Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PTCJ skrev:Performance Gym Aarhus har et helt team af konkurrenceatleter til både DM, New comers og Loaded Cup. I dette team finder du pt. 8 piger som træner dagligt i centeret (+3 drenge). Så hvis du mener noget seriøst med din træning og vil træne med ligesindet er det stedet for digVi har begge omkinrg 10 års erfaring med konkurrenceatlter og ved efterhånden hvad det kræver for at vejlede jer.
Tag din kæreste med, så laver vi en god indmeldelses deal til jer begge

andreahøgh skrev:PTCJ skrev:Performance Gym Aarhus har et helt team af konkurrenceatleter til både DM, New comers og Loaded Cup. I dette team finder du pt. 8 piger som træner dagligt i centeret (+3 drenge). Så hvis du mener noget seriøst med din træning og vil træne med ligesindet er det stedet for digVi har begge omkinrg 10 års erfaring med konkurrenceatlter og ved efterhånden hvad det kræver for at vejlede jer.
Det tror jeg desværre ikke jeg får lokket ham med til. Jeg synes det er vildt dyrt dernede, koster det ikke 300 kr/mdr? Man er jo desværre stadig studerende :-(

PTCJ skrev:andreahøgh skrev:PTCJ skrev:Performance Gym Aarhus har et helt team af konkurrenceatleter til både DM, New comers og Loaded Cup. I dette team finder du pt. 8 piger som træner dagligt i centeret (+3 drenge). Så hvis du mener noget seriøst med din træning og vil træne med ligesindet er det stedet for digVi har begge omkinrg 10 års erfaring med konkurrenceatlter og ved efterhånden hvad det kræver for at vejlede jer.
Det tror jeg desværre ikke jeg får lokket ham med til. Jeg synes det er vildt dyrt dernede, koster det ikke 300 kr/mdr? Man er jo desværre stadig studerende :-(
Det er korrekt vi koster 300 kr./mdr.
Man får ofte hvad man betaler for

andreahøgh skrev:PTCJ skrev:Performance Gym Aarhus har et helt team af konkurrenceatleter til både DM, New comers og Loaded Cup. I dette team finder du pt. 8 piger som træner dagligt i centeret (+3 drenge). Så hvis du mener noget seriøst med din træning og vil træne med ligesindet er det stedet for digVi har begge omkinrg 10 års erfaring med konkurrenceatlter og ved efterhånden hvad det kræver for at vejlede jer.

EmilB skrev:Der må da være nogen der træner i FW stadigvæk? ^^
Bliver du ikke sindssyg af FW Scandinavian? Syntes virkelig det var et træls sted, da jeg trænede der - lang kø til alt, folk træner i kæmpe grupper og optager alt i 100 år. Jens Baggesens er en del bedre.
125 er altså ikke ingenting som studerende. Jeg træner selv i PG, men hvis man har et månedligt rådighedsbeløb på ~1500 kr, så er det altså ikke ligegyldigt.

andreahøgh skrev:EmilB skrev:Der må da være nogen der træner i FW stadigvæk? ^^
Bliver du ikke sindssyg af FW Scandinavian? Syntes virkelig det var et træls sted, da jeg trænede der - lang kø til alt, folk træner i kæmpe grupper og optager alt i 100 år. Jens Baggesens er en del bedre.
125 er altså ikke ingenting som studerende. Jeg træner selv i PG, men hvis man har et månedligt rådighedsbeløb på ~1500 kr, så er det altså ikke ligegyldigt.
Men ja der må da være nogen tilbage??? :-)
Synes faktisk jens b. er værre mht at optage ting i 100 år!! Måske jeg bare har været heldig i scan :-) Det er bare nemmere at komme til scan med bus end jens b.

andreahøgh skrev:Okay, tråden er om at finde en makker ikke et center :b
Men ja, FW viborgvej er tæt på, men det er ikke så godt. Så tager tit bussen ind til scan :-)

Pre Big Bang skrev:FW koster 249kr md og man betaler 2 md af gangen, skriver det bare fordi at der er nævnt fejl i tråden med priser.

SorenB skrev:Pre Big Bang skrev:FW koster 249kr md og man betaler 2 md af gangen, skriver det bare fordi at der er nævnt fejl i tråden med priser.
ikke hvis man har firmaaftale.. jeg giver 175

PTCJ skrev:andreahøgh skrev:PTCJ skrev:Performance Gym Aarhus har et helt team af konkurrenceatleter til både DM, New comers og Loaded Cup. I dette team finder du pt. 8 piger som træner dagligt i centeret (+3 drenge). Så hvis du mener noget seriøst med din træning og vil træne med ligesindet er det stedet for digVi har begge omkinrg 10 års erfaring med konkurrenceatlter og ved efterhånden hvad det kræver for at vejlede jer.
Det er korrekt vi koster 300 kr./mdr.
Man får ofte hvad man betaler for

Crip'O skrev:jeg kunne være din makker på en anden måde, hvis du forstår sådan en lille en![]()
Ej
andreahøgh skrev:[...]bor med min kæreste i Århus V.

Pre Big Bang skrev:Nu skriver du, at du også styrketræner, så går ud fra du allerede kører øvelser som squat og dødløft, eller?

andreahøgh skrev:og overvejer om jeg skal stille op i bikini klassen 2013.
Jamen tror gerne på at PG er kvalitet, men 300 kr er meget om måneden når man er studerende - og især når man er vant til kun et bruge 175 :s

8800 skrev:Seier Fitness - http://seierfitness.dk/
Sidstnævnte kender jeg ikke - faldte blot over det i dag.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster