Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hr_bjoern skrev:Tjek lige disse UNATURLIGT MUSKULØSE BEN:

WilliamZB skrev:Om han er på roids ved jeg ikke, men ser ham i centeret 4-6 gange om ugen, så han tager sin træning seriøst (dog har ikke endnu ikke set ham lave bentræning)

BB4Life1984 skrev:hr_bjoern skrev:Tjek lige disse UNATURLIGT MUSKULØSE BEN:

renseministeren skrev:Så ham i "God morgen Danmark", mener jeg det var, og der fortalte han om hvordan han er stoppt må at gå i byen, drikke generelt og tage stoffer. Desuden fortalte han at han lever sundt og spiser med henblik på sin træning. Det faktum peger da i retning af at det kunne være opnået uden "snyd".
Om det dog er tilfældet ved jeg ikke.

BodyBlom skrev:Krudt eller ej, så har han da en fornuftig fremgang.

ExILe2013 skrev:http://www.bt.dk/kendte/sidney-lee-i-koma-efter-brug-af-steroider

MFL skrev:ExILe2013 skrev:http://www.bt.dk/kendte/sidney-lee-i-koma-efter-brug-af-steroider
Fint med dokumentation i den seriøse ende, BT er altid garant for seriøse nyheder. En rigtig god ADD artikel du har fundet frem der.
Om han har taget steroider eller ej, er vel hans "problem". Men det er vel engang lettere at kommentere andres resultater, frem for at koncentrere sig om sine egne.

Assault skrev:selvfølgelig har han taget Ass, han har trænet i under 1 år

ChristianR skrev:Assault skrev:selvfølgelig har han taget Ass, han har trænet i under 1 år
Har han taget røv? Kan man købe det separat nu?

BodyBlom skrev:Krudt eller ej, så har han da en fornuftig fremgang.

hr_bjoern skrev:Tjek lige disse UNATURLIGT MUSKULØSE BEN:
haha
Dingo skrev:BB4Life1984 skrev:hr_bjoern skrev:Tjek lige disse UNATURLIGT MUSKULØSE BEN:
Do you even meme?

BB4Life1984 skrev:Dingo skrev:BB4Life1984 skrev:hr_bjoern skrev:Tjek lige disse UNATURLIGT MUSKULØSE BEN:
Do you even meme?
Do you?

BB4Life1984 skrev:Dingo skrev:BB4Life1984 skrev:hr_bjoern skrev:Tjek lige disse UNATURLIGT MUSKULØSE BEN:
Do you even meme?
Do you?

Dingo skrev:BB4Life1984 skrev:Dingo skrev:BB4Life1984 skrev:hr_bjoern skrev:Tjek lige disse UNATURLIGT MUSKULØSE BEN:
Do you even meme?
Do you?
Faktisk, ja. I hvert fald så meget at jeg ved at den brugte meme hedder "college freshman" og at den bruges således:
(...) the captions usually highlight the all-too-familiar cliches found in campus social scenes and student life during college years.
http://knowyourmeme.com/memes/college-freshman
Dvs. en tekst om at træne biceps og bryst har intet med den at gøre.
Så jeg spørger igen: Do you even meme?![]()
Du leder nærmere efter "Annoying gym noob"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster