De to konkurenter har uploadet følgende billeder:
Toto:

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

Mapsen skrev:I er begge småfede og uden nævneværdig muskelmasse. Dog gik min stemme til Tella for dem sick abzz! yeah
I er begge småfede

TheCzech skrev:Mapsen skrev:I er begge småfede og uden nævneværdig muskelmasse. Dog gik min stemme til Tella for dem sick abzz! yeahI er begge småfede
Skulle vi nu ikke lige.

zarko skrev:TheCzech skrev:Mapsen skrev:I er begge småfede og uden nævneværdig muskelmasse. Dog gik min stemme til Tella for dem sick abzz! yeahI er begge småfede
Skulle vi nu ikke lige.
Hvad vil du så kalde det? Min form var næsten bedre end deres før jeg startede med at træne, både masse og fedt%-mæssigt

zarko skrev:TheCzech skrev:Mapsen skrev:I er begge småfede og uden nævneværdig muskelmasse. Dog gik min stemme til Tella for dem sick abzz! yeahI er begge småfede
Skulle vi nu ikke lige.
Hvad vil du så kalde det? Min form var næsten bedre end deres før jeg startede med at træne, både masse og fedt%-mæssigt

Skulle vi nu ikke lige.

Active skrev:Synes det er nogle sølle resultater, men må sige at RBA er vinderen her

rba skrev:Active skrev:Synes det er nogle sølle resultater, men må sige at RBA er vinderen her
Vi har haft 3 måneder. Rom blev ikke bygget på en dag.

hr_bjoern skrev:rba skrev:Active skrev:Synes det er nogle sølle resultater, men må sige at RBA er vinderen her
Der er kun gået 3 måneder. Præcis derfor kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være interessant at lave en afstemning.

Active skrev:hr_bjoern skrev:rba skrev:Active skrev:Synes det er nogle sølle resultater, men må sige at RBA er vinderen her
Der er kun gået 3 måneder. Præcis derfor kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være interessant at lave en afstemning.
+1

rba skrev:Active skrev:hr_bjoern skrev:rba skrev:Active skrev:Synes det er nogle sølle resultater, men må sige at RBA er vinderen her
+1
Forstår jerers pointe, og så alligevel ikke helt.
Alle var enige om at 1 år med kun én opdatering var for lidt. Og nu er 3 for meget.
Man kan ikke tilfredsstille alle.

Capperz skrev:Afstemningen ødelægges af, alle dem der stemmer på rba, af den begrundelse at de ikke kan lide Toto. Udmodent, og en skam for en ellers fin konkurrence.

rba skrev:Kan ikke se hvor du gerne vil hen af med dit indlæg zarko. For mig ligner det du bare vil vise dig. Konstruktivt er det ihvertfald ikke.
Angående helkeopsbilleder, så kan jeg godt tragedier næste gang istedet. Lyder til der er stemning for det

zarko skrev:rba skrev:Kan ikke se hvor du gerne vil hen af med dit indlæg zarko. For mig ligner det du bare vil vise dig. Konstruktivt er det ihvertfald ikke.
Angående helkeopsbilleder, så kan jeg godt tragedier næste gang istedet. Lyder til der er stemning for det
Det var slet ikke det der var meningen,nu ved jeg ikke med dig, men jeg ved at toto har trænet i et godt stykke tid da jeg har set ham på sitet i en længere periode. Og på +1 år er jeg godt nok ikke imponeret da jeg selvfølgelig også har været heldig genetisk men min form var bare næsten bedre før jeg endnu var gået igang med træning (om dette har noget at gøre med at jeg har dyrket meget sport tidligere hra jeg ingen ide om)
Men ellers fedt med en konkurrence og jeg er nu ikke enig i, at toto's form er bedre, jeg synes klart du står skarpest på trods af toto har lidt pænere symmetri.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster