Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pzyrex skrev:Ja til alt undtagen åleslank og store muskler.

Yilar skrev:Pzyrex skrev:Ja til alt undtagen åleslank og store muskler.
This.
Kvinder har i øvrigt langt større "krav"...
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Liverpool skrev:De fleste ville nok hoppe på alle mulighederne, hvis man lige fik tilbuddet og ikke havde dame på.
Noget andet er hvad man tænder på og hvad man ønsker som fast partner.

ThomasMN skrev:Yilar skrev:Pzyrex skrev:Ja til alt undtagen åleslank og store muskler.
This.
QFT!!!
Liverpool skrev:De fleste ville nok hoppe på alle mulighederne, hvis man lige fik tilbuddet og ikke havde dame på.
Noget andet er hvad man tænder på og hvad man ønsker som fast partner.

Kan i tænde på en småbuttet pige med former?
Kan i tænde på en lille åleslank kvinde med helt små bryster, selvom brysterne har smuk symmetrisk form? (I så fald buler mange af jeres brystkasser mere ud end hendes)
Kan i tænde på en kvinde med appelsinhud?
Kan i tænde på en kvinde med store bryster der hænger lidt, eller bare skæve bryster?
Kan i tænde på en kvinde med store muskler?
Fyldig røv,, eller lille og stram røv?

Pre Big Bang skrev:Jeg er ret kræsen med hensyn til kvinder nok mest på grund af min alder og erfaring derfor.
Min ideelle kvinde krop er en lille sød en på 165cm med en krop der ser trænet uden at være muskuløs, hun skal være glad af natur og give en lyst til at smile tilbage dobbelt så meget da jeg er en livsnyder af natur.

Atrica skrev:

peter n skrev:ThomasMN skrev:Yilar skrev:Pzyrex skrev:Ja til alt undtagen åleslank og store muskler.
This.
QFT!!!
Nej.
Hvor tit ser man en pæn kvinde med en knap så pæn fyr? Det forekommer. Hvad med modsatte scenarie?

Dingo skrev:Atrica skrev:
Til den her bliver jeg nødt til at slå et slag for at folk seriøst skal lade være med at kalde det at være tyk for "former".
En mand med ølmave er heller ikke en "mand med former".

pkrfrk skrev:Mine "krav" påvirkes ret så meget af pigens personlighed. Desto mere spændende jeg finder hendes personlighed, desto mindre går jeg op i små skønhedsfejl.

Atrica skrev:du har en muskelfuld form

Merodium skrev:Hvis jeg havde lyst til at bolle med en kvinde der havde en krop som en 12-årig dreng, så ville jeg finde en 12-årig dreng.

Moody skrev:Lad os lige være ærlige her, jeg er fucking overfladisk hvad udseende(herunder kroppen) angår, og det er kun blevet værre efter jeg begyndte at træne. Deraf konkludere at de to ting er linært korreleret er forkert, men jeg har tilladt mig at løbende hæve kravene til piger ud fra devisen om, at det har jeg nu engang syntes jeg kunne tillade mig qua mange faktorer, herunder en galoperende griskhed. Hvorvidt de har været enige ændrer rufies typisk på.
På papiret er jeg til piger der er lidt høje, slanke, veltrænede, små- til mellemstore bryster og muskuløse glutes. I praksis er jeg af og til også sammen med hende den anoretiske cocaine-trash eller den lave petit type, men man er vel kun menneske.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster