Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Baby Calves skrev:lol.

TheCzech skrev:Hvor kan man bestille dette Zumba©, og er det noget man bliver sw0le af? Det lyder spændende.

flamingopikken skrev:Haha, irske nisser. Fremragende
Zumba er, desværre, blevet meget populært, selv i DK.
OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Starpen skrev:Det her ville være mit spin-off koncept. Jeg syntes look'et er lidt det samme:

mic skrev:Man BLIVER mega af Zumba.

mic skrev:Man BLIVER mega af Zumba.

Mussetrussen skrev:When Beto moves, women follow. He's fast. He's sweaty. And he is Zumba.

)

The Juice skrev:Jeg synes det er meget sigende, at de to menneskelige flødeskumskager hele tiden skal kæmpe med at holde latteren tilbage, mens de "motionerer". Hvor er man dog en sørgelig undskyldning for et menneske og et hån mod sin krop, hvis man er så vattet, at man behøver at lave Zumba for at holde sig i form. +Factor kan muligvis ikke se problemet, selvom jeg vil mene, at det er soleklart. Problemet er, at folk er så forhippede på at tabe sig med minimal indsats, at de hele tiden finder nye måder at springe under gærdet på. Zumba er den undskyldning fede kællinger giver sig selv for at spise chips og chokolade til genudsendelser af Krøniken søndag aften. For det er jo okay at spise sundt så længe vi dyrker "masser" af motion.
Jeg er led og ked af at se på uduelig fjolser, der ikke kan finde ud af at realisere sig et mål, som de følger med den dedikation målet fortjener. Det er ikke sjovt at tabe sig. Det har aldrig været meningen at det skal være sjovt. Vores samfund er desværre ikke indrettet med henblik på, at alle render rundt og er fitnessmodeller. Det har folk bare enormt svært ved at acceptere og bliver i stedet ved med at bilde sig selv ind, at også de kan deltage i morskaben med alle dem, der er villige til at lægge den indsats for dagen det kræver, at være i god form. At dyrke Zumba er en forpestende omgang selvindbild, der giver folk en illusion af at være noget, de ikke er.

Legend skrev:Jeg havde helt glemt hvor vild jeg er med bitter-Juice.

Legend skrev:Jeg havde helt glemt hvor vild jeg er med bitter-Juice.The Juice skrev:Jeg synes det er meget sigende, at de to menneskelige flødeskumskager hele tiden skal kæmpe med at holde latteren tilbage, mens de "motionerer". Hvor er man dog en sørgelig undskyldning for et menneske og et hån mod sin krop, hvis man er så vattet, at man behøver at lave Zumba for at holde sig i form. +Factor kan muligvis ikke se problemet, selvom jeg vil mene, at det er soleklart. Problemet er, at folk er så forhippede på at tabe sig med minimal indsats, at de hele tiden finder nye måder at springe under gærdet på. Zumba er den undskyldning fede kællinger giver sig selv for at spise chips og chokolade til genudsendelser af Krøniken søndag aften. For det er jo okay at spise sundt så længe vi dyrker "masser" af motion.
Jeg er led og ked af at se på uduelig fjolser, der ikke kan finde ud af at realisere sig et mål, som de følger med den dedikation målet fortjener. Det er ikke sjovt at tabe sig. Det har aldrig været meningen at det skal være sjovt. Vores samfund er desværre ikke indrettet med henblik på, at alle render rundt og er fitnessmodeller. Det har folk bare enormt svært ved at acceptere og bliver i stedet ved med at bilde sig selv ind, at også de kan deltage i morskaben med alle dem, der er villige til at lægge den indsats for dagen det kræver, at være i god form. At dyrke Zumba er en forpestende omgang selvindbild, der giver folk en illusion af at være noget, de ikke er.
Jeg er 400% enig.

+Faktor skrev:Jeg kan ikke se, hvad problemet er? (Hvis man ser bort fra de skide reklamer, de sender i TV'et)
Hvis folk får rørt sig og samtidig har det sjovt, må de da lave, præcis hvad de vil. Det er langt fra alle, der nærmer sig at have motivation nok til at smide rundt med jern uge efter uge.
Størstedelen af boardet er sikkert også glade for, at alle ikke render rundt og er halv-swole; så får I dét mere opmærksomhed

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster