Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

micker skrev:Glædede mig til at se videoen men stoppede efter 2 min, pga. den skod lyd. ærgeligt.

synes heller ikke han kørte armene helt op da han kørte latereals. 

Nickolas skrev:Vildt fed form! - og Inspirerende video, men tænker hele tiden på hvorfor han ikke kører stangen ned til brystet ? .. Er det pga. 90'graderprincippet med armene?synes heller ikke han kørte armene helt op da han kørte latereals.
No hate, bare nysgerrig.

JohnDoe skrev:Nickolas skrev:Vildt fed form! - og Inspirerende video, men tænker hele tiden på hvorfor han ikke kører stangen ned til brystet ? .. Er det pga. 90'graderprincippet med armene?synes heller ikke han kørte armene helt op da han kørte latereals.
No hate, bare nysgerrig.
Jeg tror ikke han kører efter noget princip. Hans teknik er ufattelig skidt, hvilket undrer mig når busted træner ham.

Jmt skrev:JohnDoe skrev:Nickolas skrev:Vildt fed form! - og Inspirerende video, men tænker hele tiden på hvorfor han ikke kører stangen ned til brystet ? .. Er det pga. 90'graderprincippet med armene?synes heller ikke han kørte armene helt op da han kørte latereals.
No hate, bare nysgerrig.
Jeg tror ikke han kører efter noget princip. Hans teknik er ufattelig skidt, hvilket undrer mig når busted træner ham.
Præciser venligst tidspunkterne i videoen, hvor hans teknik er ufattelig skidt.

TheCzech skrev:Merodium-> Det er ikke en aerobicvideo. Han træner for at stimulere muskler. Ingen af de ting du nævner forhindrer dette formål.

aien89 skrev:Virkelig fed form. Jeg kunne dog forestille mig, at hans proteinindtag sagtens kunne være noget lavere. Han siger, han tager 6 shakes a 40g. protein hver dage. Dvs. 240 g. alene i shakes. Hvis vi så ligger resten af hans mad oven i, kommer han nok ret hurtigt godt over de 300 g. protein, og ja nok nærmere omkring 400g. om dagen. Nu har jeg dog ikke set hele filmen færdig, så er der nogen der ved, hvor høj han er, og hvad hans vægt er?

Garik skrev:40 gram whey = 36 gram prots. 6x36 = 216 gram protein fra shakes, så ja, han får en del protein, men det dør man jo ikke af. Manden indtager sikkert på den gode side af 5000 kalorier, og de skal jo komme et sted fra

Theissar skrev:Garik skrev:40 gram whey = 36 gram prots. 6x36 = 216 gram protein fra shakes, så ja, han får en del protein, men det dør man jo ikke af. Manden indtager sikkert på den gode side af 5000 kalorier, og de skal jo komme et sted fra
Over 5000 kcal med den vægt og højde? Så er det da kun, hvis han krudter den ;)

Garik skrev:aien89 skrev:Virkelig fed form. Jeg kunne dog forestille mig, at hans proteinindtag sagtens kunne være noget lavere. Han siger, han tager 6 shakes a 40g. protein hver dage. Dvs. 240 g. alene i shakes. Hvis vi så ligger resten af hans mad oven i, kommer han nok ret hurtigt godt over de 300 g. protein, og ja nok nærmere omkring 400g. om dagen. Nu har jeg dog ikke set hele filmen færdig, så er der nogen der ved, hvor høj han er, og hvad hans vægt er?
Så vidt jeg husker, er Jacob omkring 190 centimeter høj. Hans vægt on stage er vel efterhånden 90-95 kilo?
40 gram whey = 36 gram prots. 6x36 = 216 gram protein fra shakes, så ja, han får en del protein, men det dør man jo ikke af. Manden indtager sikkert på den gode side af 5000 kalorier, og de skal jo komme et sted fra

Theissar skrev:Garik skrev:40 gram whey = 36 gram prots. 6x36 = 216 gram protein fra shakes, så ja, han får en del protein, men det dør man jo ikke af. Manden indtager sikkert på den gode side af 5000 kalorier, og de skal jo komme et sted fra
Over 5000 kcal med den vægt og højde? Så er det da kun, hvis han krudter den ;)
EDIT: Ah, on stage.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster