Jeg ønsker at vide, om man kan bruge en fedtprocent som indikator for tydelige abs.?
Hvor lav skal fedtprocenten være for at kunne se:
4-pack?
6-pack?
8-pack?
Håber I kan og vil hjælpe mig til at blive denne information klogere

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Anker skrev:Det kommer meget an på den enkelte, heraf hvor store mavemuskler personen har samt hvordan han lagrer fedt. Jeg har en fedtprocent på ~16,5% og kan se de første fire, mens noget andet gælder for andre.

Ole_S skrev:OKay, så det gælder bare om at knokle igennem, når jeg skal bulke, så jeg kan "bulke" mavemusklerne større.... Derefter cutte, så jeg kan fjerne det overskydne fedt, som ligger oven på musklerne?

Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack. så nu må du ikke blive skuffet, hvis ikke du finder de to sidste

Ole_S skrev:Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack. så nu må du ikke blive skuffet, hvis ikke du finder de to sidste
Hvis jeg bare kan få en 4-pack, er jeg glad og tilfreds... Det burde vel være realistisk for alle almindeligt bygget, som gerne vil arbejde for det?

Ole_S skrev:Ole_S skrev:Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack. så nu må du ikke blive skuffet, hvis ikke du finder de to sidste
Hvis jeg bare kan få en 4-pack, er jeg glad og tilfreds... Det burde vel være realistisk for alle almindeligt bygget, som gerne vil arbejde for det?
PS. Jeg troede, at alle har de samme muskler i kroppen - altså den samme "pack"... Det er bare forskelligt hvor nemt man har ved at smide fedtet, som ligger over musklerne... Det er jo klart, at jo flere hakker man gerne vil se, jo lavere fedtprocent skal man have.
Det er vel logisk?

ckp2906 skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack. så nu må du ikke blive skuffet, hvis ikke du finder de to sidste
PS. Jeg troede, at alle har de samme muskler i kroppen - altså den samme "pack"... Det er bare forskelligt hvor nemt man har ved at smide fedtet, som ligger over musklerne... Det er jo klart, at jo flere hakker man gerne vil se, jo lavere fedtprocent skal man have.
Det er vel logisk?
Sandt, men det forskelligt hvordan dine abs er opdelt.
Kan ikke huske hvad de hedder , men dem der går på tværs af maven er forskelligt for alle, og nogle har skæve abs og nogle får aldrig en 8 pack

Ole_S skrev:ckp2906 skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack. så nu må du ikke blive skuffet, hvis ikke du finder de to sidste
Det er vel logisk?
Kan ikke huske hvad de hedder , men dem der går på tværs af maven er forskelligt for alle, og nogle har skæve abs og nogle får aldrig en 8 pack
Som sagt, hvis jeg bare kan få en 4-pack (måske en 6-pack), har jeg opnået mine mål med mavetræningen

Ole_S skrev:Ole_S skrev:ckp2906 skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack. så nu må du ikke blive skuffet, hvis ikke du finder de to sidste
Det er vel logisk?
Som sagt, hvis jeg bare kan få en 4-pack (måske en 6-pack), har jeg opnået mine mål med mavetræningen
Jeg er bare bange for, at jeg har laaaaang vej igen... Hvis jeg skal være helt ærlig, og det skal jeg jo, så har jeg faktisk aldrig trænet mavemusklerne... Udover i dagligdagen selvfølgelig, hvor man naturligt træner dem

Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack.

Ole_S skrev:ckp2906 skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack. så nu må du ikke blive skuffet, hvis ikke du finder de to sidste
Det er vel logisk?

Thegame skrev:Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack.
Im sorry, WHAT?!

Rosenborg skrev:Så vidt jeg ved er der 2 mavemuskler der går lodret ned.
De 2 mavemuskler er delt op i "packs". Som sagt er det genetisk hvor mange packs de er delt op i.
Derfor kan du træne og træne, cutte og cutte, træne, men alligevel kun have fx 4.
Men klø på, det virker som om du har fat i noget af det rigtige. Ja, der er lang vej, men det samtidig også en spændende proces du er ved at sætte dig ind iHeld & lykke!

zmile2me skrev:Tror ikke helt du forstår. Det er GENETISK bestemt om du under dit fedt (lige nu OG altid) har en 4, 6 eller 8 pack.

PeterK skrev:zmile2me skrev:Tror ikke helt du forstår. Det er GENETISK bestemt om du under dit fedt (lige nu OG altid) har en 4, 6 eller 8 pack.
Stort set alle har lige mange 'packs'. Spørgsmålet er, hvor mange der kan ses for fx ribbenene.

PeterK skrev:Lol, defensive much?![]()
Men jeg vender lige tilbage, når jeg har nogle kilder. :-) 'Stort set alle' var for ikke postulere, at et fåtal ikke fødes med abnormiteter.

jon pall skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:ckp2906 skrev:Ole_S skrev:Ole_S skrev:Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack. så nu må du ikke blive skuffet, hvis ikke du finder de to sidste
Det er vel logisk?
Jeg er bare bange for, at jeg har laaaaang vej igen... Hvis jeg skal være helt ærlig, og det skal jeg jo, så har jeg faktisk aldrig trænet mavemusklerne... Udover i dagligdagen selvfølgelig, hvor man naturligt træner dem
Hvis du virkelig vil det skal jeg nok love dig du kan få en 6 packselv utrænede personer kan få det bare ved at gå langt nok ned i fedt%
Men det er slef nemmere at se dem hurtigere jo større du har trænet dem først. så en masse tung mave træning 2-3 gange om ugen vil hjælpe dig godt på vej.
Og en god kost plan er alpha omega for om de skal frem.

Boris Eleiko skrev:desuden er det genetisk bestem om du har 4,6,7,8,10 eller 12 pack. så nu må du ikke blive skuffet, hvis ikke du finder de to sidste

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster