilfældig buhu-lefler.
Skam jer, ejer i ikke stolthed!!UGH
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.50
- Squat: 1.50
- Dødløft: 6.16

Backbone skrev:Jeg skal have de billetter, og jeg skal have dem foræret, for jeg kunne aldrig nogen sinde i mit liv finde på at betale penge for at se næsten nøgne, malede og olierede mænd i Speedoos.Oven i købet mænd der har fjernet deres eperdermis.

Jeg synes det vil være meningsløst tragisk at bruge mine egne penge på noget så hjernedødt, når nu andre kan forære mig billetten.
Specielt når nu man ved(og det ved man), at alle atleterne er dopede(dog ikke nær så dopede som tilskuerne), og at hele branchen, inkl. dette site, kun har et formål, nemlig at pushe doping.

Så ja, billetterne bør tilfalde mig, og ikke en tilfældig buhu-lefler.
Skam jer, ejer i ikke stolthed!!UGH

var du stiv da du skrev det der?? eller vil du bare gerne udelukkes fra BB.dk? #-o
Brugeravatar

Styrkeliste

[quote

var du stiv da du skrev det der?? eller vil du bare gerne udelukkes fra BB.dk? #-o[/quote]

var du stiv da du læste det???.
Fornemeer du virkeligt ikke ironien i noget der er formuleret så skarpt mod noget jeg selv dyrker og interesserer mig for?.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.50
- Squat: 1.50
- Dødløft: 6.16

Backbone skrev:[quote

var du stiv da du skrev det der?? eller vil du bare gerne udelukkes fra BB.dk? #-o

var du stiv da du læste det???.
Fornemeer du virkeligt ikke ironien i noget der er formuleret så skarpt mod noget jeg selv dyrker og interesserer mig for?.[/quote]
:lol: :lol: :lol: :lol: :twisted:

Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All

Galleri: Vis galleri (5)

Jeg synes ikke jeg er mere kvalificeret til at vinde dem end så mange andre på boardet, men:

Jeg kunne godt tænke mig at vinde dem da jeg har en stor passion for sporten og som følge af dette meget gerne kunne tænke mig at overvære et sådan show. Jeg har aldrig været til et, og da jeg har i tankerne at forsøge at stille op i næste år til AF, kunne det være fedt at få noget blod på tanden via Loaded Cup.

Derudover er det jo også bare en fed mulighed for at møde op og støtte sporten og støtte de atleter der stiller op (:

Jeg kunne selvfølgelig selv have anskaffet mig biletter, men den sørgerlige sandhed, er jeg ikke har råd i mit lidt for stramme budget for tiden (intet arbejde, studie + kæmpe forbrug af mad harmonerer ikke videre godt :mrgreen: - heldigvis er der jobsamtale på onsdag).
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Jeg kunne godt tænke mig at vinde en af billeterne. Jeg har planlagt at stille op i DM i Bodybuilding Junior, eller minus 80 kg, eller 87.5 kg klassen i år 2010(Kan ikke før pga arbejde).

Hvis jeg vinder billetten, så ville det være en kommende deltager i DM bodybuilding med mere erfaring indenfor bodybuilding, og det vil også få mig meget mere tændt på at konkurre i DM i Bodybuilding, og vinde Overall!

Jeg havde ellers planlagt at se Loaded Cup i år, men jeg kan ikke pga for lidt penge, de bliver alle sammen brugt på mad :roll: Bulking for the beauty!

Så støt en kommende bodybuilder :D
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

Drømme og håb

Jeg vælger her band-wagon motivet, mht. til penge. Og hvorfor gør jeg så det?
Som I/du har kunnet læse i min log, har jeg været i stor pengegæld på 115.000,- det sidste års tid, jeg valgte dengang at gøre hvad jeg kunne for at nedsætte dette, da de var blevet brugt på for meget øl, fisse og hornmusik, og tænkte at nu kunne det sgu være nok. Det går den rigtige vej idag, men jeg mangler stadig lidt.

Det har selvfølgelig gjort at jeg har måttet priotere visse ting fremfor andet, og i år er det gået ud over alt der ikke hedder mad, træning, husleje og diverse regninger. Jeg føler mit liv er begyndt at komme på ret køl igen, og derfor måtte jeg også se om jeg kunne snige mig med på en omgang fribiltter, hvilket desværre ikke udfaldt til min fordel.

Taget i betragtning at dette nok er sidste gang der er Loaded Cup, ville jeg selvfølgelig mere end gerne gøre alt for at kunne komme med, og samtidig opleve alle de super vilde atleter der kommer til Danmark for at konkurrere igen, og for første gang.

Nolge siger at Loaded Cup er det bedste og mest far-out arrangement der findes på moder jord, og nu kan jeg måske få chancen for at opleve det, jamen så griber jeg den fandme også!

En kommende uddannelse med start til sommer, sætter højst sandsynligt også en bremseklods i hjulet for mig, for at komme til fremtidige arrangementer, da alt min primære indtægt og kostbare tid, vil gå til dette, en uddannelse der forhåbentlig kommer til at strække sige over 5 år, dvs. ingen arrangementer for mit vedkommende før jeg er min. 26 år.

Når nu jeg oplever alle andre venner, bekendte og folk her på sitet drage afsted til Loaded, ville det være så skide hamrende ærgeligt at sidde herhjemme, og vide jeg går glip af årets event her i 2008.

Så mod-team, eller hvem der nu bestemmer en vinder, kan I sætte jer ind i en 21-årig mands drømme om at opleve en af de største oplevelser der måtte kunne vindes adgang til her i DK, kan I sætte jer ind i en mands blod, sved og tårer for sporten, der gang på gang føler han har bevist sit værd, igennem log og når jeg har mødt nogle af jer IRL, samt de hårde og sene timer man har tilbragt i centeret. Kan I sætte jer ind i mit hoved, og se det hele fra mit perspektiv?

Konkurrencen er færdig og dommerne voterer :wink:
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Det er mig en stor fornøjelse hermed at invitere Koppel, Essensen og Detorian til Loaded Cup.

I har vundet billetter til forbedømmelse og det store finale show! Det bliver knaldhamrende BB! :)

Mange gange tillykke - glæder mig til at møde jer allesammen :wink:
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Så er der PB's drenge :wink:
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Tillykke til alle vinderne - rigtig gode bidrag der er kommet =D> Og til dem der ikke har vundet, håber jeg at vi ses til Loaded alligevel :wink:
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Da topicet saa reelt er udtjent, vil jeg lige laane det hurtigt.. Hvorfor er det nok sidste gang der er Loaded???
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:Da topicet saa reelt er udtjent, vil jeg lige laane det hurtigt.. Hvorfor er det nok sidste gang der er Loaded???

fordi stellan fra starten af sagde at han kun ville arrangere loadedcup 3 gange.. i år er 3. gang.... :cry:
Brugeravatar

Styrkeliste

kuglen skrev:
Dingo skrev:Da topicet saa reelt er udtjent, vil jeg lige laane det hurtigt.. Hvorfor er det nok sidste gang der er Loaded???

fordi stellan fra starten af sagde at han kun ville arrangere loadedcup 3 gange.. i år er 3. gang.... :cry:
Ok lydre da underligt naar det er saa stor en begivenhed ??

Saa fremover er der kun DM og NM af saadan store events?
(nu kender jeg ikke saa meget til oevrige staevner..)
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Dingo skrev:
kuglen skrev:

Ok lydre da underligt naar det er saa stor en begivenhed ??

Saa fremover er der kun DM og NM af saadan store events?
(nu kender jeg ikke saa meget til oevrige staevner..)

Det er tilladt at holde 1 gramprix i hvert land under IBFF..!! Så når Loaded stopper, så frigices der mulighed for at nogle andre kan holde et gramprix, men jeg tror ikke de må kalde det Loaded, med mindre de køber rettigehen for det navn af Stellan...

Edit: Ret mig hvis jeg har misforstået.

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

jeg har prøvet at finde en god håndful mennesker der vil være med til at kører loadedcup videre, men det er ikke så nemt!
Brugeravatar

Styrkeliste

kuglen skrev:jeg har prøvet at finde en god håndful mennesker der vil være med til at kører loadedcup videre, men det er ikke så nemt!

Tjek lige PM kugle :)
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Tilbage til Bodybuilding & Fitness